00530-2013-0067
Технически редакции | ||
03.10.2013 15:32 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2013 15:32 ч. : | 03/10/2013 11:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2013 15:32 ч. : | 03/10/2013 11:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2013 15:32 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Димитринка Митова, началник отдел СТО, дирекция УЧР, България 1000, София, Тел.: 02 98593226, E-mail: d.mitova@nra.bg
Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция УЧРИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Обновяване, разширяване и поддръжка на софтуерен продукт "Система за управление на човешките ресурси "НеRMeS" в НАП”, съгласно изискванията, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към поканата за участие в договарянето.
Предмет на поръчката: „Обновяване, разширяване и поддръжка на софтуерен продукт "Система за управление на човешките ресурси "НеRMeS" в НАП”, съгласно изискванията, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към поканата за участие в договарянето. Предметът на поръчката включва: А) Фаза І „Миграция и внедряване на пакети „Базов“ /модули „Структури“, „Персонал“, „Отсъствия“ и „Анкети“/ и „Управление на човешкия капитал“ /модул „Обучения“/ от версия 4.0 към версия 5; Б) Фаза ІІ Внедряване на функционалности „Възнаграждения“, „Плащания” и Self service „Фишове“ и изграждане на интерфейси от HeRMeS 5 към SAP ЕСС 6.0, свързани с възнагражденията на служителите; В) Гаранционно и абонаментно поддържане и обслужване на ССУЧР; Конкретните дейности, включени в предмета на поръчката са подробно разписани в Пълното описание на предмета на поръчката, приложение към поканата за договаряне до участика.
72267000, 48450000
Описание:
Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка
- свързани със защитата на изключителни права.
Правото на ползване на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е предоставена и внедрена от „ТехноЛогика” ЕООД, съгласно сключен Договор от 14.08.2000 г. между „ТехноЛогика” ЕООД и Главна данъчна дирекция /ГДД/, като на основание § 6, ал.1 от ПЗР на ДОПК Национална агенция за приходите е правоприемник на правата и задълженията на данъчната администрация, считано от 01.01.2006г. Договор от 14.08.2000г. е сключен в следствие на проведена процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на действащия към момента ЗОП. Съгласно посочения договор „Технологика” ЕООД е собственик на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS, като предоставя за неограничен срок от време правото на ползване на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS на възложителя, както и да си служи с документацията, във връзка с ползването на системата. По същество с реализирането на настоящата поръчка продължава да се ползва реализиран вече в НАП модел за управление на процесите по управление на човешките ресурси, без да се налага въвеждането на нова по същността си система, което обуславя влагането на ограничени бюджетни средства, предоставени на НАП от МФ. С договора е възложена актуализация на използвания от НАП модел за управление на процесите по управление на човешките ресурси, цялата информация ще бъде запазена и използвана в системата без да се променя платформата. В резултат НАП ще получи същата информационна система ХеРМеС, обновена технологично и допълнена с нови функции, за да се осигури по-надежден и оптимален способ на работа с вече наличните бази от данни и същата платформа. ТехноЛогика” ЕАД като правоприемник на „ТехноЛогика” ЕООД и настоящ собственик на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е единствен носител на авторските права за системата за управление на човешките ресурси HeRMeS и правата на интелектуална собственост върху регистрираната търговска марка и тези права не са предостъпени на трети лица. В подкрепа на това твърдение в АОП са представени доказателства, подробно описани в решение № РЦУ- 81/12.07.2013г. на възложителя и представени с писмо вх. № Е-13-00-035056/12.07.2013г. на АОП. Предвид обхвата на услугите, подробно изброени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към сключения договор №108/27.09.2013г., възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, тъй като авторското право и търговската марка HeRMeS са собственост на “ТехноЛогика” ЕАД, което притежава всички права върху него, включително и за продажба и поддръжка. Предвид изложеното считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.
НЕ
ДА
05.09.2013 г.
1
„ТЕХНОЛОГИKA” EАД, ЕИК 201593301, ул."Червена стена" № 46, България 1421, гр.София, Тел.: 02 91912
НЕ
НЕ
1. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-81/12.07.2013г. за откриване на процедурата е изпратено с изх. № Е-12-00-335/12.07.2013г. до АОП, а поканата - до АОП и поканения участник с писмo изх.№26-Т-220/12.07.2013г., като уникалният номер на поръчката в РОП е 00530-2013-0067. 2. Общата прогнозна стойност на всички поръчки за 2013 г. с кодове по СРV 72267000 и 48450000 е в размер на 1 273 953 лв. без ДДС, поради което поръчката е включена в предварителното обявление на НАП за 2013 г. по чл.23, ал.1 и чл.45а, ал.1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2012/S45-072475/05.03.2013г. Гореизложеното налага публикуване на обявлението за възложена поръчка в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т.5 от ЗОП. 3. Срокът на действие на договора е до 46 месеца от датата на сключването му.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
03.10.2013 г.