Версия за печат

02538-2013-0187

BG-Хасково: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

РАЙОННА ПРОКУРАТУРА - ХАСКОВО, бул. "България" № 144 ет.3 стая №41, За: Пенка Янкова Николова, Р.България 6300, Хасково, Тел.: 038 622602, E-mail: pnikolova@hs.prb.bg, Факс: 038 664581

Място/места за контакт: Районна прокуратура - Хасково, бул. "България" № 144, ет.3, стая № 41

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/rphaskovo/bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Хасково"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25
Основно място на изпълнение: гр.Хасково, Съдебна палата
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на обществената поръчка е извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Районна прокуратура гр.Хасково, съгласно Наредба №3 от 28.02.1987г.за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба №7 от 15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи.Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение №5 към Наредба №3/1987г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85141000

Описание:

Услуги, предоставяни от медицински персонал

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно утвърдената документация за участие, публикувана в интернет-страницата на РП-Хасково, персоналът на възложителя е общо 16 човека към деня на откриването на откритата процедура.

Прогнозна стойност без ДДС
560 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата екакто следвар на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка, представляваща сума в размер на 5,60 лв. /пет лева и шестдесет стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по набирателна банкова сметка на Районна прокуратура гр.Хасково: "Райфайзенбанк (България)" ЕАД - клон Хасково, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 93 RZBB 9155 332 005 29 00 BGN. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната набирателна банкова сметка на РП-Хасково, открита в "Райфайзенбанк (България)" ЕАД - клон Хасково, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 93 RZBB 9155 332 005 29 00 BGN. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране.Плащането се извършва в български лева, по банков път по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, които отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки/ЗОП/. За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя и представят следните документи: 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – копие от документа за самоличност.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или заверено копие от платежното нареждане, когато гаранцията е парична сума (Приложение № 3.1.). 3. Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; 6. Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6); Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по по т. 2.2, т.2.3., т. 2.6, 2.7, т. 2.8. и т.2.9. от Раздел V-ти на документацията се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие 7. Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7). 8. Копие, заверено от участника с гриф „вярно с оригинала” на удостоверение за регистрация на лечебното заведение, издадено от директора на съответното РЗИ по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения -в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извън болнична помощ. 9. Копие, заверено от участника с гриф „вярно с оригинала” на Разрешение за осъществяване на дейността на лечебното заведение, издадено от Министъра на здравеопазването по чл.48, ал.1 от закона за лечебните заведения-в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 10. Административни сведения за участника по образец/Приложение №8/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката - общо за последните 3/три години/ - /2010г,2011г., и 2012г/ -2,5 /две дяло и половина/ пъти от прогнозната стойност на поръчката,следва да се представи :Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността Приложение №2.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само от тези физически или юридически лица, включени в обединението, чрез които участникът доказва изпълнението на критериите за подбор, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в официален превод.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката - общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и пет/ пъти от прогнозната стойност на поръчката;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.2. 2. Във връзка с минималното изискване на възложителя, участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги - да представи декларация свободен текст, че съгласно техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за качествено изпълнение на поръчката. 3. Участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Съдебна палата - гр.Хасково, за което да представи декларация.Участникът да може да използва ресурсите на други физически лица и/ или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само от тези физически или юридически лица, включени в обединението, чрез които участникът доказва изпълнението на критериите за подбор, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Във връзка с минималното изискване на възложителя -през последните 3годинии (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2/два/ договора, сходни с предмета на поръчката, участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги и да представи декларация свободен текст, че съгласно техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за качествено изпълнение на поръчката.Участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медициниски прегледи на място в сградата на Съдебната палата-Хасково;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.10.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.11.2013 г.  Час: 10:30
Място

гр.Хасково, бул. "България" № 144, ет.3 - Съдебна палата

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присътват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ