Версия за печат

00272-2013-0003

BG-с.Ружинци: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РУЖИНЦИ, с.Ружинци, ул. "Георги Димитров" № 31, За: Евтим Иванов Евтимов, РБългария 3930, с.Ружинци, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604

Място/места за контакт: Евтим Иванов Евтимов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina-ruzhintsi.com/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina-ruzhintsi.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хардуер и офис обзавеждане”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: с.Ружинци, общ.Ружинци, обл.Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнение на дейности по проект „Електронно обслужване на гражданите и бизнеса посредством информационен център в община Ружинци”, по договор за отпускане на финансова помощ № 05/321/01230 от 19.11.2012 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013г.”, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони с предмет „Доставка на хардуер и офис обзавеждане”. Поръчката включва следните дейности: 1. Хардуерен сървър за работа в ИЦ на Ружинци – комплект – 2 бр; 2.Хардуерна конфигурация за ГИС работните станции – настолни компютри, комплект – 3 бр.; 3. Обзавеждане за информационния център в Ружинци – комплект – 1 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30200000, 30214000, 39000000, 30232110, 39133000, 39134100

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърни работни станции
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Лазерни принтери
Витрини (шкафове)
Маси за компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
59076 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Техническа оферта; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 543628 от 28.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 123 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КОНТРАКС" АД, ЕИК: 175415627, ГР.СОФИЯ, УЛ. "ТИНТЯВА" № 13, РБЪЛГАРИЯ 1113, СОФИЯ, Тел.: 02 960977, E-mail: ales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

URL: ww.kontrax.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 63200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 59076 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на настоящата поръчка е по проект „Електронно обслужване на гражданите и бизнеса посредством информационен център в община Ружинци”, по договор за отпускане на финансова помощ № 05/321/01230 от 19.11.2012 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013г.”, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор