Версия за печат

00068-2013-0014

BG-Димитровград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" № 15, За: Стефка Римпопова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68237, E-mail: rimpopova@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dimitrovgrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, поддържане на паркове, зелени площи и озеленяване на територията на община Димитровград, зимно поддържане и снегопочистване на територията на град Димитровград, ликвидиране на микросметища и почистване корита на дерета и реки на територията на община Димитровград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 16
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Димитровград и община Димитровград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, поддържане на паркове, зелени площи и озеленяване на територията на община Димитровград, зимно поддържане и снегопочистване на територията на град Димитровград, ликвидиране на микросметища и почистване корита на дерета и реки на територията на община Димитровград, включващо: - доставка и разполагане на необходимия брой съдове за целите на дейностите по събиране на отпадъците; - събиране и извозване на битови отпадъци от територията на община Димитровград до регионално депо в землището на село Гарваново, община Хасково; - почистване на площи за широко обществено ползване - метене и миене на улични платна, тротоари, площади и други места за обществено ползване; - поддържане на паркове, зелени площи и озеленяване на територията на община Димитровград; - зимно поддържане и снегопочистване на територията на град Димитровград; - ликвидиране на микросметища и почистване корита на дерета и реки на територията на община Димитровград.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90500000, 90511000, 90511400, 90513000, 90610000, 90620000, 90630000, 77313000, 77300000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед
Услуги по поддържане на паркове
Услуги по озеленяване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00068-2013-0014

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Дог-ОСВ-601 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.09.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"НЕО-ТИТАН" ООД, ЕИК/БУЛСТАТ 126629777, ул. "Простор" № 21, Република България 6400, гр. Димитровград, Тел.: 0391 60574, E-mail: astefanov@neo-titan.bg, Факс: 0391 64684

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 01.10 2013 г. изтича срока на договора, сключен между Община Димитровград и „НЕО - ТИТАН” ООД за изпълнение на услуга с предмет: Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, поддържане на паркове и озеленяване, третиране на твърди битови отпадъци и експлоатация на депо за твърди битови отпадъци в община Димитровград, зимно поддържане и снегопочистване в г. Димитровград.В тази връзка с Решение № ОК-10-44/22.08.2013 год. на Кмета на Община Димитровград бе открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, поддържане на паркове, зелени площи и озеленяване на територията на община Димитровград, зимно поддържане и снегопочистване на територията на град Димитровград, ликвидиране на микросметища и почистване корита на дерета и реки на територията на община Димитровград”.След откриване на процедурата в общината постъпи жалба от дружеството „Волф Милениум” ООД, ЕИК 131016886 срещу Решение № ОК-10-44/22.08.2013 год. на Кмета на Община Димитровград с искане за налагане на временна мярка спиране на „спиране на процедурата”, поради което възложителят е изпратил до Регистъра на обществените поръчки „Информация за хода на процедурата при производство по обжалване” и статусът на процедурата е променен на „спряна”. Жалбата е входирана в Комисията за защита на конкуренцията на 02.09.2013 г. и с Разпореждане № РоткЗОП-256/04.09.2013 г. Комисията за защита на конкуренцията е отказала да образува производство на основание чл. 121, ал. 6, т.4 от ЗОП и е върнала жалбата на жалбоподателя, за което община Димитровград е уведомена с писмо. Междувременно след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП дружеството „Волф Милениум” ООД, ЕИК 131016886 подава нова жалба с Рег. индекс ПНО-12-725/13.09.2013 г. срещу Решение № ОК-10-44/22.08.2013 год. на Кмета на Община Димитровград отново с искане за налагане на временна мярка спиране на „спиране на процедурата”.След извършена на 16.09.2013 г. проверка в електронния регистър на КЗК за постъпили жалби по ЗОП, възложителят установи, че на 13.09.2013 г. срещу Решение № ОК-10-44/22.08.2013 год. на Кмета на Община Димитровград в КЗК е входирана жалба № ВХР – 2204-13.09.2013 г. от ДЗЗД „Грийн Партнърс – БКС”.Във връзка с описаните по – горе обстоятелства и въпреки направеното от Възложителя планиране, откритата с Решение № ОК-10-44/22.08.2013 год. на Кмета на Община Димитровград открита процедура не може да приключи и няма да бъде избран изпълнител преди изтичане на срока на сключения през 2003 год. договор за същата услуга (01.10.2013 год.). Евентуалното налагане на временна мярка е предпоставка за забавяне възлагането на процедурата и община Димитровград е изправена пред риска да остане без изпълнител на услугата. Отлагането във времето на възлагането на горецитираната обществена поръчка създава реална опасност от невъзможност за изпълнение на дейностите, предмет на процедурата, което от своя страна ще рефлектира върху нормалния ритъм на живот и здравето на жителите на общината. С оглед на това възниква необходимост от предприемане на неотложни действия, породени от настъпването на събитие от извънреден характер, което възложителя при полагане на дължимата грижа не е могъл или не е бил длъжен да предвиди или предотврати. Реалният риск дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите и т.н. да бъдат прекъснати, поради липса на избран изпълнител, който да изпълнява услугата е основание за прилагане на процедурата по чл.90, ал.1, т. 4 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че предметът на възлагане касае дейности, свързани с ежедневните нужди на хората, опазването на здравето им и околната среда, както и обслужването на всички граждани и институции на територията на община Димитровград наложително е възложителя да приложи разпоредбите на чл.90, ал.1, т.4 – договаряне без обявление по ЗОП като единствена възможност за покриване на периода