02538-2013-0185
Технически редакции | ||
26.09.2013 15:13 ч. : | 26/09/2013 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.09.2013 15:13 ч. : | 26/09/2013 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр. Плевен, ул. Димитър Константинов № 25, ет.5, За: Административен ръководител - Районен прокурор гр. Плевен, България 5800, Плевен, Тел.: 064 815058, E-mail: rp@pl.prb.bg, Факс: 064 823378
Място/места за контакт: гр. Плевен, ул. " Д. Константинов" №25, ет.5Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Електронно подаване на оферти и заявления: http://prb.bg/oppleven/bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Плевен
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване на задължението на Работодателя, съгласно приложение № 5 към чл.8 от Наредба № 3 от 28.02.1987г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл.9 от Наредба № 7 от 15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, чл. 287 от Кодекса на труда и препоръка от обслужващата Служба по трудова медицина.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Периодични медицински прегледи на служителите на Районна прокуратура гр. Плевен - 42 човека
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата e както следва: 23 лева (двадесет и три лева), която представлява 1 % от прогнозната стойност на поръчката.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Плевен: Уни Кредит Булбанк; Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 59 UNCR 7000 3320 3747 74. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 5.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 6.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Плевен: Уни Кредит Булбанк; Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 59 UNCR 7000 3320 3747 74. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 6.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се осъществява в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата по издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП: Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ или Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност, съгласно образец -Приложение № 2.1
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност, съгласно образец -Приложение № 2.1
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, съгласно образец -Приложение № 2.2.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, съгласно образец -Приложение № 2.2.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. Плевен, ул. " Димитър Константинов " № 25, етаж 5, стая 508
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.09.2013 г.