00423-2013-0008
Технически редакции | ||
04.10.2013 16:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.10.2013 16:15 ч. : | 04/10/2013 15:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.10.2013 16:15 ч. : | 04/10/2013 15:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.10.2013 16:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212722; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www/ metropolitan.bg.
Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Сервизно обслужване на ескалатори и асансьори в Софийския метрополитен по Обособена позиция №2 – 26 ескалатора и 23 асансьора с производители Орона /ORONA/ и SJEC Corp.
Поръчката е за услуга, включваща сервизно обслужване за период от 5 /пет/ години на ескалатори и асансьори с производители Орона /ORONA/ и SJEC Corp в следните станции от Софийското метро: МС НДК, МС Европейски съюз, МС Дж. Баучер, МС Младост 3, МС Цариградско шосе и МС Опълченска. При изпълнение на поръчката участниците трябва да спазват техническите изисквания на действащото законодателство и на Възложителя. Действащо законодателство - Закон за техническите изисквания към продуктите, стандарт БДС EN 13015:2001+А1:2009, Наредба за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори и др. Изисквания на Възложителя: Всеки Участник трябва: 1.Да спазва нормативните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗЗБУТ. 2.При повреда на асансьор или ескалатор да извърши ремонт и го въведе в експлоатация в срок до 24 часа независимо от деня на седмицата /работен или почивен ден/. 3.Да освобождава пътници при аварийно спиране на асансьорните уредби в срок до 45 минути от уведомяването. 4.Да извършва аварийно обслужване на съоръженията в срок до 1 час от получаване на сигнала за: аварийно спиране на кабината на асансьор, аварийно спиране на ескалатор, оказване на помощ при аварии и злополуки. 5.Да извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти на ескалаторите два пъти месечно в интервала 24:00 часа – 04:00 часа. 6.Да извършва функционалните проверки, техническото обслужване и планово-предупредителните ремонти на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 10 дни. 7.Да е оторизиран от завода-производител да извършва техническо обслужване на асансьорите и ескалаторите. 8.Да влага оригинални резервни части и възли. 9.Да разполага с резервни части на склад за осигуряване бързия ремонт на асансьорите и ескалаторите. 10.Да извършва доставка на резервни части, материали и консумативи. 11.Да пуска спрените от движение съоръжения. 12.Да представя сертификат за качество и съответствие, произход и гаранционни условия за вложените при ремонта резервни части. 13.Дължи неустойки в размер, предвиден в клаузите на договора. 14.Да участва при прегледи, периодични ревизии и изпълнява разпорежданията на инспекцията за държавен технически надзор. 15.Да съставя протокол при спиране на съоръженията от движение съвместно с представител на Възложителя. 16.Да представя до 20-то число на предходния месец графици за дежурствата на екипите през деня и през нощта. 17.Да раполага с необходимите диагностични уреди, отчитащи техническото състояние на съоръженията. 18.Да поддържа застраховка за професионална отговорност, която да покрива смърт, увреждания и имуществени вреди, причинени по негова вина.
50750000, 50740000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
21.08.2013 г.
1
"УНИКЕН" ООД; ЕИК 131339640, ж.к. Младост, бул. "Ал. Малинов" № 91, ет.3, България 1715, София, Тел.: 02 8744055, E-mail: office@uniken.bg, Факс: 02 8744151
ДА
"МАКС ЛИФТ" ЕООД - ще спазва всички нормативни изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗЗБУТ; - ще извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти на съоръженията, ще води дневник на сервизното обслужване, ще прави функционални проверки и ще изготвя протоколи за извършените проверки, съгласно изискванията и спецификациите на съоръженията; - ще осигурява 24 часова аварийна група за спешни повиквания; - ще извършва демонтаж и монтаж на необходимите материали, консумативи и резервни части; - ще участва в прегледи, периодични ревизии и ще изпълнява разпорежданията на ДАМТН и наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на съоръженията.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" №121, България 1000, София, Тел.: 02 9212026
04.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г2