Версия за печат

00422-2013-0011

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" № 2, За: Искра Петрова – Трифонова - главен експерт в дирекция „ППТТМ”, технически сътрудник по проекта, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119419, E-mail: iskra.petrova@mlsp.government.bg,, Факс: 02 9884405

Място/места за контакт: "Политика на пазара на труда и трудова мобилност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mlsp.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития – две обучения, три обучителни семинари, три конференции и една пресконференция, изработка и доставка на информационни, печатни и рекламни материали по проект № BG 051PO001 - 6.1.09 – 0001 „ Изграждане на система за прогнозиране на потребностите от работна сила с определени характеристики” по ОП „РЧР”, Обособена позиция № 1 „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития – две обучения, три обучителни семинари, три конференции и една пресконференция” и обособена позиция № 2 „Изработка и доставка на информационни, печатни и рекламни материали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва цялостна логистична организация за провеждане на публични събития по обособена позиция №1 – обучения, обучителни семинари, конференции и пресконференция, вкл.: организация по осигуряване и настаняване в хотели; осигуряване и обслужване на техническото оборудване на зали за провеждане на публичните събития, обезпечени с необходимата климатизация, техника и оборудване за презентации и озвучаване; регистрация на участниците; осигуряване на организиран транспорт за участници, вкл. за лекторите и членовете на екипа; възстановяване на пътните разходи на участници; осигуряване на кафе-паузи, закуска, обяд и вечеря на участниците, в т.ч.лекторите и членовете на екипа; разпределение и разпространение на материалите сред участниците в публичните събития; отпечатване и осигуряване попълването на анкетните карти и обработване на резултатите от тях; осигуряване на снимков материал; осигуряване на информираност и публичност; По обособена позиция №2: - изработка и отпечатване на брошури и плакати - проектиране, дизайн, редактиране и предпечатна подготовка (графична обработка на текст на български език, илюстрации), както и ксерокопиране и подвързване на обучителни пакети с обучителни методологични материали и анкетни карти; доставка на материалите на адреса на възложителя с визуализация съгласно Ръководството за информираност и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. - изработка на рекламни материали, в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на рекламни материали - папки, чанти за документи, флаш-памет, химикалки и доставка на адреса на възложителя с визуализация/брандиране съгласно Ръководството за информираност и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 22000000, 22462000, 79800000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Рекламни печатни материали
Печатни и други, свързани с печата услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
115676.52 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 074197 от 06.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД04-422 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития – две обучения, три обучителни семинари, три конференции и една пресконференция”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Елит Травел Интернешънъл” ООД , ЕИК 130589107, ул. "Позитано" № 9А, етаж 1, офис № 27, Република България 1301, гр. София, Тел.: 02 9814809, Факс: 02 9814809

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 93941.61 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 83176.52 BGN без ДДС
Брой месеци: 15
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД04-423 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Изработка и доставка на информационни, печатни и рекламни материали”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Разград - Полиграф” ООД, ЕИК 826043575, ж.к. "Орел", Полиграфическа база, Република България 7200, гр. Разград, Тел.: 0886 550123, Факс: 084 660037

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 32500 BGN без ДДС
Брой месеци: 15
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект BG051PO001-6.1.09-0001 „Изграждане на система за прогнозиране на потребностите от работна сила с определени характеристики” по ОП "РЧР"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2013 г.