Версия за печат

00068-2013-0011

BG-Димитровград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" № 15, За: Стефка Римпопова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68237, E-mail: rimpopova@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dimitrovgrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград.”, със следните обособени позиции: •Обособена позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград. •Обособена позиция № 2 - Доставка на консумативи за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград. •Обособена позиция № 3 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по Проект: „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград - десен бряг” по Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” •Обособена позиция № 4 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „АТРИУМ” - „Архитектура на тоталитарните режими от ХХ век и урбанистичен мениджмънт” SEE/B/0009/4.3/X-ATRIUM по Оперативна програма за транснационално сътрудничество ”Югоизточна Европa 2007-2013”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: •За Обособени позиции № 1 - гр. Димитровград, бул. „Г.С.Раковски № 15, Административната сграда на Община Димитровград; •За Обособена позиция № 2 - гр. Димитровград, бул. „Г.С.Раковски № 15, Административната сграда на Община Димитровград; •За Обособена позиция № 3 – гр. Димитровград, бул. „Г.С.Раковски № 15, Административната сграда на Община Димитровград; •За Обособена позиция № 4 – гр. Димитровград, бул. „Г.С.Раковски № 15, Административната сграда на Община Димитровград;
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата процедура е с предмет доставка на канцеларски материали и консумативи за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград, включваща следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград; Обособена позиция № 2 - Доставка на консумативи за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград; Обособена позиция № 3 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по Проект: „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград - десен бряг” по Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.”; Обособена позиция № 4 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „АТРИУМ” - „Архитектура на тоталитарните режими от ХХ век и урбанистичен мениджмънт” SEE/B/0009/4.3/X-ATRIUM по Оперативна програма за транснационално сътрудничество ”Югоизточна Европa 2007-2013”. Възложителя ще заявява периодично възникналите потребности от канцеларски материали и консумативи чрез заявка изпратена по куриер, ел. поща, телефон или факс. Срокът за доставка е до 24 часа след изпращане на заявка за необходимите количества канцеларски материали и консумативи. Отделните доставки ще се осъществяват в работен ден, в рамките на работното време от 8:30 до 17:00 часа. Включените в настоящата процедура канцеларски материали в Обособена позиция № 1 и консумативи в Обособена позиция № 2 не са изчерпателни по отношение на възможните видове канцеларски материали и консумативи, които ще бъдат доставени въз основа на договор. В обхвата на договора за всяка от тези две обособени позиции се считат за включени и може да бъдат възложени и доставени и други разновидности на канцеларски материали и консумативи от същия вид, които са необходими на Възложителя през периода на действие на договорите. Включените в настоящата процедура канцеларски материали и консумативи за Обособена позиция № 3 и Обособена позиция № 4 са изчерпателни по отношение на възможните видове канцеларски материали и количества, които ще бъдат доставени въз основа на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30192000, 30125100, 30197630

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Хартия за печатане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
204876.83 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00068-2013-0010

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 547793 от 27.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Дог-МСП-612 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларски материали за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград.”.
V.1) Дата на сключване договора
07.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, гр. София, община Столична, район „Младост”, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1000, гр. София, Тел.: 056 878818, Факс: 056 878817

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 142271.26 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История Дог-МСП-613 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособена позиция № 2 - „Доставка на консумативи за общинска администрация Димитровград, общинските предприятия и други при община Димитровград.”.
V.1) Дата на сключване договора
07.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АТС-БЪЛГАРИЯ” ООД, ЕИК 130332479, гр. София, ж.к. „Младост” ул. „Димитър Моллов” № 16, Република България 1750, гр. София, Тел.: 02 9752202, Факс: 02 9752285

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 58987.72 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Дог-МСП-614 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Обособена позиция № 3 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по Проект: „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград - десен бряг” по Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.”.
V.1) Дата на сключване договора
07.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, гр. София, община Столична, район „Младост”, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1000, гр. София, Тел.: 056 878818, Факс: 056 878817

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2445 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Дог-ХСДК-615 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Обособена позиция № 4 - Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект: „АТРИУМ” - „Архитектура на тоталитарните режими от ХХ век и урбанистичен мениджмънт”SEE/B/0009/4.3/X-ATRIUM по Оперативна програма за транснационално сътрудничество ”Югоизточна Европa 2007-2013”.
V.1) Дата на сключване договора
07.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” с ЕИК 000885099, гр. София, община Столична, район „Младост”, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1000, гр. Софоя, Тел.: 056 878818, Факс: 056 878817

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1172.85 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка частично касае дейности, планирани в рамките на проекти: 1.Проект „Атриум”, „Архитектура на тоталитарните режими от ХХ век и урбанистичен мениджмънт”, SEE/B/0009/4.3/X-ATRIUM по Оперативна програма за транснационално сътрудничество ”Югоизточна Европa 2007-2013”. 2. Проект: „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград - десен бряг” по Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор