Версия за печат

00533-2013-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Антон Тончев; Даниела Георгиева, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372565; 02 9372618, E-mail: a.tonchev@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"; Дирекция "Поддръжка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia-airport.bg/pages/content.aspx?lm01=122.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения и офиси на Терминал 1 и Терминал 2 на „Летище София” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: На територията на летище София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за различни по функция помещения и офиси в Терминал 1 и Терминал 2 на „Летище София” ЕАД.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39130000

Описание:

Мебелировка за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
72313.46 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 516241 от 04.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-187 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изработка, доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения и офиси на Терминал 1 и Терминал 2 на „Летище София” ЕАД”
V.1.1) Дата на сключване договора
07.10.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.07.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

11

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Мебеллукс" АД ЕИК:119020085, ул. "Банско шосе" 3, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 622520, E-mail: mebellux@mbox.contact.bg, Факс: 044 623648

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 72313.46 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9356113; 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП