02538-2013-0203
BG-София: Покупка
Доставки
Национална следствена служба, 1797, За: г-н Кирил Гаврилов, РБългария 1797, София, Тел.: 02 9826533, E-mail: k.gavrilov@nsls.bg, Факс: 02 9826665
Място/места за контакт: бул. Г.М.Димитров N 42Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nsls.justice.bg ili www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Национална следствена служба, 1797, За: г-н Кирил Гаврилов, РБългария 1797, София, Тел.: 02 9826533, E-mail: k.gavrilov@nsls.bg, Факс: 02 9826665
Място/места за контакт: НСлСИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.nsls.justice.bg ili www.prb.bg.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Национална следствена служба, 1797, За: г-н Кирил Гаврилов, РБългария 1797, София, Тел.: 02 9826533, E-mail: k.gavrilov@nsls.bg, Факс: 02 9826665
Място/места за контакт: НСлСИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.nsls.justice.bg ili www.prb.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Национална следствена служба, 1797, За: г-н Кирил Гаврилов, РБългария 1797, София, Тел.: 02 9826533, E-mail: k.gavrilov@nsls.bg, Факс: 02 9826665
Място/места за контакт: НСлСИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.nsls.justice.bg ili www.prb.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:"Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Националната следствена служба, по спецификация"
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Националната следствена служба, по спецификация"
39800000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството е съгласно Техническото задание от документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата e както следва: 80.00 лева (осем десет лева ). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Националната следствена служба гр. София: „Корпоративна търговска банка“ Банков код BIC: KORPBGSF, Банкова сметка IBAN: BG43KORP92203327411701. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 3.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Националната следствена служба гр. София: „Корпоративна търговска банка“ Банков код BIC:KORPBGSF , Банкова сметка IBAN: BG43KORP92203327411701. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 3.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се извъряшва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1, ал.2 , т.1- т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) . За целта участниците попълват декларации по образци от Възложителя. Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и ал. 5 от ЗОП Приложение N 4 и Приложение N Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице , документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения , документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; Декларация по образец за подизпълнителите , когато участникът предвижда такива, както и видът на работите , които ще извършват и дела на тяхното участие. ( Приложение N 6). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители , документите по т.2.2, т. 2.5., т.2.6, 2.7 и т.2.9 се представят за всеки от тях , а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор ( Приложение N 7 ). Договор за създаване на обединение ( когато е приложимо) . Административни сведения за участника по образец ( Приложение N 8) . Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката - да се представи заверено участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от стоките, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от стоките, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; Б) Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части за 2012г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен - заверено копие.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от стоките, които са предмет на поръчката, в която участва – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката. Прогнозната стойност на поръчката е 8000,00 ( осем хиляди) лв. без вкл.ДДС. Участникът следва да не е приключил финансовата 2012г., на загуба.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1 към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент , с обхват на сертификация , отговарящ на предмета на поръчката , да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. В случай, че участникът не е производител на стоката , която предлага - наличие на пълномощно за това от самия производител, договор за дистрибуция, писмо от производителя или друг документ относно правата на участника да продава неговата продукция.
1. Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите ,дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент , с обхват на сертификация , отговарящ на предмета на поръчката . да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. Качеството на стоките да е в съответствие с Техническата спецификация.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
София, 1797, бул. "Г.М.Димитров" 42 Национална следствена служба
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, 1000, РБългария 1000, София, бул. "Витоша" 18, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
04.10.2013 г.