Версия за печат

00530-2013-0046

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, За: Татяна Кишева Калинка Попова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 062 617193, E-mail: t.kisheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, ул. "Дойран" №43, гр. Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново в гр. Плевен, ул. "Дойран" № 43

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена за абонаментно сервизно обслужване за един месец; тежест: 80
Показател: най-ниска предложена часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 8/14.06.2013г. на директора на ТД на НАП Велико Търново

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 545843 от 14.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 48 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново в гр. Плевен, ул. "Дойран" № 43
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"Петранов -21-Любомир Петранов" гр.Плевен ЕИК 114097551, гр. Плевен, пл."Македония" бл.1,вх.А,ет.5, ап.19, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 844430

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор