Версия за печат

00184-2013-0003

BG-Пещера: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, ул.Дойранска епопея №17, За: инж.Николай Атанасов, РБългария 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: www.peshtera.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит на изпълнението на инвестиционен проект „Модернизация на интегрирания воден цикъл на гр. Пещера - Доизграждане и рехабилитация на съществуваща ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ, гр. Пещера”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административната сграда на Община Пещера, гр.Пещера, ул. „Дойранска епопея” №17.
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнението на договор за услуга с предмет: „Одит на изпълнението на инвестиционен проект „Модернизация на интегрирания воден цикъл на гр. Пещера - Доизграждане и рехабилитация на съществуваща ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ, гр. Пещера”включва следните дейности: В рамките на одита на проекта се изисква проверка на 100% на документацията по проекта и не се допуска използването на извадки за целите на одита. Текущ одит Текущо, при изпълнението на проекта, изпълнителят представя мнение, относно: -Законосъобразността на проведените процедури за възлагане на обществените поръчки, когато такива са проведени и сключените договори, с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл.19, ал.2, т.22 “б” от ЗОП; -Осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента. Относно осчетоводяването на разходите, упоменато по – горе, изпълнителят трябва да провери, че: -Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; -Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството; Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; -Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; -Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им (ако такива са издадени); -Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); -Изпълнителят е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране. Окончателен одит По отношение на окончателната проверка, докладът от която ще съпътства окончателното искане за средства, изпълнителя трябва да представи мнение относно: -Дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; -Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; -Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите /строителство, доставки и услуги/ са действително изпълнени; -Дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, т.е. не са дописвани, поправяни, подменяни; -Дали Община Пещера е извършила 100% проверка на първо ниво- верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; -Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; -Дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; -Докладваните нередности; -Дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; -Дали исканията за средства подадени от бенефициента са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); -Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; -Счетоводните системи и осчетоводяванията; -Отсъствието на двойно финансиране; -Мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000, 79212000, 79212100

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Одиторски услуги
Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 521001 от 29.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № DIR-51011116-C005-U-18 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Одит на изпълнението на инвестиционен проект „Модернизация на интегрирания воден цикъл на гр. Пещера - Доизграждане и рехабилитация на съществуваща ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ, гр. Пещера”
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002” ООД; ЕИК 103710896, ул. "Цар Асен" № 68, вх.а, ет.1, ап.1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 302747

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8400 BGN без ДДС
В Брой месеци 11
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка касае дейности, планирани в рамките на проект „Модернизация на интегрирания воден цикъл на гр. Пещера - Доизграждане и рехабилитация на съществуваща ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ, гр. Пещера”,финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C005 от 29.02.2012г., финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Приоритетна ос 1 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води"Референтен номер на процедурата за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни водив агломерации с над 10 000 е.ж"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл .122и (1) Обявяване недействителност на сключен договор на основанията ,посочени в чл.41б,ал.1от ЗОП ,може да иска:1.всяко заинтересовано лице -в случаите по чл.41б,ал.1,точ.1и2 от ЗОП;2.всяка заинтересовано лице и заинтересован кандидат-в случаите по чл.41б,ал.1,точ.3 ,букви „а” и "б" от ЗОП.;3.заинтерисован кандидат и/или заинтерисован участник-в случайте по чл. 41б,ал.1,т.3,буква”в” от ЗОП (2) Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. (3) Недействителност на договора по ал.1 може да се иска в срок до 2 месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки ,ако не е публикувано -от узнаването ,но не по късно от една година от сключването на договора.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Районен съд Пещера, ул. "Васил Левски " № 2а, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 64196, E-mail: rs_p@abv.bg, Факс: 0350 64196

Интернет адрес/и:

URL: http://www.rs-pe.info/new/index.html.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор