Версия за печат

02711-2013-0119

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ Доставка чрез покупка на строителни материали за извършване неотложен ремонт на волиер за доотглеждане на фазани — обект фазанария „Каблешково”, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Ремонтна работилница на Възложителя, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозно количество строителни материали, както следва: Волиерна мрежа /кокошкарска/ - 20 топа, Мрежа рабицова - 100 л.м., Мрежа оградна - 120 кг., Тел - 50 кг., Фасониран дървен материал - 1 куб.м., Ондолинови плоскости - 20 бр., РУС -тръби ф110 – 10бр., Гвоздеи - 30 кг. за извършване неотложен ремонт на волиер за доотглеждане на фазани — обект фазанария „Каблешково”, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя писмена поръчка по тел, или факс, или сканирана по eл. поща. Предаването на доставката ще се осъществи в обект на Възложителя – Ремонтна работилница, находяща се на адрес: общ. Тервел, гр. Тервел, обл.Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол. Рискът от случайното погиване или повреждане на доставката или на част от нея преминава от Изпълнителя на Възложителя от момента, в който доставката бъде предадена

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44313000, 44333000, 44192200, 44162000, 44431000

Описание:

Метална мрежа
Метална тел
Гвоздеи
Тръби
Покривни плоскости


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана отстъпка от единична продажна цена ; тежест: 50
Показател: Срок на доставка след заявка ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0119

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 049-ВДД-039 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за “ Доставка чрез покупка на строителни материали за извършване неотложен ремонт на волиер за доотглеждане на фазани — обект фазанария „Каблешково”, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен ”
V.1) Дата на сключване договора
16.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ ТРИАДА” с ЕИК 124596517, ул. „ Хан Аспарух” № 4, Република България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2139, E-mail: triada_2002@abv.bg, Факс: 05751 2139

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е организирана и проведена с оглед възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия, породени от настъпване на събитие от извънреден характер, което възложителят при полагане на дължимата грижа не е могъл или не е бил длъжен да предвиди или предотврати и за преодоляването на което не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С оглед задоволяване нуждите на Възложителя с фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г. с Решение № РД-11-35 от 04.03.2013 г. е обявена открита процедура с предмет : “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г.” в четири обособени позиции с уникален регистрационен номер в регистъра на АОП 02711-2013-0053. С Решение № РД-11-35-2 от 22.04.2013 г. процедурата е частично прекратена за обособени позиции № 1, № 2 и № 4. С Решение № РД-11-68-1/25.06.2013г е открита процедура по реда на чл. 90, ал.1 т.1 от ЗОП, като ведно с приложената към него документация са поканени за участие в процедурата ООД „ АГРОМА – 08” с EИК 200096159 и ЕООД „ПЕНЕВ КАР” с ЕИК 200251741. До крайната дата за подаване на документи за участие поканените участници не са депозирали оферта, респективно техни представители не са се явили, но трето лице- непоканен кандидат ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791 е депозирало оферта за участие. Съгласно чл. 16, ал. 7, т. 2 от ЗОП процедурата на договаряне без обявление е процедура, при която възложителят провежда преговори за определяне клаузите на договора с едно или повече точно определени лица. В чл. 93, ал. 3 от ЗОП е регламентирано, че договарянето се провежда с кандидатите за определяне на условията на договора при спазване условията на възложителя, посочени в поканата за участие. Наличието на депозирана оферта от заинтересовано лице, което не е поканено е индикация, че неуспешното провеждане на процедурата е въпрос на неправилен избор на изпълнител. Изложеното обуславя извод, че липсата на интерес към обществена поръчка 02711-2013-0094 се дължи на неправилно проучване на потенциалните изпълнители и избора на лицата, до които е била отправена покана за участие, поради което на осн. чл. 39, ал.1 т.1 от ЗОП с Решение № РД-11-68-2/27.06.2013г. е прекратена обществената поръчка чрез договаряне без обявление. Решението е връчено на двамата поканени кандидати, като в сроковете по чл. 120 от ЗОП срещу същото не е депозирана жалба. Съгласно Методически указания на Директора на АОП от дата 16.08.2011г. в конкретната хипотеза пред Възложителя има две възможности: да открие нова процедура на договаряне на същото основание, без да променя първоначалните условия на поръчката, като покани нови лица; или да промени условията на поръчката и да открие процедура, която е приложима на общо основание (открита или ограничена). При наличие на интерес от страна на непоканен участник в процедурата очевидно не са налице основания за промяна в условията на поръчката, а прекратяването и е плод на неправилен избор на изпълнител в резултат на неправилно проучване на потенциалните изпълнители и избора на лицата, до които е била отправена първоначално покана за участие. Отделно от изложеното при извършена справка в регистъра на АОП е установено, че ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791 е определен за изпълнител по обществена поръчка чрез открита процедура с уникален идентификационен код 02711-2012-0050, което е индикация, че същия отговаря на критериите за подбор, поставени от Възложителя на същата, респективно на изискванията по ЗОП. Мотивиран от изложеното Възложителят е решил, че са налице условията за откриване и провеждане на повторна процедура по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП за обособена позиция №1, за договаряне по която да бъде поканен ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791. Прие провеждане на процедурата е установено, че поканеният участник е представил всички необходими и изискуеми документи, обявени в Решението за откриване на процедурата и поканата и не са налице обстоятелствата по чл.69 от ЗОП, като в резултат е определен за изпълнител.