Версия за печат

00211-2013-0005

BG-Хасково: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903946

Община Хасково, пл."Общински" № 1, За: Ивомир Орлов, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 603353, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.haskovo.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на Регионален център за третиране на неопасни отпадъци за общините Хасково, Димитровград и Минерални бани

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Строителна площадка в землището на с. Гарваново, Община Хасково и офисите на Звеното за управление на проекта в Община Хасково
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е за услуги за Инженер (по смисъла на FIDIC – Червена книга) - Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на регионален център за третиране на неопасни отпадъци за общините Хасково, Димитровград и Минерални бани, включително: 1.Оценка на съответствието на работни проекти, детайли и чертежи, изготвени след издаването на разрешението за строеж, включително технически контрол на части Конструктивна и ПОИС чрез осигу¬ряване услугите на оправомощено физическо лице. 2.Изпълняване на функциите на инвеститорски контрол на Възложителя за управление на строителния процес в качеството на „Инженер” по смисъла на договорните условия на FIDIC, включително: установяване на административни правила и процедури за управление на строителния процес и взаимодействие на страните, ежедневен контрол на изпълняваните СМР като качество и количество и актуване на изпълнените количества СМР за разплащане, проверка и съгласуване на всякакви заявления на изпълнителя на СМР; административно съдействие и представляване на Възложителя при съгласуване на проекти, свързване към мрежи на техническата инфраструктура и разрешаване ползването на обекта; изпълнение на всички други задължения на „Инженера” по смисъла на договорните условия на FIDIC. 3.Проверка на доставяните на обекта материали и оборудване за съответствие с нормативните и други приложими изисквания и разрешаване влагането им в строежа; одобряване на доставчиците на основно технологично оборудване и материали, инспекции на място на качеството на производството, присъствие при заводските изпитвания на оборудването преди експедицията му и след доставка на строителната площадка. 4.Упражняване на строителен надзор по смисъла на ЗУТ в пълен обем съгласно нормативната уредба. 5.Изпълняване на функциите на „Координатор по безопасност и здраве” при проектирането и изпълнението на СМР. 6.Управление на процеса на въвеждане в експлоатация, вкл. оборудване на административно-битовите сгради, пуско-наладка на инсталациите и въвеждане в експлоатация до издаване на „разрешение за ползване на обекта” и поемане на експлотацията от избрания от Възложителя оператор. 7.Изготвяне на технически и енергиен паспорт на обекта; контрол върху кадастралното заснемане на обекта от страна на Строителя. 8.Наблюдение на обекта в процеса на пробна експлоатация от издаването на „Разрешение за ползване” до изтичането на „периодa за съобщаване на дефекти” по смисъла на договорните условия на FIDIC. 9.Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба, спецификацията и договора. Подробни изисквания към изпълнението на поръчката са дадени в документа „Описание на обекта на поръчката и спецификация на изискванията към изпълнението на поръчката” в Документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000, 71541000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
500000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 500000, Най-висока оферта: 518800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Размер на неустойка; тежест: 10
Критерий: Цена; тежест: 90
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00211-2013-0005

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 074570 от 06.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 232 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на Регионален център за третиране на неопасни отпадъци за общините Хасково, Димитровград и Минерални бани
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЕН АР КОНСУЛТ” ЕООД, бул.”България”, над реката № 3, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 666920, E-mail: enarcosilt@gmail.bgt, Факс: 038 666920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 750000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 500000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 500000, Най-висока оферта: 518800 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Процедурата се финансира по проект № DIR-5122130-1-172 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в Регион Хасково”, финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България чрез ОП „Околна среда 2007 – 2013 г.”, Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2013 г.