00010-2013-0012
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:22 ч. : | 18/09/2013 10:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:22 ч. : | 18/09/2013 10:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
“Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване и хирургически инструментариум) за нуждите на “КАИЛ”, “Клиника по съдова хирургия и ангиология”, “Портал за приемане и обработка на пациенти със спешно настъпили заболявания на ССС”, “Операционен блок” към „Клиника по кардиохирургия”, “Отделение по образна диагностика”, “Отделение по хирургия и ендоскопски процедури” и “Лаборатория по обща и клинична патология” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията.
Обособена позиция №7 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система за архивиране и пренос на изображения – PACS - 1 бр. за нуждите на “Отделение по образна диагностика” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с оборудването;
33100000, 33162200, 33164000, 33182100, 33182210, 33192200, 33194100, 33195110, 38434520, 39122100, 42931100, 48329000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
31.07.2013 г.
5
“СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД ЕИК 103267194, р-н Изгрев, ул. «Лъчезар Станчев» №5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12, България 1220, гр.София, Тел.: 02 8133660, Факс: 02 8133666
ДА
Дял на участие 30 % от обема на поръчката, при изпълнение на следните видове работи от обекта на поръчката по обособена позиция №7 – монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система за архивиране и пренос на изображения.
НЕ
1.Срокът за изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинското оборудване) е до 30 (тридесет) работни дни от датата на подписване на договора. 2.Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №7 е до 3 (три) работни дни, след доставката им; 3. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №7 е до 5 (пет) работни дни, след деня на пускане в експлоатация.4. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинските изделия (медицинско оборудване) по обособена позиция №7 е: 12 (дванадесет) месеца за софтуера и 36 (тридесет и шест) месеца за хардуера, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация. 5. Договорът се прекратява с изтичане на гаранционния срок на хардуера на медицинското оборудване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
18.09.2013 г.