Версия за печат

00933-2013-0003

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален военноисторически музей, ул. "Черковна" № 92, За: Мариана Стаменова - директор на дирекция "АПОЧРФСД", Република Бъргария 1505, София, Тел.: 02 9461811, E-mail: m.museum@bol.bg, Факс: 02 9461806

Място/места за контакт: ул. "Черковна" № 92

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.militarymuseum.bg.

Адрес на профила на купувача: www.militarymuseum.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: музей

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Надграждане на сигнално-охранителна система и система за видеонаблюдение и запис в НВИМ - София; абонаментно и аварийно сервизно обслужване на сигнално-охранителните системи и системите за видеонаблюдение и запис и пожароизвестяване, изградени и въведени в експлоатация в сградния фонд на НВИМ; охрана с технически средства за защита на обекти на НВИМ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: гр. София, гр. Варна, с. Крумово
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Надграждане на сигнално-охранителна система и система за видеонаблюдение и запис в НВИМ - София; абонаментно и аварийно сервизно обслужване на сигнално-охранителните системи и системите за видеонаблюдение и запис и пожароизвестяване, изградени и въведени в експлоатация в сградния фонд на НВИМ; охрана с технически средства за защита на обекти на НВИМ

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000, 79711000, 50340000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни стойности за отделните дейности по поръчката: 1. за дейностите по надграждане на сигнално-охранителна система и система за видеонаблюдение и запис в НВИМ-София - в размер не повече от 65 800.00 лева без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят посочената стойност. 2. за абонаментно сервизно обслужване на изградените и въведени в експлоатация в сградния фонд на НВИМ сигнално-охранителна система и системи за видеонаблюдение и запис и пожароизвестяване - в размер не повече от 19 000.00 лева без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят посочената стойност. 3. за охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ - в размер не повече от 6 500.00 лева без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят посочената стойност. 4. за изпълнение на дейността по аварийно сервизно обслужване /авариен сервиз/ Възложителят превижда усвояването на финансов ресурс в размер на 20 000.00 лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
111300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. УСЛОВИЯ И РАЗМЕР НА ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за гаранция за участие. 1.2. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие - парична сума или банкова гаранция. При избор на гаранция за участие под формата на парична сума, същата е вносима в касата на Национален военноисторически музей, гр. София, ул. „Черковна” № 92, административна сграда, ет.2, стая 213, или по набирателна сметка на Национален военноисторически музей в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК, IBAN: BG76 UNCR 9660 3307 0524 19, BIC: UNCRBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Надграждане на сигнално-охранителна система и система за видеонаблюдение и запис в НВИМ - София; абонаментно и аварийно сервизно обслужване на сигнално-охранителните системи и системите за видеонаблюдение и запис и пожароизвестяване, изградени и въведени в експлоатация в сградния фонд на НВИМ; охрана с технически средства за защита на обекти на НВИМ”. При избор на банкова гаранция, участникът представя безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Национален военноисторически музей, валидна за срока на валидност на офертата. 1.3. Гаранцията за участие е в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Спрямо максимално допустимата стойност на поръчката, така определеният размер на гаранцията в числово изражение е 1113.00 (хиляда сто и тринадесет) лева без ДДС. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 1.4. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 1.5. Разходите по откриването на гаранцията за участие са за сметка на Участника. Участникът трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 1.6. Срокът на валидност на гаранцията за участие е равен на срока на валидност на офертата. Възложителят има право да поиска от Участника да удължи срока на валидност на банковата гаранция в случай, че това е необходимо за успешното приключване на процедурата. 1.7. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа и освобождава от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.8. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. УСЛОВИЯ И РАЗМЕР НА ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на изпълнителя в една от следните форми: 2.2.1. Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима на посочена от Национален военноисторически музей банкова сметка. 2.2.2. Оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност най-малко 60 дни след подписване на окончателния протокол, установяващ изпълнението на договора. 2.3. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на договора. 2.4. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определе

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният за Изпълнител участник е обединение, което не е юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта - Образец № 1. 2. Административни сведения за участника - Образец № 2. 3. Копие от документ за регистрация или посочване на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР - чрез попълване на декларация за ЕИК - Образец № 3 - за юридическо лице или едноличен търговец или еквивалентен документ на чуждестранни лица съобразно законодателството на държавата, в която са установени. 3.1. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 3 се отнасят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В случай, че участникът е чуждестранно лице, документите се представят в официален превод. 3.2. Документ (Договор или споразумение за учредяване на обединението) - оригинал или нотариално заверено копие, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, в който задължително е посочен представляващият. 3.3. Копие на документ за самоличност - за физическото лице, което не е едноличен търговец, но отговаря на изискванията на Възложителя за участие в процедурата. 4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура в обявения от Възложителя размер, представена в избрана от участника форма - парична сума или банкова гаранция. 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно образци - Образци №№ 4, 5, 6 и 7. 6. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда - Образец №11 Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 12, подписана от лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя или упълномощено лице, когато законният представител е предоставил пълномощия. 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец № 13. 9. Лицата, които ще представляват участниците в откритата процедура, и не са техни представители по закон, трябва да представят и да поставят в този плик нотариално заверено пълномощно, подписано от лицето/лицата, оторизирано/и по закон да представлява участника. Пълномощното на чуждестранните лица следва да бъде представено и в официален превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от дейности, които са подобни на предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Образец № 8. 2. Заверено копие на годишен баланс и отчет за приходи и разходи за всяка от предходните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, заверени от дипломиран експерт счетоводител /когато е приложило/.
Минимални изисквания: 1. Информация за оборота от дейности, които са подобни на предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Образец № 8. 2. Заверено копие на годишен баланс и отчет за приходи и разходи за всяка от предходните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, заверени от дипломиран експерт счетоводител /когато е приложило/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валиден лиценз за частна охранителна дейност или документ, с който да удостовери правото си да извършва такава дейност по смисъла на Закона за частната охранителна дейност за извършване на дейността на територията на цялата страна или на територията на области София, Варна и Пловдив /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ/. 2. Декларация за обстоятелството, че сигналът за настъпило събитие се подава чрез радиовръзка и приложено към нея Разрешение от Комисията за регулиране на съобщенията за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър за територията на Р. България или за територията на областите София, Варна и Пловдив /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ и само в случай, че сигналът за настъпило събитие ще се подава чрез радиовръзка/. 3. Валидно разрешение за осъществяване дейностите по поддържане и обслужване на пожарогасителни системи /отнася се за изпълнение на дейността по абонаментно и аварийно сервизно обслужване на пожарогасителните системи/. 4. Сертификат за правоспособност на специалистите за извършване на поддръжка на противопожарни системи /отнася се за изпълнение на дейността по абонаментно и аварийно сервизно обслужване на пожарогасителните системи/. 5. Сертификат, издаден от акредитирани лица, които отговарят на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП, за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП с обхват на сертификация, сходен с предмета на поръчката; 6. Декларация от Участника по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Образец № 9, съдържаща списък на договорите, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), с предмет подобен на предмета на обществената поръчка и придружен с препоръки за добро изпълнение. 7. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП - Образец № 10, съдържащ списък на персонала на Участника, който ще отговаря за изпълнението на поръчката /по дейности, без дейността по охрана с ТСЗ/, съдържащ имената, професионалната квалификация и опит, както и информация за вида на правоотношението им с Участника, придружени от доказателства за притежавано образование, квалификация и професионален опит на посочените лица (дипломи, сертификати от проведени обучения, удостоверения от курсове с професионална насоченост за лицата, упражняващи ръководни и контролни функции и др. по преценка на Участника). 8. Декларация от Участника, съдържаща списък на транспортните средства /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ/ и техническото оборудване, които Участникът ще използва за изпълнение на поръчката. Към декларацията се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства, напр. копия от документи за собственост на транспортните средства и оборудването, или други документи, от които е видно, че Участникът има на разположение посочените ресурси. 9. Декларация от Участника, че разполага с дежурен/и център/ове, осигуряващ/и 24-часов контрол и реакция на патрулните коли в съответния срок и поемане на ангажимент за отзоваване от 3 /три/ минути след подаден сигнал за настъпило събитие, като се посочи адрес/и на центъра/овете и телефонен/и номер/а за контакт. Към декларацията се прилагат заверени копия от документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства, напр. копия от документи за собственост, договор за наем, разрешение за ползване или други документи, от които е видно, че Участникът има на разположение посочения ресурс /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ/. Участникът може да ползва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Валиден лиценз за частна охранителна дейност или документ, с който да удостовери правото си да извършва такава дейност по смисъла на Закона за частната охранителна дейност за извършване на дейността на територията на цялата страна или на територията на области София, Варна и Пловдив /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ/. 2. Декларация за обстоятелството, че сигналът за настъпило събитие се подава чрез радиовръзка и приложено към нея Разрешение от Комисията за регулиране на съобщенията за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър за територията на Р. България или за територията на областите София, Варна и Пловдив /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ и само в случай, че сигналът за настъпило събитие ще се подава чрез радиовръзка/. 3. Валидно разрешение за осъществяване дейностите по поддържане и обслужване на пожарогасителни системи /отнася се за изпълнение на дейността по абонаментно и аварийно сервизно обслужване на пожарогасителните системи/. 4. Сертификат за правоспособност на специалистите за извършване на поддръжка на противопожарни системи /отнася се за изпълнение на дейността по абонаментно и аварийно сервизно обслужване на пожарогасителните системи/. 5. Сертификат, издаден от акредитирани лица, които отговарят на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП, за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система съгласно изискванията на чл. 53, ал. 4 от ЗОП с обхват на сертификация, сходен с предмета на поръчката; 6. Декларация от Участника по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Образец № 9, съдържаща списък на договорите, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), с предмет подобен на предмета на обществената поръчка и придружен с препоръки за добро изпълнение. 7. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП - Образец № 10, съдържащ списък на персонала на Участника, който ще отговаря за изпълнението на поръчката /по дейности, без дейността по охрана с ТСЗ/, съдържащ имената, професионалната квалификация и опит, както и информация за вида на правоотношението им с Участника, придружени от доказателства за притежавано образование, квалификация и професионален опит на посочените лица (дипломи, сертификати от проведени обучения, удостоверения от курсове с професионална насоченост за лицата, упражняващи ръководни и контролни функции и др. по преценка на Участника). 8. Декларация от Участника, съдържаща списък на транспортните средства /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ/ и техническото оборудване, които Участникът ще използва за изпълнение на поръчката. Към декларацията се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства, напр. копия от документи за собственост на транспортните средства и оборудването, или други документи, от които е видно, че Участникът има на разположение посочените ресурси. 9. Декларация от Участника, че разполага с дежурен/и център/ове, осигуряващ/и 24-часов контрол и реакция на патрулните коли в съответния срок и поемане на ангажимент за отзоваване от 3 /три/ минути след подаден сигнал за настъпило събитие, като се посочи адрес/и на центъра/овете и телефонен/и номер/а за контакт. Към декларацията се прилагат заверени копия от документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства, напр. копия от документи за собственост, договор за наем, разрешение за ползване или други документи, от които е видно, че Участникът има на разположение посочения ресурс /отнася се за изпълнение на дейността по охрана с ТСЗ на обекти на НВИМ/. Участникът може да ползва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на разположение тези ресурси.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.10.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 2 BGN
Условия и начин на плащане

документацията за участие се получава след заплащане в касата на Национален военноисторически музей, гр. София, ул. "Черковна" № 92 или по банкова сметка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК, IBAN: BG10 UNCR 9660 3107 0524 11, BIC: UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.10.2013 г.  Час: 11:00
Място

Национален военноисторически музей, гр. София, ул. "Черковна" № 92, административна сграда, ет.4 - фоайе

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се възползва от възможността на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3 от ЗОП, както и на чл. 64, ал. 3 от ЗОП относно намалението на срока със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ