Версия за печат

00797-2013-0068

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул."Александровска" №26, За: Валерия Димитрова, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: отдел "ООПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране на Интерактивен атракцион „Подземен град“ в Приморски парк бивши бомбоубежища “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Бургас, Приморски парк, бивши бомбоубежища
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектиране на обект: „Интерактивен атракцион „Подземен град“ в Приморски парк- бивши бомбоубежища в ПИ с идентификатор 07079.618.214 от КККИ на гр.Бургас, УПИ І, кв.1 по плана на Приморски парк.“ ФАЗА: ИДЕЕН И РАБОТЕН ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектиране на обект: „Интерактивен атракцион „Подземен град“ в Приморски парк- бивши бомбоубежища в ПИ с идентификатор 07079.618.214 от КККИ на гр.Бургас, УПИ І, кв.1 по плана на Приморски парк.“ ФАЗА: ИДЕЕН И РАБОТЕН ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ.

Прогнозна стойност без ДДС
62500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

105


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията се представя в една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя. - когато гаранцията за участие и изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Бургас: № BG 89 SOMB 91303323996501 BIC – SOMBBGSF, в ТБ „Общинска банка” АД – клон Бургас - гаранцията за участие е в размер на 625 лв. (шестстотин двадесет и пет лева). Когато участникът представи банкова гаранция за участие, същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни и да съдържа задължение на банката- гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Бургас или упълномощено от него длъжностно лице. - гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността договора без вкл. ДДС. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на поръчката се освобождава в срок от 10 (десет) работни дни, при прекратяване на договора, по взаимно съгласие на страните по настоящия договор, изразено писмено или с извършване и предаване на договорената работа. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, всеки член на обединението може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Размерът и валутата на гаранцията за участие е определен в обявлението за обществената поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участника/ Изпълнителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при условията на чл. 61, ал.1 и ал. 2 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалването на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане на сума в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на услугата, което ще се извърши в срок от 30 (трдесет) дни, считано от датата на подписване на договора и представяне на надлежна фактура. Окончателното плащане на сума в размер на 70 % (седемдесет процента) от общата стойност на услугата, което ще се извърши в срок от 30 (тридесет) дни, считано от датата на приемане с положителна оценка на РИП с доклад за съответствие от ЕСУТ, и след съгласуването на проекта със заинтересованите ведомства и организации и представяне на надлежна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез куриерска служба Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК № 1 с надпис "Документи за подбор(наименование на участника)", в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците:1.Оферта;2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;3.Документи удостоверяващи правосубектност- Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът (или еквивалентен на него документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя в официален превод;Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документа се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.;Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя и в официален превод на български език. Чуждестранните лица могат да представят декларация, в случай, че в държавата, в която са установени, не се предвижда издаването на такъв документ;Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие). Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документ за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ), както и копие на договора за учредяването си;4 Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ако има такава);5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Декларациите по точка 6 не могат да бъдат подписвани от пълномощник;6.Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП(оригинал). Декларациите се представят и за физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединението, което не е юридическо лице. Декларациите се представят и за физическите и юридическите лица, участващи като подизпълнители на участника. Когато подизпълнителя е чуждестранен гражданин, декларацията се представя в превод.7.Документ за закупена документация за участие;8.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива- попълнения образец на оферта и съдържа наименованието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от обекта на поръчката, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител), ако участникът предвижда подизпълнители;Подизпълнителя попълва и подписва декларация, че е съгласен да участва като подизълнител(съгласно чл.56, ал.1,т.8от ЗОП);9.Декларация за приемане условията на договора;10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП;11.Декларация почл.51,ал.1, т.4 от ЗОП; Непредставянето на някои от гореизброените документи след извършване на действията по чл. 68, ал. 8, ал. 9 и ал. 10 от ЗОП води до отстраняване на участника от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи декларация по образец Приложение № 8) за оборота от проектантска дейност. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. 2.Участникът следва да представи заверено копие от валидна застраховка за професионална отговорност и декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. Непредставянето на някои от гореизброените документи след извършване на действията по чл. 68, ал. 8, ал. 9 и ал. 10 от ЗОП води до отстраняване на участника от участие в процедурата.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е реализирал оборот от проектантска дейност в размер не по-малко от 75 000 лв. (седемдесет и пет хиляди лева) с вкл. ДДС общо за последните три години (2010г, 2011г., 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Участниците да притежават застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, в проектирането за целия срок на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За доказване на това обстоятелство се представят следните документи: - Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на оферти – по образец (Приложение № 9), придружена с препоръки за добро изпълнение за договорите посочени в същата. В препоръките трябва да са посочени изходяш номер, лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. 2.За доказване на тези обстоятелства се представят: А)Заверени от участника копия на диплома за завършено висше образование, трудова или осигурителна книжка или граждански договор, професионална автобиография (подписана от лицето, за което се отнася), от които да е видно, че участникът отговаря на посочените по-горе изисквания за образование и стаж; -Заверено от участника копие на удостоверение за пълна проектантска правоспособност, валидно за 2013г., издадено от КАБ или еквивалентен документ за чуждестранните лица; -минимум 3 (три) броя препоръки за добро изпълнение за последните три години или в зависимост от датата, на която е започнал дейността си. В препоръките трябва да са с изходящ №, посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. Б)За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи заверени копия на: - диплома за завършено висше образование, професионална автобиография (подписана от лицето, за което се отнася), от които да е видно, че участникът отговаря на посочените по-горе изисквания за образование и правоспособност, копие от валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2013 г., издадено от КИИП или еквивалентен документ за чуждестранните лица; - трудова или осигурителна книжка или граждански договор, - минимум 3 (три) броя препоръки за добро изпълнение за последните три години или в зависимост от датата, на която е започнал дейността си. В препоръките трябва да са с изходящ №, посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. В) За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи заверени копия на: - диплома за завършено висше образование, трудова или осигурителна книжка или граждански договор, професионална автобиография (подписана от лицето, за което се отнася), от които да е видно, че участникът отговаря на посочените по-горе изисквания за образование и стаж; - Попълва се списък декларация по образец (Приложение №10), съдържаща списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, придружена с горепосочените документи. Забележка: Всяка промяна в екипа, изпълняващ поръчката, която е наложителна от гладна точка на Изпълнителя, следва да бъде съгласувана и одобрена от Възложителя. Непредставянето на някои от гореизброените документи след извършване на действията по чл. 68, ал. 8, ал. 9 и ал. 10 от ЗОП води до отстраняване на участника от участие в процедурата.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) договора с предмет проектиране на сгради за обществено обслужване от ІV- та или по – висока категория например, училища, болници, хотели и други подобни, общо за последните 3 (три) години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Участникът да разполага със собствен или нает правоспособен технически персонал от квалифицирани специалисти - проектанти с пълна проектантска правоспособност, а именно: А. Ръководител на екипа от експерти и водещ проектант, който : -да притежава образователна степен „магистър” с квалификация архитект или еквивалентна за чуждестранните лица, да е с минимум 5 (пет) години стаж по специалността като проектант и да притежава пълна проектантска правоспособност; -да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на минимум 3 (три) договора с предмет проектиране на сгради за обществено обслужване от ІV- та или по – висока категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ, във връзка с Наредба № 1/30.07.2003 год. за номенклатурата на видовете строежи. Б. Други експерти При изпълнение на задълженията си, участникът трябва да осигури минимум по 1 проектант с пълна проектанска правоспособност по следните части: Проектант по част: СК Проектант по част: Паркоустройство и благоустройство Проектант по част: Електро Проектанти по част: Енергийна ефективност Проектант по част: ВиК Проектант по част: ОВ Проектант по част: Геодезия Проектант по част: ПБЗ Проектанти по част: Пожарна безопасност В. Експерти в област изкуства Двама експерти с висше образование, които да са с минимум 3г. стаж по специалността в професионално направление Изобразително изкуство ( т.8.2 от Акредитация на професионални направления, налични на http://www.neaa.government.bg/bg/institutions/profesional ) и Театрално и филмово изкуство (8.4 Акредитация на професионални направления, налични на http://www.neaa.government.bg/bg/institutions/profesional )
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател 1 „Предлагана цена” ; тежест: 40
Показател: Показател 2 „ Идейна концепция “; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 516022 от 03.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.10.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите, съгласно чл. 28, ал. 5 от ЗОП. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Същата може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26, всеки работен ден до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 5,00 лв.(пет лева) с вкл. ДДС на касата на Община Бургас или по банкова сметка BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC код : SOMBBGSF, код за вид плащане: 447 000 и след извършена справка в счетоводството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2013 г.  Час: 10:00
Място

Община Бургас, ул."Александровска" №26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Инвестиционното намерение е финансирано по Регионален фонд за градско развитие АД (РФГР АД) и Сосиете Женерал Експресбанк АД (СЖЕБ АД) по Съвместна европейска инициатива за устойчиви инвестиции в градските райони - JESSICA (Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas), в рамките на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалбата се подава едновременно пред Комисията за защита на конкуренцията и Възложителя от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок по реда на чл.120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ