Версия за печат

03047-2013-0001

BG-Хасково: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Регионална здравна инспекция, ул.Патриарх Евтимий 2, стая 71, За: д-р Соня Димитрова, България 6300, Хасково, Тел.: 038 665408, E-mail: rzi@escom.bg, Факс: 038 665408

Място/места за контакт: д-р Соня Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-haskovo.org.

Адрес на профила на купувача: www.rzi-haskovo.org/?cat=4.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разработване и внедряване на система за електронно възлагане на обществени поръчки в областта на здравеопазването на територията на РЗИ Хасково"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ключовите дейности по поръчката са разпределени в етапи, както следва: 1. Дизайн и разработватване на план за система за електронни услуги и документиране. Обхващат се всички под- системи и функционални единици, на които следва да бъдат определени параметрите и разработени от изпълнителя. 2. Разработка на системата – софтуерна разработка на 2 езика /български и английски/ включваща: - електронен каталог относно кодификация на продуктите и услугите; - електронно планиране на обществените поръчки; - електронно обявление на обществените поръчки, електронен достъп до информация; - електронно подаване на оферти с опция за подаване и на хартиен носител и електронен подпис; - обявяване етапите на обществената поръчка, както и на резултатите от провеждане на обществената поръчка по електронен път, актуална информация за състоянието на обществената поръчка; - плащане по ел.път; - профил на купувача и електронен каталог на предлаганите стоки и услуги, с изискуемите сертификати, както и ЕИК на търговците; - архитектура на системата със сертифицирани програмни приложения. 3. Реализиране на хардуера- доставка на необходимите устройства и оборудване; 4. Финален етап „Пускане в експлоатация на Системата“- Етапът включва интегриране на внедрените софтуер и хардуер и пускане в експлоатация на цялостната система. Изпълнителят по договора за изпълнение представя и документация, съдържаща всички необходими ръководства за инсталация, поддръжка възстановяване и работа с отделните компоненти на Системата. 5. Реинженеринг на системата /тестване и доработка/, преструктуриране на системата при необходимост; 6. Обучение на персонала 7. Представяне на кодификационна схема 8. Цялостно представяне на системата на територията на РЗИ Хасково.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
234591.85 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 70
Показател: Предлагана цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 529206 от 13.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Разработване и внедряване на система за електронно възлагане на обществени поръчки в областта на здравеопазването на територията на РЗИ Хасково
V.1) Дата на сключване договора
28.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сирма Солюшънс АД ЕИК 040529004, Цариградско шосе 135, България 1784, Софив, Тел.: 02 9768310, E-mail: info@sirmasolutions.com, Факс: 02 9743988

URL: www.sirmasolutions.com.

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 234591.85 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за Европейско Териториално Сътрудничество Гърция- България 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор