Версия за печат

00044-2013-0091

BG-София: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония 3, За: Анка Дончева, България 1606, София, Тел.: 02 9173272, E-mail: a.doncheva@api.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМДруго (моля пояснете): Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на допълнителни видове СМР на Проект Лот 18: Рехабилитация на път III – 3505 Казачево – Стефаново – Дебнево – Велчево от км 0+000 до км 20+381.10

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: Област Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на допълнителни видове СМР на Проект Лот 18: Рехабилитация на път III – 3505 Казачево – Стефаново – Дебнево – Велчево от км 0+000 до км 20+381.10

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
265717.95 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-33-20 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на допълнителни видове СМР на Проект Лот 18: Рехабилитация на път III – 3505 Казачево – Стефаново – Дебнево – Велчево от км 0+000 до км 20+381.10
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПСТ Холдинг АД, ЕИК 831928535, ул. Бесарабия 114, България 1517, София, Тел.: 02 9452820, Факс: 02 9450496

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 265717.95 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- технически

Между Агенция „Пътна инфраструктура“ и „ПСТ Холдинг“ АД има сключен Договор РД-33-39/06.11.2012г., с предмет: „Определяне на изпълнител на строителството на обект BG161PO001/2.1-01/2007/001-021- S-02/026 „Лот 18: Рехабилитация на път III – 3505 Казачево – Стефаново – Дебнево – Велчево от км 0+000 до км 20+381.10, с дължина 20.381 км, област Ловеч”. Във връзка с възникнали непредвидени обстоятелства и предвид факта, че строителството не може технически да бъде разделено от предмета на основния договор без това да доведе до значителни затруднения за възложителя, е необходимо възлагането на допълнителни количества СМР за ремонтни дейности на пътната настилка на изпълнителя по договора. Горното се налага, поради наличието на следните причини: а/ Непредвидени обстоятелства Изпълнението на СМР на горепосочения обект започва с подписване на Договор № РД-33-39/06.11.2012 г. от страна на „ПСТ Холдинг“ АД – изпълнител по силата на същия договор. Срокът на дейностите по договора възлиза на 100 (сто) месеца и започва да тече от началото на строителството и е до датата на изтичане на последния гаранционен срок, следователно сме в хипотезата на чл. 5 от Договора, поради което същият е действащ и правнообвързващ за страните. В чл. 22, ал. 1 от цитирания договор, след осигуряване на достъп до Строителната площадка Изпълнителят се задължава, при спазване разпоредбата на чл. 7 ал.3 т.5 и т.6 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. да извърши прецизно геодезическо замерване на теренната основа на Строежа. Резултатите от геодезическото замерване се отразяват в надлежно изготвен, проверен и подписан съвместно с Консултанта протокол, който се представя на Възложителя за одобрение. В изпълнение на условията на договора за строителство на Възложителя е представен за одобрение ПРОТОКОЛ от геодезическо замерване на съществуващия терен . ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е изготвил Технологичен проект на базата на подробното геодезическо заснемане на терена на пътния участък. Технологичният проект е проверен и одобрен от Консултанта на обекта. Разликите в количествата СМР са възникнали поради следните обстоятелства: Техническият проект е изготвен през 2006 г., терена е планински, характерен със стръмни скатове. През изминалилите години поради обилните валежи в района са се появили свличания на земни маси от прилежащите скатове, като нивото на съществуващите банкети и количеството неподходящ повърхностен пласт е увеличено. Изпълнени са изкопи за реконструкция на пътната основа от Обединение „АБС-Радо Олрат“ преди 01.11.2011 г. След прекратяване на договора на обединението направените изкопи остават на земна основа незащитена от въздействието на валежи и снегонавявания през есеннозимния период на 2011г. и 2012 г., в следтвие на което при възобновяване на СМР по реконструкциите през април 2013 г. е констатирано преовляжняване на земната основа и възниква необходимост от допълнителен изкоп до достигане на подходящ основен пласт. Преди 01.11.2011 г. е извършено предвиденото в проекта технологично и нивелетно фрезоване, като участъците с фрезована настилка продължават да бъдат в експлоатация и към настоящия момент. Поради тази причина износващия пласт е компрометиран и на големи участъци по дължината на целия обект е разрушен, което поражда необходимост от допълнителни количества биндер за достигане на проектните коти. Следствие на дългия период от време изминало от момента на изработване и одобрение на инвестиционния проект, както и реалното започване на строително монтажните работи са възникнали непредвидени обстоятелства, поради които заложените количества по гореописаните позиции СМР са недостатъчни, съгласно изискванията на Техническата спецификация. Изброените по-горе обстоятелства се явяват непредвидени по смисъла на §1, т. 14б от ДР на ЗОП, съгласно който „непредвидени обстоятелства“ са тези, включително от извънреден характер, възникнали след сключване на договора, независимо от волята на страните, които не са могли да бъдат предвидени.