Версия за печат

00423-2013-0008

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000632256

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212722; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www/ metropolitan.bg.

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Сервизно обслужване на ескалатори и асансьори в Софийския метрополитен по Обособена позиция №2 – 26 ескалатора и 23 асансьора с производители Орона /ORONA/ и SJEC Corp.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е за услуга, включваща сервизно обслужване за период от 5 /пет/ години на ескалатори и асансьори с производители Орона /ORONA/ и SJEC Corp в следните станции от Софийското метро: МС НДК, МС Европейски съюз, МС Дж. Баучер, МС Младост 3, МС Цариградско шосе и МС Опълченска. При изпълнение на поръчката участниците трябва да спазват техническите изисквания на действащото законодателство и на Възложителя. Действащо законодателство - Закон за техническите изисквания към продуктите, стандарт БДС EN 13015:2001+А1:2009, Наредба за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори и др. Изисквания на Възложителя: Всеки Участник трябва: 1.Да спазва нормативните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗЗБУТ. 2.При повреда на асансьор или ескалатор да извърши ремонт и го въведе в експлоатация в срок до 24 часа независимо от деня на седмицата /работен или почивен ден/. 3.Да освобождава пътници при аварийно спиране на асансьорните уредби в срок до 45 минути от уведомяването. 4.Да извършва аварийно обслужване на съоръженията в срок до 1 час от получаване на сигнала за: аварийно спиране на кабината на асансьор, аварийно спиране на ескалатор, оказване на помощ при аварии и злополуки. 5.Да извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти на ескалаторите два пъти месечно в интервала 24:00 часа – 04:00 часа. 6.Да извършва функционалните проверки, техническото обслужване и планово-предупредителните ремонти на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 10 дни. 7.Да е оторизиран от завода-производител да извършва техническо обслужване на асансьорите и ескалаторите. 8.Да влага оригинални резервни части и възли. 9.Да разполага с резервни части на склад за осигуряване бързия ремонт на асансьорите и ескалаторите. 10.Да извършва доставка на резервни части, материали и консумативи. 11.Да пуска спрените от движение съоръжения. 12.Да представя сертификат за качество и съответствие, произход и гаранционни условия за вложените при ремонта резервни части. 13.Дължи неустойки в размер, предвиден в клаузите на договора. 14.Да участва при прегледи, периодични ревизии и изпълнява разпорежданията на инспекцията за държавен технически надзор. 15.Да съставя протокол при спиране на съоръженията от движение съвместно с представител на Възложителя. 16.Да представя до 20-то число на предходния месец графици за дежурствата на екипите през деня и през нощта. 17.Да раполага с необходимите диагностични уреди, отчитащи техническото състояние на съоръженията. 18.Да поддържа застраховка за професионална отговорност, която да покрива смърт, увреждания и имуществени вреди, причинени по негова вина.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000, 50740000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Услуги по ремонт и поддържане на ескалатори


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
474660 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 099 - 169979 от 24.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 295 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Сервизно обслужване на ескалатори и асансьори в Софийския метрополитен по обособена позиция №2 - 26 ескалатора и 23 асансьора с производители Орона /ORONA/ и SJEC Corp.
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.08.2013 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

"УНИКЕН" ООД; ЕИК 131339640, ж.к. Младост, бул. "Ал. Малинов" № 91, ет.3, България 1715, София, Тел.: 02 8744055, E-mail: office@uniken.bg, Факс: 02 8744151

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 474660 BGN без ДДС
V.1.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 47%
Кратко описание на стойността/дела на поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител

"МАКС ЛИФТ" ЕООД - ще спазва всички нормативни изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗЗБУТ; - ще извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти на съоръженията, ще води дневник на сервизното обслужване, ще прави функционални проверки и ще изготвя протоколи за извършените проверки, съгласно изискванията и спецификациите на съоръженията; - ще осигурява 24 часова аварийна група за спешни повиквания; - ще извършва демонтаж и монтаж на необходимите материали, консумативи и резервни части; - ще участва в прегледи, периодични ревизии и ще изпълнява разпорежданията на ДАМТН и наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на съоръженията.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" №121, България 1000, София, Тел.: 02 9212026

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО