Версия за печат

00007-2013-0007

BG-Мездра: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193371

Община Мездра, ул. "Христо Ботев" №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ПРОЕКТ: „Доизграждане на канализационната мрежа и изграждане на ПСОВ – гр. Мездра”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Мездра
Код NUTS: BG313
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата обществена поръчка изпълнителят следва да извърши строителен надзор, по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му, в процеса на проектиране и строителство на следните обекти: 1. инженеринг – работно проектиране, строителство - изпълнение на СМР, доставка на оборудване, обучение на персонала и пуск в експлоатация на ПСОВ – гр. Мездра, вкл. довеждаща инфраструктура –водопровод, път и електропровод. 2. инженеринг - работно проектиране и строителство - изпълнение на СМР за реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – централна градска част. 3. изпълнение на СМР за изграждане на довеждащ колектор до ПСОВ– гр.Мездра. 4. изпълнение на СМР за изграждане на вътрешна канализационна мрежа – кв. „Лещака” 5. изпълнение на СМР за изграждане на вътрешна канализационна мрежа – в района до р. Боденска бара”. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от изпълнителя и изискванията към всяка една от тях, са посочени в техническите спецификации на настоящата документация. В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните дейности: Преглед и изготвяне на Доклад за оценка на съответствието на изготвените работни проекти за строителство на обекти – ПСОВ, гр. Мездра и реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – централна градска част; Упражняване на надзор в процеса на проектиране – в процеса на проектиране на обекти – ПСОВ, гр. Мездра и реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – централна градска част; Осигуряване на своевременно и безпрепятствено постигане на проектните параметри на ПСОВ; Упражняване на независим надзор в процеса на строителство на обектите, посочени по-горе, съгласно изискванията на ЗУТ и приложимите подзаконови нормативни актове – за всички обекти; Издаване на всички актове, протоколи и други документи по време на строителството, необходими за получаване на разрешение за ползване, в съответствие с действащото българско законодателство – за всички обекти; Осигуряване на своевременно и безпрепятствено издаване на разрешения за ползване на обектите, по реда на действащото законодателство – за всички обекти; Извършване на дейностите в срока за съобщаване на дефекти, съгласно техническите спецификации към настоящата документация и договорите за възлагане на обществените поръчки – за всички обекти.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
243000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 074553 от 06.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: DIR-51011116-C038-U-102-8 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"НТСС/ИНФРАМ"ДЗЗД, р-н Илинден, ж.к. Захарна фабрика, бл.18, вх.Б, ет.3, ап.11, Република България 1309, София, Тел.: 0886 320842

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 420000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 243000 BGN без ДДС
Брой месеци: 15
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането на поръчката е осигурено по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. (ОПОС).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2013 г.