Версия за печат

00038-2013-0052

BG-Габрово:

РЕШЕНИЕ

Номер: 120 от 26.09.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3, За: Пламен Колев – ст. експерт, Дирекция ОСД при Община Габрово, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818399, E-mail: pkolev@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Дирекция "Образование и социални дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Обществена поръчка с предмет:“Осигуряване на информиране, публичност и логистика по две обособени позиции“.

II.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указанията и документацията за участие в процедурата, с предмет: “Осигуряване на информиране, публичност и логистика по две обособени позиции“, както следва: •Обособена позиция №1: „Осигуряване на информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-4.1.05-0179 „Интеграционни мерки за подобряване на достъпа до образование в община Габрово”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-4.1.05-0179, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“; •Обособена позиция №2: „Изпълнение на дейности по публичност и информация в рамките на проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.2.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с организирането на събития

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 100 от 02.08.2013 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 38-2013-52
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

553640

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

02.08.2013 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

обособена позиция/позиции от процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

До изтичане на крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението за обществената поръчка, не е подадена нито една оферта за Обособена позиция № 2.

IV.3) Описание на самостоятелно обособените позоции, за които се прекратява процедурата

Обособена позиция № 2: Дейност 1: Информиране и публичност дизайн, предпечат и печат на специализирани брошури за популяризиране на финансиращия орган – 250 (двеста и петдесет) броя; дизайн, предпечат и печат на специализирани брошури представящи социалната услуга «Социален асистент» – 250 (двеста и петдесет) броя; изработване на визуализиращи табели 2 (два) броя; публикуване на прес-съобщения 3 (три) броя; публикуване на радио съобщения 2 (два) броя; Дейност 2: Организиране на заключителна информационна среща: организиране и провеждане на заключителна информационна среща с представители на заинтересованите страни, институции, местни медии и др., която ще се проведе при приключване на проекта. Включва и логистика за 50 (петдесет) лица. Дейност 3: Организиране на 3 (три) броя работни срещи между Екипа за управление на проекта и социалните асистенти - целта е организация, регулиране и контрол на работния процес. Включва и логистика за 34 (тридесет и четири) лица.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

НЕ


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

26.09.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Таня Венкова Христова
Длъжност: Кмет на Община Габрово