Версия за печат

00530-2013-0043

BG-гр.София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Красимир Даскалов, нач.отдел ОСОМП и УК, България 1000, гр.София, Тел.: 02 98593134, E-mail: k.daskalov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Сигурност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул.”Врабча” № 23”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул.”Врабча” № 23
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул.”Врабча” № 23

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72253200

Описание:

Поддържане на системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: стойност на ежемесечното абонаментно обслужване; тежест: 60
Показател: часова ставка/лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
Показател: Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на авариен ремонт; тежест: 10
Показател: Цена на резервни части за системата /обща стойност/; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 544594 от 06.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 105 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
18.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Полимекс Холдинг" ЕООД ЕИК175432830, ул. "Димитър Петков"№128А, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9208666, E-mail: sales@securitybulgaria.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Месечната цена за абонаментно сервизно поддържане на системата е 99.00 лв. /деветдесет и девет лева/ без ДДС, съответно 118,80 лв. /сто и осемнадесет лева и осемдесет ст./ с включен ДДС, която се заплаща в срок до 30 дни, считано от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършен месечен преглед на системата, подписани от координатора по договора и представител на изпълнителя. При извършването на текущ и/или авариен ремонт се заплаща стойността на вложения труд в лева за час размер на 14.00лв. /четиринадесет лева/ без ДДС, съответно с включен ДДС 16.80 лв. /шестнадесет лева и осемдесет ст./, в срок до 30 дни считано от получаване на оригинална фактура за вложен труд и резервни части, издадена от изпълнителя и въз основа на констативен протокол за извършен текущ или авариен ремонт. Срокът на изпълнение на договора за възлагане на поръчката е 24 месеца от сключването му или до достигане на максимално допустимата сума от 4 900лв.без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор