Версия за печат

00005-2013-0001

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" 4, За: Юлия Тодорова, България 1000, София, Тел.: 02 9407055, E-mail: y.todorova@aop.bg, Факс: 02 9407052

Място/места за контакт: Агенция по обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aop.bg.

Адрес на профила на купувача: http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,1220268&_dad=portal&_schema=PORTAL&ca_id=2857&menu_id=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Oрганизиране на специализирани обучения и публични информационни събития в страната, във връзка с изпълнение на дейностите по проект “Укрепване капацитета на Агенция по обществени поръчки и усъвършенстване на системата на предварителен контрол върху процедури, финансирани с европейски средства”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Техническа помощ" 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 20
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

дейности свързани с реализирането на специализирани обучения и публични информационни събития, заложени като част от проект “Укрепване капацитета на Aгенция по обществени поръчки и усъвършенстване на системата на предварителен контрол върху процедури, финансирани с европейски средства”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие”, във вид и обем посочени в техническата спецификация, Приложение № 6 към настоящия договор.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63510000, 79951000

Описание:

Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

ДА


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
88020 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за издръжка на един човек при организиране на 1 бр. обучение в страната, предназначено за 40 участници; тежест: 25
Показател: Цена за издръжка на един човек при организиране на 1 бр. обучение в страната, предназначено за 60 участници; тежест: 25
Показател: Цена за издръжка на един човек при организиране на 1 бр. публично информационно събитие в гр. София за 40 участници; тежест: 20
Показател: Цена за транспортни разходи за един километър за организиране на обучения в страната, предназначени за 40 участници; тежест: 5
Показател: Цена за транспортни разходи за един километър за организиране на обучения в страната, предназначени за 60 участници; тежест: 5
Показател: Използвани транспортни средства; тежест: 4
Показател: Осигуряване на баджове с имената на участниците; тежест: 1
Показател: Категоризация на хотелите; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 545327 от 11.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26092013 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ивент Дизайн" ООД, район "Витоша", бул. "България", № 88, офис 8, България 1680, гр. София, Тел.: 02 9502666, E-mail: info@eventdisignbg.com, Факс: 02 9502665

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 88020 BGN без ДДС
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект №: 0109-АОП-1.8, BG161PO002-1.8.01-0001 “Укрепване капацитета на Агенция по обществени поръчки и усъвършенстване на системата на предварителен контрол върху процедури, финансирани с европейски средства”. Проектът се осъществява в рамките на Оперативна програма Техническа помощ 2007-2013 г. по Договор № 46 от 18.01.02013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор