Версия за печат

00106-2013-0006

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Румена Великова, Република България 1040, София, Тел.: 02 8139102, E-mail: isin.opak@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: правосъдиеДруго (моля пояснете): правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Материали за осигуряване на публичност и информация, материали и консумативи за семинар и обучение” по проект КС11-33-1/29.11.2011 „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е изработване на материали за осигуряване на публичност и информация, материали и консумативи за семинар и обучение по проект КС11-33-1/29.11.2011 „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ КС11-33-1/29.11.2011. Предвидената комбинация от дейности по визуализация ще информира общността, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “ Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Дейностите по информация и публичност ще включват: изработване на 500 бр. информационни дипляни, 500 броя информационен ноутпад, 500 броя информационни папки, 500 бр. информационни химикалки, 300 бр информационни USB-та, 50 броя комплекта за семинар (папка, печатни материали, химикал, пад за писане) и 200 броя за обучение (папка, печатни материали, химикал, пад за писане).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22462000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Рекламни печатни материали


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8005 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 540374 от 09.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-00-268 / Обособена позиция №: / Заглавие:Материали за осигуряване на публичност и информация, материали и консумативи за семинар и обучение” по проект КС11-33-1/29.11.2011 „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”
V.1) Дата на сключване договора
16.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"П и П Апостолови" ЕООД, ЕИК 201736377, ул. Неофит Рилски 4, ет.1, ап. 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9532492, E-mail: apostolovi11@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8005 BGN без ДДС
В Брой месеци 9
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е по проект КС11-33-1/29.11.2011 „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ КС11-33-1/29.11.2011.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор