02538-2013-0175
Технически редакции | ||
24.09.2013 14:57 ч. : | 24/09/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.09.2013 14:57 ч. : | 24/09/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Прокуратура на Република България-главен прокурор, бул. "Витоша" № 2, За: Калоян Николов, Р България 1000, София, Тел.: 02 8036017, E-mail: knikolov@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: Калоян НиколовИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
«Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Прокуратура на Република България, по спецификация, при следните четири самостоятелно обособени позиции: 1. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура; 2. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на учебен център „Трендафила“; 3. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на учебна база „Цигов чарк“; 4. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на почивен дом „Изгрев“».
Обявлението обхваща обществена поръчка
«Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Прокуратура на Република България, по спецификация, при следните четири самостоятелно обособени позиции: 1. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура; 2. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на учебен център „Трендафила“; 3. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на учебна база „Цигов чарк“; 4. Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на почивен дом „Изгрев“».
39800000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Техническите спецификации по обособени позиции към документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
5. Гаранцията за участие в процедурата по обособени позиции: По обособена позиция 1 – 33 лева; По обособена позиция 2 – 67 лева; По обособена позиция 3 – 88 лева; По обособена позиция 4 – 102 лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 5.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 6.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 6.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора по съответната обособена позиция.
Бюджетно финансиране. Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура в оригинал в срок от 3 (три) работни дни от пълното изпълнение на заявената за съответния период (тримесечен) доставка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената в срок до 10 (десет) работни дни от предоставяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактурата, ведно с приложен приемно-предавателен протокол. Посочените финансови условия важати за четирите обособени позиции.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Във връзка с изискването на Възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се указва на участниците, че информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги, може да бъде получена от: Национална агенция по приходите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика-Главна инспекция по труда, на следните интернет адреси: http://www.nap.bg http://www.moew.government.bg http://git.mlsp.government.bg
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност за обособената позиция, за която участникът участва, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, сходни с предмета на поръчката, за съответната обособена позиция, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност за обособената позиция, за която участникът участва.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя-участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. София, ул. "Майор Векилски" № 2, зала 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридиечски лица с нестопанска цел.
НЕ
1. К1 – ценови показател - определя се по формулата Ц мин. К1 = --------------- х 100 , Ц предлагана - където Ц предлагана е предложената цена от участник, формирана от сумата на всички предложени от него единични цени на предлаганите материали. - където Ц мин е най-ниската предложена цена от участник, формирана от сбора на всички предложени от него единични цени на предлаганите материали. Предложеният показател Ц е необходимо да е различен от нула. Максимално възможно К1 = 100 точки 2. К2 – показател за качество на артикулите – определя се по формулата A1 + A2 + …… + Аn К2 = ------------------------------ х 10 n - където n е брой на оценяваните артикули; - където А (A1, A2 …… Аn) е оценка за качество на всеки отделен артикул от представените мостри определен по формулата: Q1+Q2 A = -------------- 2 При определяне оценката за качество, комисията взема предвид: - показател Q1 – резултатите от тестване от комисията на качеството и пригодността на предложените мостри на артикулите; - показател Q2 – естетически и функционални характеристики. Комисията оценява всеки отделен артикул от представените мостри с оценката на всеки от показателите Q1, и Q2, образувана като средноаритметична стойност от посочените от членовете на комисията оценки за всеки отделен показател на представен оценяван артикул. Най-високата оценка за всеки отделен показател Q е 10 точки, а най-ниската е 1 точка. Оценяват се както следва: От 1 до 3 точки – предлаганите артикули не покриват напълно зададените от възложителя изисквания; От 4 до 6 точки – предлаганите артикули покриват зададените от възложителя изисквания; От 7 до 10 точки - предлаганите артикули изцяло покриват зададените от възложителя изисквания. За артикулите, които подлежат на оценка, съгласно т. 2 от раздел ІІ. Техническа спецификация по съответната обособена позиция, но няма представени мостри от участник се поставя оценка за най-ниско качество. Максимално възможно К2 = 100 точки Определяне на крайната оценка и класиране: Крайната оценка (К) се изчислява по следната формула: К = К1*0.60 + К2*0.40
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
24.09.2013 г.
Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура
39800000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация за обособена позиция 1.
Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на учебен център „Трендафила“
39800000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация за обособена позиция 2.
Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на учебна база „Цигов чарк“
39800000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация за обособена позиция 3.
Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на почивен дом „Изгрев“
39800000
Описание:
Съгласно Техническата спецификация за обособена позиция 4.