I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда, ул."Гладстон" 67, За: Галина Симеонова Симеонова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9406251, E-mail: gsimeonova@pudoos.bg, Факс: 02 9804131
Място/места за контакт: Триадица № 4
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pudoos.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pudoos.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на компютърни системи (хардуер и софтуер) за нуждите на ПУДООС“.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Място за изпълнение на поръчката по обособена позиция 1 и 2 – гр.София, ул.Триадица №3, офиса на ПУДООС и ул.“Св. Георги Софийски“ №1, Инсинератор при ПУДООС (в двора на Александровска болница).
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
По Обществената поръчка чрез открита процедура с предмет: „Доставка на компютърни системи ( хардуер и софтуер ) за нуждите на ПУДООС“ се сключиха договори по следните обособени позиции - Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърна система (софтуер и хардуер) за осигуряване на електронния документооборот в Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/ и въвеждане на информационна система за документооборот и осигуряване на техническа възможност, за осъществяване междуведомствен обмен между ПУДООС и МОСВ-ЦУ,ВРБК на МОСВ “ и Обособена позиция № 2 - .„Доставка на компютърна техника,периферия и оборудване за нуждите на ПУДООС“ .
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000, 48000000, 30200000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Софтуерни пакети и информационни системи
Компютърно оборудване и принадлежности
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
53466 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Срок на доставка ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 5265 от 28.02.2013 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 548742 от 03.07.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 9291 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърна система (софтуер и хардуер) за осигуряване на електронния документооборот в Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/ и въвеждане на информационна система за документооборот и осигуряване на техническа възможност, за осъществяване междуведомствен обмен между ПУДООС и МОСВ-ЦУ,ВРБК на МОСВ “
V.1)
Дата на сключване договора
01.10.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ЕНВИЗИМО ВНЕДРЯВАНЕ И ПОДДРЪЖКА" ЕООД, ЕИК 201544448, бул. Ал. Стамболийски № 37, България 1301, София, Тел.: 0878 161405
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 38160 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Кратко описание
Доставка на хардуер за осигуряване на електронния документооборот в ПУДООС - сървър с операционна система и скенери
ДОГОВОР № 9292 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособена позиция № 2 - .„Доставка на компютърна техника,периферия и оборудване за нуждите на ПУДООС“
V.1)
Дата на сключване договора
01.10.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
КОНТРАКС АД ЕИК 175415627, Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609797
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15306 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор