Версия за печат

00106-2013-0016

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1040, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" №21, За: Румена Великова, Красимир Спасов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. „Славянска” № 1, За: Мария Ленгерова, България 1040, София, Тел.: 02 9237373, Факс: 02 9870098

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.justice.government.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на независим финансов одит по проект КС11-33-1/29.11.2011 „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е извършване на независим финансов одит във връзка с изпълнението на Договор № КС11-33-1/29.11.2011г., сключен между Министерство на правосъдието и Министерство на финансите, Управляващия орган на ОПАК – Дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на обществената поръчка е извършване на независим финансов одит във връзка с изпълнението на Договор № КС11-33-1/29.11.2011г., сключен между Министерство на правосъдието и Министерство на финансите, Управляващия орган на ОПАК – Дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

29.05.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: •парична сума; •банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по банкова сметка на Министерство на правосъдието в банка: БНБ – ЦУ, Република България; IBAN BG44BNBG96613300173701; BIC BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 50 (петдесет) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и се внася по същата банкова сметка. Ако участникът представя Банкова гаранция за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката, то същите трябва да бъдат открити в съответствие с условията за задържане и освобождаване по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП и покриващи 100 % стойността им. Всяка гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части, да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде 120 дни от датата на представяне на офертата. Валидността на гаранцията за изпълнение на договора следва да бъде 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира чрез 100 % безвъзмездна финансова помощ, предоставяна от Управляващия орган на ОПАК, по договор на Министерство на правосъдието по ОПАК с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. за изпълнение на проект с наименование: “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Плащането се извършва в срок от 40 (четиридесет) дни след приемане на окончателния одитен доклад, удостоверено с подписан от ръководителя на проекта двустранен приемателно-предавателен протокол и представяне на фактура за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия.Могат да участват като участници български или чуждестранни Физически или ЮЛ, регистрирани като търговци по см. на ТЗ или по националното си законодателство – за чуждестранни лица, включително и техните обединения. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник:- при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от «а» до «д», т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2, т. 2а, т.3 , т.4 и т.5, ал.5 от ЗОП;- чиято ценова оферта надхвърля посочената в обявлението прогнозна стойност на поръчката /максимално предвидения финансов ресурс/;- и във всички останали случаи ,описани в документацията за участие и в Закона за обществените поръчки, включително и във всички хипотези на чл. 69, ал.1 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрозрачни плика, както следва: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1). Списък на документите - попълва се Образец № 13 ; 2). Оферта - попълва се Образец № 1; 3). Регистрационни документи на участника– ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или Документ за регистрация, съгласно чл.24, ал.1 от ППЗОП; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16 от ЗОП; копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; 4) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – оригинал или нотариално заверен препис ; 5). Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6).Документ за внесена гаранция за участие ; 7). Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – попълват се Образец № 4 и Образец № 5. 8). Доказателства за икономическото и финансово състояние - съгласно Указанията за подготовка на офертата и раздел III.2.2. и раздел III.2.3. от настоящото обявление;) 9). Декларация за участието на подизпълнители, съдържаща информация за вида на работите, които те ще извършват, както и дела на тяхното участие - Образец № 10; 10) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата - Образец № 11. 11) Декларация за , че участникът приема условията на проекта на договор – Образец № 12; ПЛИК 2. "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката -попълнено и подписано Техническо предложение - по Образец № 2 ; ПЛИК 3. "Предлагана цена", който съдържа: Ценово предложение –Образец № 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Информация за реализирания оборот от сходни дейности за последните три приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно Приложение № 6 от документацията за участие.
Минимални изисквания: Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), не по-малко от 5 000 (пет хиляди) лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от одитна и счетоводна дейност. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Декларация – справка за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата - Приложение № 7. 2) Копия на препоръка/референция или други еквивалентни на поне един от договорите, вписан в декларацията –справка за изпълнени договори. 3) Списък на експертите, анагажирани с изпълнението на поръчката – по образец (Образец № 8); 4) Автобиография (Образец № 9), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. За доказване на образователно-квалификационна степен и професионална квалификация– копия от дипломи, сертификати, удостоверения, свидетелства и др. подобни; Заверено копие от печата за заверка на документите За доказване на професионален опит един или повече от следните документи: копия от трудови, служебни, осигурителни книжки, договори (трудови, граждански), референции от работодатели, референции от възложители, и други аналогични, подходящи за доказване на опита.
Минимални изисквания: 1).Участникът трябва да има изпълнен минимум 1 (един) договор за извършване на независими финансови одити на проект, финансиран от международни или европейски програми, за който да е получил препоръка за добро изпълнение от възложителя. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие. 2) Участникът следва да разполага с екип от 2 ключови експерта за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Ключов експерт - Ръководител на екипа - Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; - Регистриран одитор, по смисъла на §1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на ЗНФО (или съответната еквивалентна сертификация, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица); - Да има минимум 5 години професионален опит в областта на одита; - Да има опит като ръководител на одитна дейност и/или като ръководител на одиторски екип за извършване на одит. 2. Ключов експерт: Одитор - Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; - Да притежава поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати: Сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС); Сертификат на Министерство на финансите сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор (СВОПС); Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) Сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor CIA); Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional CGAP); - Да има минимум 4 години професионален опит в областта на одита. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по–горе минимални изисквания за технически възможности и квалификация се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от членовете включени в него. При участие на подизпълнители минималните изисквания за технически възможности и квалификация на участниците се отнасят за подизпълнителите съобразно вида и дела им на участие в изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за независимия финансов одит.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 541012 от 14.05.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.10.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.10.2013 г.  Час: 11:00
Място

заседателната зала в административната сграда на ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на интернет адреса на ГД"Изпълнение на наказанията": www.gdin.bg Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на интернет адреса на ГД"Изпълнение на наказанията": www.gdin.bg Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача - на интернет адреса на ГДИН: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx и на видно място в административна сграда на ГДИН.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. по Оперативна програма “Административен капацитет”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ