00530-2013-0138
Технически редакции | ||
10.10.2013 11:42 ч. : | 10/10/2013 11:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.10.2013 11:42 ч. : | 10/10/2013 11:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Николай Георгиев, гл.експерт в ДУЧР и ръководител на проекта, Република България 1000, София, Тел.: 02 9760493, E-mail: n.georgiev@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Център за обучение", гр. София, бул. "Княз Ал.Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
"Провеждане на 6 специализирани курса за обучение на ИТ експерти от дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси" в Националната агенция за приходите за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е "Провеждане на 6 специализирани курса за обучение на ИТ специалисти от дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси" в Националната агенция за приходите за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения" в изпълнение на дейност 2, поддейности от 2 до 7 на проект "Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения", осъществяван с финансовата подкрепа на ОПАК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Темите на специализираните курсове са насочени, както следва: 1. Обучения за придобиване и допълване на знания и умения при разработване и актуализиране на софтуерни продукти на Oracle, ползвани в НАП, на теми: Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF I; Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF II; Oracle BI Publisher 11g R1 Fundamentals; Oracle BI 11g R1 - Build Repositories; Oracle Data Modeling and Relational Database Design; 2. Обучение за придобиване и допълване на знания и умения за управление и администриране на сървър на приложения за поддържане на налични и работоспособни софтуерни продукти на НАП, на тема: Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials. Подробно описание на предмет на поръчката, броя на предвидените за участие служители на НАП, продължителността на обученията и изискванията към изпълнението, са дадени в Пълно описание на предмета на обществената поръчка и изисквания към изпълнението - неразделна част от документацията за участие.
80510000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Провеждане на 6 специализирани курса, както следва: 1. Курс на тема Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF I за 6 служители с продължителност от 5 дни; 2. Курс на тема Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF II за 4 служители с продължителност от 5 дни; 3. Курс на тема Oracle BI Publisher 11g R1 Fundamentals за 7 служители с продължителност от 3 дни; 4. Курс на тема Oracle BI 11g R1 - Build Repositories за 3 служители с продължителност от 5 дни; 5. Курс на тема Oracle Data Modeling and Relational Database Design за 3 служителит с продължителност от 4 дни; 6. Курс на тема Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials за 2 служители с продължителност от 5 дни.
НЕ
НЕ
01.06.2014 г.
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 607.35 лв. (шестстотин и седем лева и тридесет и пет стотинки), съответно 310.53 (триста и десет евро и петдесет и три евроцента), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Провеждане на 6 специализирани курса за обучение на ИТ експерти от дирекция „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси“ в Националната агенция за приходите за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения”. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (по избор на участника), преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF , Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 180 (сто и осемдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС.
Максимално допустимата стойност на поръчката е 60 734.52.лева (шестдесет хиляди седемстотин тридесет и четири лева и 52 стотинки) без включен ДДС, съответно 72 881.43лева (седемдесет и две хиляди осемстотин осемдесет и един лева и 43 стотинки) с включен ДДС. Ценовото предложение на участника следва да бъде съобразено с посочената максимално допустима стойност, съобразена с одобрения бюджет на проекта, както и с максимално допустимата стойност за организация и провеждане на всяко отделно специализирано обучение, както следва: 1. Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF I – стойността не следва да надвишава 15 422.49 лева без включен ДДС, съответно 18 506.99 лева с включен ДДС; 2. Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF II - стойността не следва да надвишава 6 381.00 лева без включен ДДС, съответно 7 657.20 лева с включен ДДС; 3. Oracle BI Publisher 11g R1 Fundamentals - стойността не следва да надвишава 13 222.54 лева без включен ДДС, съответно 15 867.05 лева с включен ДДС; 4. Oracle BI 11g R1 - Build Repositories - стойността не следва да надвишава 11 676.00 лева без включен ДДС, съответно 14 011.20 лева с включен ДДС; 5. Oracle Data Modeling and Relational Database Design - стойността не следва да надвишава 6 248.49 лева без включен ДДС, съответно 7 498.19 лева с включен ДДС; 6. Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials - стойността не следва да надвишава 7 784.00 лева без включен ДДС, съответно 9 340.80 лева с включен ДДС. Плащането се извършва по посочена от изпълнителя банкова сметка, на вноски съобразно предложената от участника, избран за изпълнител цена за всяко от специализираните обучения, след неговото приключване, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на доклада от съответното обучение, придружен със съответния доказателствен материал. Приемо-предавателният протокол и фактурата се подписват от страна на възложителя от определения координатор по договора. Последно плащане се извършва след приключване на последното обучение, в срока и въз основа на описаните по-горе документи, както и представен окончателен доклад за цялостното изпълнение по договора. В издадената от изпълнителя фактура следва да бъде вписан следният текст: „По договор № ЦА-12-22-58/01.07.2013 г., сключен с Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет“ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ, за реализацията на проект „Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения“.
ДА
В срок до 14 работни дни след подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, изпълнителят предоставя на възложителя проект на План-график за провеждане на обученията, който подлежи на съгласуване с възложителя, съобразен с посочената продължителност и времетраене на специализираните курсове, както и с ангажиментите на служителите на НАП. Обученията се провеждат на място, посочено от изпълнителя, като при неговия избор изпълнителят трябва да има предвид, че част от служителите, които ще вземат участие в обученията са с работно място извън територията на гр. София (Кюстендил, Плевен, Пловдив, Стара Загора, Велико Търново). При подготовката на План-графика следва да се има предвид, че всички обучения следва да се извършат последователно, а не паралелно, както и че обучението на тема Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF II, следва да се проведе след приключване на обучението на тема Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF I. Обученията следва да се проведат в рамките на 8-я до 11-я месец от изпълнението на Договор №ЦА-12-22-58/01.07.2013 г., сключен с УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК. Всички дейности по настоящата обществена поръчка, включително представяне на окончателен доклад за цялостното изпълнение на договора, следва да приключат в срок до края на 11-я месец от договора с УО на ОПАК (01.06.2014 г.) За успешното изпълнение на обществената поръчка, участникът в процедурата следва да докаже, че е сертифициран център за обучение (партньор), съгласно политиката на съответния производител на софтуерен продукт за територията на Република България с правото да извършва обучения по зададените теми, като представи съответния удостоверителен документ (Oracle Approved Education Provider) с предложението за изпълнение - плик № 2 от офертата. Цялостната организация и провеждане на предвидените в настоящата поръчка обучения са за сметка на участника, избран за изпълнител. Изпълнителят поема за своя сметка всички разходи, вкючително за командировки на обучаващите се служители на НАП (пътни, дневни, нощувки), наем на зала за провеждане на обученията, възнаграждения на преподавателите, материали за всеки от обучаващите се и др. Възложителят няма ангажимент за осигуряване на офис-техника, консумативи и др.под. Цялото необходимо оборудване, включително техническо, програмно и други за целите на изпълнение на дейностите по провеждане на обученията, следва да бъдат осигурени от изпълнителя.
Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Копие от документ за регистрация или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато участникът/ подизпълнител/ член на обединение е българско ЮЛ или ЕТ), като съгласно чл. 24, ал.1 от ППЗОП когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците/ подизпълнители/ членове на обединение - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът е ФЛ, представя заверено копие от документ за самоличност. За обединението, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество по ЗЗД), към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа (договор за гражданско дружество), с който е създадено обединението, подписан от всички лица, включени в неговия състав.В него следва да е посочено лицето, което ще представлява обединението в качеството му на участник. В случай, че документа за създаване на обединението не съдържа изрично посочване на представляващото лице, към офертата се представя оригинал на пълномощно, с което участниците в обединението упълномощават някое от лицата да представлява обединението в процедурата за възлагане на ОП. Документите за регистрация на чуждестранните ЮЛ/ документът за самоличност на чуждестранно ФЛ се представя/т в официален превод по смисъла на § 1, т.16а от ДР на ЗОП. 2. Заверено копие от документ за регистрация по ЗДДС, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП), т.3 и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно приложените към документацията за участие образци). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП), т.3 и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на участника/ подизпълнител/ член на обединение, води до отстраняване на участника от процедурата. За обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП), т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът е ЮЛ, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 4. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения към документацията образец). 5. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно приложения към документацията образец). Декларацията се представя от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, подало оферта за участие. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (съгласно приложения към документацията образец).7. Други декларации: 7.1. Декларация за липса на конфликт на интереси с Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет” (съгласно приложен към документацията образец). 7.2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, б. „е”, чл. 94, б. „б” и чл. 96, б. „а”от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности (съгласно приложен към документацията образец).Наличието на тези обстоятелства по отношение на участника/ подизпълнител/ член на обединение, води до отстраняване на участника от процедурата. 8.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП.
не
не
Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, съставен и подписан от участника и съдържащ име на лицето; по коя тема ще осъществява обучението; данни за притежаван сертификат/ други документи, удостоверяващи правото да извършва обучение по съответната тема; данни за правоотношението между лицето и участника/подизпълнител/член на обединение. В случай, че лицето не е в трудово правоотношение с участника/ подизпълнител/ член на обединение, следва да се приложи собственоръчно подписана декларация, че същото ще е на разположение на участника за целия период на изпълнение на поръчката. Към списъка се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи горните обстоятелства. (Списъкът се представя съгласно приложения към документацията образец)
Минимално изискване: Участникът да разполага с преподаватели, които имат правото да осъществяват обучения по включените в предмета на поръчката теми. Няма ограничение за броя на провежданите обучения от един преподавател. Забележка: Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора. В случай, че за изпълнението на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участник в процедурата е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, то с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението, следва да бъдат изпълнени минималните изисквания. Документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор поставени от възложителя, включващи посочените минимални изисквания.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията може да се закупува в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Ал. Дондуков" № 52, срещу представяне на документ за платена цена в размер на 1.84 лв (един лев и 84 стотинки) с вкл. ДДС. За преводи от България сумата в лева се внася по банкова сметка на ЦУ на НАП при БНБ, София, пл. "Княз Александър І" №1: IBAN: BG 51BNBG96613100174901, BIC: BNBGBGSD. За преводи от чужбина, сумата в размер на 0.94 (деветдесет и четири евро цента) се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD. The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва:- за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на юридическото лице. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и изрично пълномощно за представителство на юридическото лице с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Процедурата за възлагане на обществената поръчка се открива в изпълнение на Договор №ЦА-12-22-58/01.07.2013 г., сключен с Управляващия орган на Оперативна програма "Административен капацитет", за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за изпълнението на проект: "Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения".
НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичане на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т.3.3 от обявлението за поръчката. В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП http://www.nap.bg. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребий, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://www.nap.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.4, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
10.10.2013 г.