Версия за печат

01770-2013-0002

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив - Район Западен, ул. "Вечерница" №1а, За: Мирослав Тенев, Република България 4001, Пловдив, Тел.: 0887 517077, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019

Място/места за контакт: Младши юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zapaden.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и млечни кухни, включени във функция „Здравеопазване“ на Район „Западен“ – община Пловдив"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Доставките на пакетираните хранителни продукти ще бъдат извършвани ежемесечно франко складовете на детските заведениея, съгласно техни предварителни заявки, предавани на изпълнителя от счетоводството на Дейност „Здравеопазване” при Район „Западен” - Община Пловдив. Доставките ще се извършват от 8:30 часа до 11:00 часа.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящия договор е извършване доставки на на пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и млечни кухни, включени във функция „Здравеопазване“ на Район „Западен“ – община Пловдив по цени и номенклатура, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя. Общата стойност на договора без включен ДДС не трябва да надвишава сумата от 4 166,53 лв. /четири хиляди сто шестдесет и шест лева и петдесет и три стотинки/, съответно сумата от 4 999,83 лв. /четири хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и осемдесет и три стотинки/ с включен ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000, 15890000, 15893000, 15894000

Описание:

Различни хранителни продукти
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти
Хранителни продукти, сухи
Преработени хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4166.53 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01770-2013-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 554996 от 12.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История РЗ-З-23 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за извършване на доставки на пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и млечни кухни на територията на Район "Западен" - Община Пловдив
V.1) Дата на сключване договора
23.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БББ – ДИСТРИБУЦИЯ И ЛОГИСТИКА“ ЕООД, ЕИК 200214910, ул. „Цар Иван Асен II” №55, вх. Г, ет. 4, ап. 8, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 64206, Факс: 0331 23522

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4166.53 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Пловдив - Район Западен, ул. "Вечерница" №1а, Република България 4001, Пловдив, Тел.: 0887 517077, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019

Интернет адрес/и:

URL: http://www.zapaden.plovdiv.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Общ.П-в с Реш. №12РОП46/17.08.2012 г. е стартирала откр.процедура с уникален номер 00267-2012-0046 с идент.предмет, касаещ дост. на хр. продукти за нуждите на детск. Заведения. В тази връзка Р-н „З-н” с писмо изх. № 2- 0001-960/02.11.2012г. изисква указания от д-ия „Обществени поръчки”. С писмо изх. № 12Р122/07.12.2012 г. и.д.д-р на д-я „Общ.поръчки” дава указания да се проведе среща, предвид х-ра на предстоящите д-ия, предвид Решение № 478, взето с Протокол № 21/06.12.2012 г. на ОбС –Пловдив. Съгл. дадените указания, Р-н „З-н” със Заповед № РД-09-297/15.12.2012 г. стартира процедура по реда и при условията на Глава VIIIа ЗОП (публ. покана с уник. № 9010317), с възлаг. на която се осигурява дост. на хр.продукти за нуждите на детск. ясли и мл.кухни на ст-ст 65 961,69 лв без вкл. ДДС. Реш.на Кмета на Общ. П-в за определяне на изпълнител по откр.процедура е било обжалв. пред КЗК след 5 бр. постъпили жалби. Производствата, които са образувани в КЗК са 5 бр. - от 22.02.2013 - 1 бр. и от 04.03.2013 - 4 бр. С прот. определение КЗК обединява преписките в едно общо пр-во №КЗК-178/189/192/194/197/2013 г. КЗК се произнася с Реш. №359/10.04.2013 г. В тази връзка, със свое Реш. (ID 537911) и Обявл.(ID 537913) от 19.04.2013 г. Р-н „З-н” стартира „открита” процедура, с възлаг. на която са осигурени дост.на храни от всички групи за срок до края на 2013 г., или до сключване на договори с идент. предмет с Възложител Общ.П-в, съгласно дадените указания, като се очаква до изчерпването на стойностите им да е приключило обжалването на процедурата, водена от Община Пловдив. Реш. на КЗК е обж. пред ВАС. Жалбите във ВАС са съответно от 29.04.2013 г., 30.04.2013 г. и 3бр. от 15.04.2013 г. Образувано е адм. дело №6465/2013 г. от 17.05.2013 г. Първото заседание е насрочено за 10.07.2013 г. При направена справка се установява, че делото е спряно поради частна жалба, препис от която е изпратен на останалите страни на 23.07.2013г. Кметът на Р-н "З-н” с докл.записка е бил уведомен относно бързото изчерпване стойността по един от сключените договори – за доставка на пакетир.хр.продукти, да изчерпи стойнстта си и породената в тази връзка необходимост от сключв.на нов такъв на стойност 5000 лв., сумата за което е обезпечена финансово от бюджета на дейност 431 „Детски ясли, детски кухни и яслени групи в ОДЗ”. Забавянето на КЗК, насрочването на първото заседание на ВАС за 10.07.2013 г. /вече почти три месеца от получаване на жалбите/, спиране на пр-вото по причините, посочени по-горе, невъзможността да се предвиди кога ще приключи делото, изчерпв. по-рано ст-та си д-р са непредвидени обстоятелства от извънреден х-р за Възложителя, които при полагане на дълж. грижа не е могъл и не е длъжен да предвиди или предотвр. и за преодоляв., на които не могат да бъдат спазени срок.за провежд. на открита или огр. пр-ра или на процед. на дог.с обявл. Същевременно, неизпълнението на норм. регл. задължения на възлож., в частност това за осигур. храненето на децата, засяга интересите на децата, в чиято полза е уредено. С Наредба за усл. и реда за съставяне, изпълн. и отчитане на общ. бюджет на общ. П-в, пр. с Реш. № 207, взето с П-л № 10 от 20 май 2004 г., е организ.изпълн. на бюджета в общината. Съгласно чл. 31 от Н-та кметът на общ.e първостепенен разпоредител с бюдж. кредити. В случая р-н „З-н”- общ. П-в е второст. р-л на бюдж. кредити. При това условие за Р-н "З-н" възн. необходимост от предпр.на неотл. действия за осигур. непрекъснатост на дост. на тази група храни – пакет. хр. продукти за детск. ясли и детск. кухни на терит. на района, застрашава се живота и здравето на децата, което е неприемливо с оглед обществ. интерес., съществува риск от неизпълнение на задължения съгл. чл.1, ал.3 и чл. 16, ал.1, т.2 от Наредба №26/18.11.2008 г. за у-вото и д-та на детск. ясли и кухни и здр. изискв. към тях и Н-ба №9/16.09.2011 г. и Н-ба №2/07.03.2013 г. /в сила от 01.09.2013/.