Версия за печат

01804-2013-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за закрила на детето, ул."Триадица" №2, За: Теодора Иванова - ръководител на проекта, Република България 1051, София, Тел.: 02 9339040, E-mail: t.ivanova@sacp.government.bg, Факс: 02 9339015

Място/места за контакт: Екип за управление на проект "Управление на промяната чрез опит и знания"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sacp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект № BG051PО001-7.0.02-0003 „Управление на промяна чрез опит и знания” на ОПРЧР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България, гр. София, ул. "Триадица" No 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорите се сключват във връзка с обществена поръчка с предмет „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект № BG051PО001-7.0.02-0003 „Управление на промяна чрез опит и знания” на ОПРЧР” , която има две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Доставка на канцеларски материали и Обособена позиция № 2 – Доставка на консумативи и обхващат доставката на разнообразни видове канцеларски материали и консумативи за нуждите на Проект № BG051PО001-7.0.02-0003 „Управление на промяна чрез опит и знания” на ОПРЧР” . ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заявява необходимите количества съобразно единичните цени на стоките (артикулите) по Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и съобразно изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в Техническите спецификации, до достигане на прогнозната стойност, а именно: 7 204 (седем хиляди двеста и четири) лева без ДДС (за Обособена позиция № 1) / 8100 (осем хиляди и сто) лева без ДДС (за Обособена позиция № 2).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

ДА


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
15304 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 531611 от 25.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ДП4-1 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали"
V.1) Дата на сключване договора
18.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Грийн офис" ЕООД; ЕИК: 131418721, ул."Солун" №74, Република България 1612, София, Тел.: 0700 15205, E-mail: office@greenoffice-bg.com

URL: www.greenoffice-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7204 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7204 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ДП4-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка на консумативи"
V.1) Дата на сключване договора
24.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Алегро 2000" ООД; ЕИК: 121794522, бул.Самоковско шосе №2Л, Република България 1738, София, Тел.: 02 9175609, E-mail: office@allegro.bg-com

URL: www.sllegro-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8100 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8100 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект № BG051PО001-7.0.02-0003 „Управление на промяна чрез опит и знания” на ОПРЧР” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” в обхвата на Приоритетна ос 7 по Проект „Управление на промяна чрез опит и знания”.

VI.2) Допълнителна информация

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена на всяка заявена доставка съобразно единичните цени на стоките (артикулите) по Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и съобразно изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в Техническите спецификации до достигане на прогнозната стойност, а именно: 7 204 (седем хиляди двеста и четири) лева без ДДС (за Обособена позиция № 1) / 8100 (осем хиляди и сто) лева без ДДС (за Обособена позиция № 2). Договорите се сключва за срок от подписването му до 22.10.2014 г. или до достигане на прогнозната стойност на поръчката за Обособена позиция № 1/2 -7 204/8100 лева без ДДС, което от двете събития настъпи по-рано.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор