03047-2013-0001
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2013 09:56 ч. : | 18/09/2013 09:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2013 09:56 ч. : | 18/09/2013 09:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Хасково: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Регионална здравна инспекция, ул.Патриарх Евтимий 2, стая 71, За: д-р Соня Димитрова, България 6300, Хасково, Тел.: 038 665408, E-mail: rzi@escom.bg, Факс: 038 665408
Място/места за контакт: д-р Соня ДимитроваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-haskovo.org.
Адрес на профила на купувача: www.rzi-haskovo.org/?cat=4.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Разработване и внедряване на система за електронно възлагане на обществени поръчки в областта на здравеопазването на територията на РЗИ Хасково"
Ключовите дейности по поръчката са разпределени в етапи, както следва: 1. Дизайн и разработватване на план за система за електронни услуги и документиране. Обхващат се всички под- системи и функционални единици, на които следва да бъдат определени параметрите и разработени от изпълнителя. 2. Разработка на системата – софтуерна разработка на 2 езика /български и английски/ включваща: - електронен каталог относно кодификация на продуктите и услугите; - електронно планиране на обществените поръчки; - електронно обявление на обществените поръчки, електронен достъп до информация; - електронно подаване на оферти с опция за подаване и на хартиен носител и електронен подпис; - обявяване етапите на обществената поръчка, както и на резултатите от провеждане на обществената поръчка по електронен път, актуална информация за състоянието на обществената поръчка; - плащане по ел.път; - профил на купувача и електронен каталог на предлаганите стоки и услуги, с изискуемите сертификати, както и ЕИК на търговците; - архитектура на системата със сертифицирани програмни приложения. 3. Реализиране на хардуера- доставка на необходимите устройства и оборудване; 4. Финален етап „Пускане в експлоатация на Системата“- Етапът включва интегриране на внедрените софтуер и хардуер и пускане в експлоатация на цялостната система. Изпълнителят по договора за изпълнение представя и документация, съдържаща всички необходими ръководства за инсталация, поддръжка възстановяване и работа с отделните компоненти на Системата. 5. Реинженеринг на системата /тестване и доработка/, преструктуриране на системата при необходимост; 6. Обучение на персонала 7. Представяне на кодификационна схема 8. Цялостно представяне на системата на територията на РЗИ Хасково.
72000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3
Сирма Солюшънс АД ЕИК 040529004, Цариградско шосе 135, България 1784, Софив, Тел.: 02 9768310, E-mail: info@sirmasolutions.com, Факс: 02 9743988
URL: www.sirmasolutions.com.
Технически редакции | ||
18.09.2013 10:32 ч. : | Сирма Солщшънс АД ЕИК 040529004, България, Софив, , Цариградско шосе 135, 1784, 02 9768310, 02 9743988, info@sirmasolutions.com, www.sirmasolutions.com | служебно вписване |
затвори |
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Програма за Европейско Териториално Сътрудничество Гърция- България 2007-2013
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.09.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г