Версия за печат

00906-2013-0005

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда, ул."Гладстон" 67, За: Галина Симеонова Симеонова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9406251, E-mail: gsimeonova@pudoos.bg, Факс: 02 9804131

Място/места за контакт: Триадица № 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pudoos.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pudoos.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърни системи (хардуер и софтуер) за нуждите на ПУДООС“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място за изпълнение на поръчката по обособена позиция 1 и 2 – гр.София, ул.Триадица №3, офиса на ПУДООС и ул.“Св. Георги Софийски“ №1, Инсинератор при ПУДООС (в двора на Александровска болница).
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По Обществената поръчка чрез открита процедура с предмет: „Доставка на компютърни системи ( хардуер и софтуер ) за нуждите на ПУДООС“ се сключиха договори по следните обособени позиции - Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърна система (софтуер и хардуер) за осигуряване на електронния документооборот в Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/ и въвеждане на информационна система за документооборот и осигуряване на техническа възможност, за осъществяване междуведомствен обмен между ПУДООС и МОСВ-ЦУ,ВРБК на МОСВ “ и Обособена позиция № 2 - .„Доставка на компютърна техника,периферия и оборудване за нуждите на ПУДООС“ .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 48000000, 30200000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Софтуерни пакети и информационни системи
Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53466 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Срок на доставка ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 5265 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 548742 от 03.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 9291 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърна система (софтуер и хардуер) за осигуряване на електронния документооборот в Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/ и въвеждане на информационна система за документооборот и осигуряване на техническа възможност, за осъществяване междуведомствен обмен между ПУДООС и МОСВ-ЦУ,ВРБК на МОСВ “
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕНВИЗИМО ВНЕДРЯВАНЕ И ПОДДРЪЖКА" ЕООД, ЕИК 201544448, бул. Ал. Стамболийски № 37, България 1301, София, Тел.: 0878 161405

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 38160 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 7%
Кратко описание
Доставка на хардуер за осигуряване на електронния документооборот в ПУДООС - сървър с операционна система и скенери
ДОГОВОР № 9292 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособена позиция № 2 - .„Доставка на компютърна техника,периферия и оборудване за нуждите на ПУДООС“
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНТРАКС АД ЕИК 175415627, Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609797

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15306 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор