02538-2013-0205
Технически редакции | ||
04.10.2013 17:09 ч. : | 04/10/2013 17:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.10.2013 17:09 ч. : | 04/10/2013 17:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Апелативна прокуратура - София, ул. "Антим І" № 17, ет. 7, За: Марияна Зарева, Република България 1303, София, Тел.: 02 9810336, E-mail: m_zareva@prb.bg, Факс: 02 9800059
Място/места за контакт: гр. София, ул. "Антим І" № 17, ет. 7, ст. 721Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/apsofia/bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/apsofia/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/apsofia/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
„Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна прокуратура – София”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя съгласно изискванията на приложение № 5 към чл. 8 от Наредба № 3 /обн. ДВ бр. 16, 1987 г./ за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и чл. 9 от Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. С оглед спазването на изискванията на законодателството и становището на обслужващата Служба по трудова медицина видовете медицински прегледи и изследвания, които изпълнителят следва да осигури, са съответно: медицински прегледи: терапевт с ЕКГ – снемане на анамнеза и общ здравен статус, извършване и разчитане на електрокардиограма и измерване на кръвно налягане (PR) за регистриране на болести на кръвообращението, измерване на пулс.; офталмолог - изследване на зрителна острота и рефракция за регистриране на болести на окото и придатъците му; биомикроскопия; издаване на рецепта за очила (при необходимост); ехографско изследване: мъже - ехография на корем; жени – ехомамография; лабораторни изследвания - изследвания на кръв - ПКК; общ холестерол; триглицериди; изследвания на урина – изследване с политест по показатели Ph; специфично тегло; албумин; захар; ацетон; билирубин; уробилиноген; кръв; левкоцити.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
59 (петдесет и девет) обслужвани работещи
НЕ
НЕ
3
1. Гаранцията за участие в процедурата e в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС и е както следва: 22.13 лева (двайсет и два лева и 13 ст.) без вкл. ДДС. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна прокуратура – София Сосиете Женерал Експресбанк Банков код ВIC: TTBBBG22 Банкова сметка IBAN: BG10TTBB94003326246024 Като основание за внасяне на сумата в платежния документ да е посочен номерът на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна прокуратура – София Сосиете Женерал Експресбанк, Банков код ВIC: TTBBBG22, Банкова сметка IBAN: BG10TTBB94003326246024 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката
ДА
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане, или при назначаване на работещи.
В процедурата могат да участват само кандидати, които: 1. Всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1 - т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 2. Представят заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебна дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения (когато участниците са лечебни заведения за извънболнична помощ) или заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и ал. 2 от Закона за лечебните заведения (когато участниците са лечебни заведения за болнична помощ). Останалите изискуеми документи по чл. 56 от ЗОП са посочени подробно в документацията за провеждане на процедурата, достъп до която Възложителя е осигурил по електронен път на интернет страницата си.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката, общо за последните 3 (три) години – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: 1. Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участват – общо за последните 3 (три ) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност.
1. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците следва същите да представят списък на минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, съгласно образец-Приложение № 2.1., придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, по образец (Приложение № 1) и заверени копия от дипломи за придобита медицинска специалност.
1. Участникът да има изпълнени през последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите (съгласно т. 4 от техническата спецификация), като представи за същите заверени копия от дипломи за придобита медицинска специалност.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, ул. "Антим І" № 17, ет. 8, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване или на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.10.2013 г.