Версия за печат

00530-2013-0067

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Димитринка Митова, началник отдел СТО, дирекция УЧР, България 1000, София, Тел.: 02 98593226, E-mail: d.mitova@nra.bg

Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция УЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Обновяване, разширяване и поддръжка на софтуерен продукт "Система за управление на човешките ресурси "НеRMeS" в НАП”, съгласно изискванията, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към поканата за участие в договарянето.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката: „Обновяване, разширяване и поддръжка на софтуерен продукт "Система за управление на човешките ресурси "НеRMeS" в НАП”, съгласно изискванията, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към поканата за участие в договарянето. Предметът на поръчката включва: А) Фаза І „Миграция и внедряване на пакети „Базов“ /модули „Структури“, „Персонал“, „Отсъствия“ и „Анкети“/ и „Управление на човешкия капитал“ /модул „Обучения“/ от версия 4.0 към версия 5; Б) Фаза ІІ Внедряване на функционалности „Възнаграждения“, „Плащания” и Self service „Фишове“ и изграждане на интерфейси от HeRMeS 5 към SAP ЕСС 6.0, свързани с възнагражденията на служителите; В) Гаранционно и абонаментно поддържане и обслужване на ССУЧР; Конкретните дейности, включени в предмета на поръчката са подробно разписани в Пълното описание на предмета на поръчката, приложение към поканата за договаряне до участика.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267000, 48450000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер
Софтуерни пакети за управление на работното време и човешките ресурси

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
624000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Допълнителна информация

Правото на ползване на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е предоставена и внедрена от „ТехноЛогика” ЕООД, съгласно сключен Договор от 14.08.2000 г. между „ТехноЛогика” ЕООД и Главна данъчна дирекция /ГДД/, като на основание § 6, ал.1 от ПЗР на ДОПК Национална агенция за приходите е правоприемник на правата и задълженията на данъчната администрация, считано от 01.01.2006г. Договор от 14.08.2000г. е сключен в следствие на проведена процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на действащия към момента ЗОП. Съгласно посочения договор „Технологика” ЕООД е собственик на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS, като предоставя за неограничен срок от време правото на ползване на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS на възложителя, както и да си служи с документацията, във връзка с ползването на системата. По същество с реализирането на настоящата поръчка продължава да се ползва реализиран вече в НАП модел за управление на процесите по управление на човешките ресурси, без да се налага въвеждането на нова по същността си система, което обуславя влагането на ограничени бюджетни средства, предоставени на НАП от МФ. С договора е възложена актуализация на използвания от НАП модел за управление на процесите по управление на човешките ресурси, цялата информация ще бъде запазена и използвана в системата без да се променя платформата. В резултат НАП ще получи същата информационна система ХеРМеС, обновена технологично и допълнена с нови функции, за да се осигури по-надежден и оптимален способ на работа с вече наличните бази от данни и същата платформа. ТехноЛогика” ЕАД като правоприемник на „ТехноЛогика” ЕООД и настоящ собственик на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е единствен носител на авторските права за системата за управление на човешките ресурси HeRMeS и правата на интелектуална собственост върху регистрираната търговска марка и тези права не са предостъпени на трети лица. В подкрепа на това твърдение в АОП са представени доказателства, подробно описани в решение № РЦУ- 81/12.07.2013г. на възложителя и представени с писмо вх. № Е-13-00-035056/12.07.2013г. на АОП. Предвид обхвата на услугите, подробно изброени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към сключения договор №108/27.09.2013г., възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, тъй като авторското право и търговската марка HeRMeS са собственост на “ТехноЛогика” ЕАД, което притежава всички права върху него, включително и за продажба и поддръжка. Предвид изложеното считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 108 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТЕХНОЛОГИKA” EАД, ЕИК 201593301, ул."Червена стена" № 46, България 1421, гр.София, Тел.: 02 91912

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 703664.22 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 624000 BGN без ДДС
Брой месеци: 46
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-81/12.07.2013г. за откриване на процедурата е изпратено с изх. № Е-12-00-335/12.07.2013г. до АОП, а поканата - до АОП и поканения участник с писмo изх.№26-Т-220/12.07.2013г., като уникалният номер на поръчката в РОП е 00530-2013-0067. 2. Общата прогнозна стойност на всички поръчки за 2013 г. с кодове по СРV 72267000 и 48450000 е в размер на 1 273 953 лв. без ДДС, поради което поръчката е включена в предварителното обявление на НАП за 2013 г. по чл.23, ал.1 и чл.45а, ал.1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2012/S45-072475/05.03.2013г. Гореизложеното налага публикуване на обявлението за възложена поръчка в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т.5 от ЗОП. 3. Срокът на действие на договора е до 46 месеца от датата на сключването му.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2013 г.