Версия за печат

00087-2013-0146

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Теодора Кирова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: tkirova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" № 3, За: Нина Макарова, България 1000, София, Тел.: 02 9377417

Място/места за контакт: Дирекция "Земи, гори, водни обекти и околна среда"

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Дирекция "Общинска информация", България 1000, София, Тел.: 02 9377592

Място/места за контакт: фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на модулни наблюдателни комплекси – метални кули за разполагане на оборудване за видеонаблюдение за превенция на горски пожари в землището на гр. Бухово, район „Кремиковци”, в землището на с. Плана, район „Панчарево, в землището с. Бистрица, район „Панчарево и център за мониторинг и контрол в гр.София.”, финансирана по проект „Изпълнение на Проект "Устойчиво управление на горите и опазване на околната среда чрез създаване на система за превенция на ранно оповестяване - противопожарна защита” по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Землището на гр. Бухово, район „Кремиковци”, в землището на с. Плана, район „Панчарево", в землището на с. Бистрица, р-н "Панчарево" и център за мониторинг в гр. София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ПРЕДМЕТ: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ "УСТОЙЧИВО УПРАВЛЕНИЕ НА ГОРИТЕ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА РАННО ОПОВЕСТЯВАНЕ - ПРОТИВОПОЖАРНА ЗАЩИТА” ПО МЯРКА 226 „ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ГОРСКИЯ ПОТЕНЦИАЛ И ВЪВЕЖДАНЕ НА ПРЕВАНТИВНИ ДЕЙНОСТИ” ОБЕКТ: ИЗГРАЖДАНЕ НА МОДУЛНИ НАБЛЮДАТЕЛНИ КОМПЛЕКСИ – МЕТАЛНИ КУЛИ ЗА РАЗПОЛАГАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА ГОРСКИ ПОЖАРИ В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР. БУХОВО, РАЙОН „КРЕМИКОВЦИ”, В ЗЕМЛИЩЕТО НА С. ПЛАНА, РАЙОН „ПАНЧАРЕВО, В ЗЕМЛИЩЕТО С. БИСТРИЦА, РАЙОН „ПАНЧАРЕВО И ЦЕНТЪР ЗА МОНИТОРИНГ И КОНТРОЛ В ГР.СОФИЯ, включва следните дейности: • изграждане на модулни наблюдателни комплекси- метални кули за разполагане на оборудване за централизирано видео наблюдение и контрол над горските пожари; • изграждане на мониторинг център и поддържане на обща оперативна картина, осигурявайки максимално точна и актуална информация за пожара; • доставка и имплементация на специализиран софтуер за бърз мониторинг на състоянието на наблюдаваните горски масиви и локализиране на зараждащ се пожар; • осигуряване на комуникационна свързаност между модулните наблюдателни комплекси и центъра за мониторинг и контрол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

51700000

Описание:

Услуги по инсталиране на оборудване за защита от пожари

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Устройства: моторизирана видеокамера 3 броя; стационарна влагозащитна видеокамера - 3 броя; видео енкодер - 3 броя; мрежов комуникационен модул - 3 броя; модул за мониторинг и контрол - 3 броя; ултразвукова метеорологична станция - 3 броя; стационарна ЖР кула - 3 броя; фотоволтаична система - 3 броя; комуникационно оборудване - 6 броя; разпределително табло-тип 1 - 3 броя; разпределително табло-тип 2 - 3 броя; софтуер - ядро на системата за ранно откриване на горски пожари - 1 брой; програмно осигуряване за видеонаблюдение - 1 брой; работна станция за охранително видеонаблюдение - 1 брой; непрекъснато токозахранващо устройство - 1 брой; комутатор - 1 брой и комуникационен шкаф - 1брой.

Стойност, без да се включва ДДС
586690 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

19

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие Размерът на гаранцията за участие е определен по правилата на чл. 59, ал. 2 ЗОП – до 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката, и възлиза на 5866.90 (Пет хиляди осемстотин шестдесет и шест лева и деветдесет стотинки) лева. Гаранцията следва да бъде предоставена в една от следните форми: парична сума, преведена по банковата сметка на Столична община BG72SOMB91303333008301; BIC:SOMBBGSF, Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” № 6,, като в платежното нареждане изрично следва да се посочи вида на гаранцията и процедурата, за която се внася; оригинал на безусловна, неотменяема и непрехвърлима банкова гаранция със срок на валидност, равен на срока на валидност на офертата, считано от последния ден на срока за получаване на оферти. Банковата гаранция следва да бъде издадена на български език от банка със седалище на територията на Република България или от банка от трета страна с лицензия за извършване на банкова дейност на територията на Република България и да съдържа изрично посочените в чл. 61 ЗОП основания за нейното задържане и усвояване. Правото да избере формата, в която ще бъде представена гаранцията за участие, принадлежи на участника. Гаранцията се освобождава по реда и при условията на чл. 62 ЗОП. Възложителят не дължи лихва за времето, през което сумата, представляваща гаранция за участие, законно е престояла в неговата банкова сметка. Гаранция за изпълнение Размерът на гаранцията за изпълнение е определен по правилата на чл. 59, ал. 3 ЗОП в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията следва да бъде предоставена при подписване на договора в една от следните форми: парична сума, преведена по банковата сметка на Столична община BG72SOMB91303333008301; BIC:SOMBBGSF, Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” № 6, като в платежното нареждане изрично следва да се посочи вида на гаранцията и поръчката, за която се внася; оригинал на безусловна, неотменяема и непрехвърлима делима банкова гаранция с валидност – 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора. Банковата гаранция следва да бъде издадена на български език от банка със седалище на територията на Република България или от банка от трета страна с лицензия за извършване на банкова дейност на територията на Република България. Правото да избере формата, в която ще бъде представена гаранцията за изпълнение, принадлежи на участника, избран за изпълнител на поръчката. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава в случаите, по реда и в сроковете, посочени в договора за възлагане на поръчката. Гаранция за аванс В случай, че Участникът посочи че ще ползва авансово плащане, следва да представи гаранция за авансово плащане по Образец 14. Гаранцията следва да бъде предоставена при подписване на договора в една от следните форми: парична сума, преведена по банковата сметка на Столична община BG72SOMB91303333008301; BIC:SOMBBGSF, Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” № 6, като в платежното нареждане изрично следва да се посочи вида на гаранцията и поръчката, за която се внася; оригинал на безусловна, неотменяема и непрехвърлима делима банкова гаранция с валидност – 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора. Банковата гаранция следва да бъде издадена на български език от банка със седалище на територията на Република България или от банка от трета страна с лицензия за извършване на банкова дейност на територията на Република България. Правото да избере формата, в която ще бъде представена гаранцията за изпълнение, принадлежи на участника, избран за изпълнител на поръчката. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава в случаите, по реда и в сроковете, посочени в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят превежда аванс в размер до 20 % (в случай,че участникът посочи, че ще ползва авансово плащане) в срок до 10 /десет/ работни дни след представяне на банкова гаранция за авансово плащане. Останалата част от сумата се изплаща в срок до 30 /тридесет/ работни дни след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол, протокол за функционалност и издадена данъчна фактура от изпълнителя като се приспада получения аванс.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединения на такива лица, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка.Всяко физическо или юридическо лице може да участва в настоящата процедура самостоятелно или в обединение с други лица. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47 , ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им.В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да съдържа посочване на Възложителя и наименование на процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да бъде представено от участника в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:•всички членове на обединението са солидарно отговорни; •разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите;•изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; •всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;•срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участникът да разполага с web базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на заявки и осъществяване на ефективно обслужване по поддръжка. В техническото предложение на Участника да бъде включено пълно описание на процедурата по поддръжка и достъп до web базираната система. Участникът да е вписан в централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за Трета група, строежи от първа до пета категория. При участие на чуждестранни юридически лица, същите трябва да представят еквивалентен документ съгласно националното законодателство. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, буква "а" - "д",т.2 и т.3 и ал.2, т.1,т.3, т.4, т.5 и ал.5 от ЗОП (Приложение №4, Приложение №5 и Приложение №6 ). Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1, буква "а" - "д",т.2 и т.3 и ал.2, т.1,т.3, т.4, т.5 и ал.5 от ЗОП (Приложение №4, Приложение №5 и Приложение №6 ) се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от застраховка “Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Чуждестранните участници трябва да представят еквивалент на застраховката по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2. Заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и балансите за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011, 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изисканите документи не се представят, когато информацията за тях се съдържа в Търговския регистър и участникът е представил ЕИК. 3. - Информация (приложение №10) за общия оборот и за оборота от сходни дейности, свързани с изграждане на системи за превенция на риска, включващи доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение на общински площи или площи за широко обществено ползване, изграждане на контролни центрове за визуализация и обработка на информацията, за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011, 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Валидна застраховка “Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2. Общ оборот, сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011, 2012) не по-малко от 600 000 лв. или еквивалентна стойност в чужда валута. 3. -Оборот от сходни дейности, свързани с изграждане на системи за превенция на риска, включващи доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение на общински площи или площи за широко обществено ползване, изграждане на контролни центрове за визуализация и обработка на информацията, в размер на не по-малко от 300 000 лв. или еквивалентна стойност в чужда валута, за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011, 2012) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на приключените договори придружен с референции към минимум три от договорите от списъка, доказващи изпълнението на такива обекти. В референциите се посочва стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните. 2. Списък (приложение №10) на приключените договори придружен с референции към минимум три от договорите от списъка, доказващи изпълнението на такива обекти. В референциите се посочва стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Списък на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът трябва да съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор и друго основание, конкретизирано от участника), като основанието за ползване се доказва със съответните документи- извлечение от ДМА, договор за наем за ползването на съответната техника- чл. 51а от ЗОП. 4. Списък на инженерно-техническият персонал, съдържащ име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо. 4.1. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицата - дипломи за завършено образование и придобита квалификация, служебни или трудови книжки, списък на трудови или граждански договори, лицензи, референции от работодател и др. документи, доказващи посочените в трудово-биографичните справки данни, 4.2. Трудово – биографична справка на лицата. 4.3. Декларации по Закона за защита на личните данни. 5. Копие на валидни сертификати за управление на качество по ISO 9001:2008; ISO 27001:2005, ISO 14001:2004 или тяхни еквиваленти.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, информационната сигурност или за опазване на околната среда. 6. Копия на оторизационни писма от производители или официални вносители на предлаганото оборудване за системата за видеонаблюдение, имащи отношение към доставки и сервиз на територията на страната.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните 5 (пет) години включително до датата за получаване на оферти участникът да е изпълнил поне 3 (три) договора за строителство. 2. През последните 3(три) години включително до датата за получаване на оферти участникът да е изпълнил поне 3 (три) договора за изграждане на системи за превенция на риска, включващи изграждане на контролни центрове за визуализация и обработка на информацията и др. сходни дейности. 3. Участникът трябва да разполага минимум със следната строителна техника, механизация и оборудване, която ще е на негово разположение за целия период на изпълнение на поръчка: - Комбиниран багер –челен товарач и телескопична стрела – 9 тона– 1 бр.; - Телескопичен товарач – 9 тона-1 бр.; - Самосвали - 1 бр; - Бордова кола - 1 бр.; - Ударопробивна техника- 1 бр.; - Булдозери - 2 бр.; - Трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите – 2 бр.; - Малка фадрома за разстилане на земни маси – 1 бр.; - Цистерна за вода - 1 бр; - Компресор-1 бр. - Вишка- 1 бр. 4.За изпълнение на предмета на обществената поръчка, участникът трябва да осигури екип за управление на работите, който да включва: Инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на дейностите по договора, включително за осигуряване на контрола на качеството. Ръководен екип, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит: 4.1. Ръководител на проекта, който да притежава Висше образование, да има доказан опит от поне 5 години трудов стаж в областта на информационните технологии; 4.2. Ръководител строителна част – образователна степен магистър, строителен инженер, стаж по специалността минимум 5 години, или аналогична специалност, в случаите, когато образователно квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност; 4.3. Експерт IT централна система, който да притежава Висше Техническо или еквивалентно образование, да има доказан опит от поне 5 години трудов стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните сертификати: - за виртуализация; - познаване и прилагане на ITIL практиките за управление на ИТ услуги (наличие на сертификат по ITIL); - Специализация в областта на Microsoft операционни системи и внедряването им (наличие на сертификат MCSE или MCITP); - Специализация за експерт в сървърни инфраструктури; 4.4. Експерт по база данни който да притежава Висше Техническо образование в областта на компютърните или информационни технологии - магистърска степен, да има доказан опит от поне 5 години стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните сертификати: - специализация в областта на системи за управление на бази данни СУБД – (MCDBA); - специализация в областта на средства за разработка на информационни системи – (MCSE); - експерт по смарт карти; -експертиза за конфигуриране, администриране и работа със Cisco устройства – доказва се с наличие на сертификат CCIE; 4.5. Експерт Интеграция, който да притежава Висше Техническо образование, да има доказан опит от поне 5 години стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните сертификати: - Експертиза за тестване на възможността за проникване в системи (Penetration Testing) – доказва се с наличие на сертификат CPTS или CEH; - Eкспертиза за конфигуриране, администриране и работа със Cisco устройства – доказва се с наличие на сертификат CCIE; - Експертиза за администриране и работа с Linux операционна система и инструменти (наличие на LPI-2 сертификат); - Специализация (наличие на сертификат минимум MCP) в областта на Microsoft операционни системи и внедряването им; Продължение в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура в стая №204, ет.2 и заплащането й в касата на ул."Париж" №3, ет.2, ст. №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. От датата на публикуване на обявлението в сайта на Агенцията за обществени поръчки, ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.11.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.11.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община -www.sofia.bg - най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ФИНАНСИРАНА ПО ПРОЕКТ: "УСТОЙЧИВО УПРАВЛЕНИЕ НА ГОРИТЕ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА РАННО ОПОВЕСТЯВАНЕ - ПРОТИВОПОЖАРНА ЗАЩИТА” ПО МЯРКА 226 „ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ГОРСКИЯ ПОТЕНЦИАЛ И ВЪВЕЖДАНЕ НА ПРЕВАНТИВНИ ДЕЙНОСТИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР)

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на минималните изисквания от раздел III. 2.3.) 4.6. Експерт комуникации, който да притежава Висше Техническо образование в областта на компютърните или информационни технологии - магистърска степен, да има доказан опит от поне 5 години стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните сертификати: -експертиза за конфигуриране, администриране и работа със мрежови устройства-доказва се с наличие на сертификат CCIE; -експертиза за инспектиране и филтриране на WEB-трафик; 4.7. Експерт информационна сигурност, който да притежава Висше Техническо образование в областта на компютърните или информационни технологии - магистърска степен, да има доказан опит от поне 5 години стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните сертификати: -Сертифициран одитор на информационни системи; -специализация (наличие на сертификат MCSE или MCITP) в областта на Microsoft операционни системи и внедряването им; -Опит в управление на риска. 4.8. Експерт по оценка на риска, който да притежава Висше Техническо или Икономическо образование, да има доказан опит от поне 5 години стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните сертификати: -експертиза за оценка и управление на риска в информационните системи – доказва се с наличие на сертификат CIRM или CRISC; -специализация (наличие на сертификат MCSE или MCITP) в областта на Microsoft операционни системи и внедряването им; -Специализация в областта на управлението на ИТ услуги (наличие на сертификат по ITIL); 4.9. Ръководител по Качество, който да притежава Висше Техническо или Икономическо образование, да има доказан опит от поне 3 години стаж в областта на информационните технологии, да притежава следните квалификации: - анализ или моделиране на бизнес процесите; - специализация (наличие на сертификат минимум MCP) в областта на Microsoft операционни системи и внедряването им; - специализация в областта на управлението на ИТ услуги (наличие на сертификат по ITIL); 4.10. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – да има минимум 1 година трудов стаж на тази позиция, да притежава валидно удостоверение/ сертификат координатор по безопасност и здраве; 4.11. Електроинженер – да има минимум 5 години професионален опит на тази позиция. 5. Участник да притежава внедрени системи за управление на качество по ISO 9001:2008; ISO 27001:2005, ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, информационната сигурност или за опазване на околната среда. 6. Участникът да притежава оторизационни писма от производители или официални вносители на предлаганото оборудване за системата за видеонаблюдение, имащи отношение към доставки и сервиз на територията на страната.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно условията на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ