Версия за печат

00145-2013-0182

BG-Ямбол: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален Осигурителен Институт, Районно Управление "Социално осигуряване"- град Ямбол, улица "Георги Сава Раковски"№ 9, За: Живко Желев, Р България 8600, Ямбол, Тел.: 046 685953, E-mail: yambol@nssi.bg, Факс: 046 685940

Място/места за контакт: четвърти етаж, стая 404

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява фондовете на държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степенДруго (моля пояснете): Управлява фондовете на държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Абонаментно подържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на РУ”Социално осигуряване” гр. Ямбол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: РУ”СО” град Ямбол, град Ямбол, ул. "Г.С. Раковски" № 9
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно подържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на РУ”Социално осигуряване” гр. Ямбол

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000, 30124000, 30124500

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Части и аксесоари за офис техника
Принадлежности за скенер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2358.72 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за абонаментно подържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на РУ"СО"-град Ямбол
V.1) Дата на сключване договора
16.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД "Айфест", град София с ЕИК121115341, улица "Райко Жинзифов" №20, бл.11, вх.В, ет.6, ап.60, Р България 1000, София, Тел.: 02 9530202, E-mail: office@aifest.net, Факс: 02 9502225

URL: www.aifest.net.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2358.72 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

30.08.2013г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор