Версия за печат

00184-2013-0001

BG-Пещера: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, ул. "Дойранска епопея" 17, За: инж. Невена Дялкинова, Р България 4550, Пещера, Тел.: 0898 502448, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: www.peshtera.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект "Център за настаняване от семеен тип за деца с увреждания над 3-годишна възраст в Община Пещера"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Пещера
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1.1 Одиторът трябва да изрази независимо одиторско мнение, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта,в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва преглед и мнение по следните въпроси: 1.Дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление(т.е средствата се изразходват икономично,ефективно и ефикасно). 2.Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими,в съответствие с изискв.на регламентите на ЕС,ПМС № 62/2007 за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми,съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС за финансовата рамка 2007–2013 г. и Постановление №245 от 9.10.2007 г. за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по ОП"Регионално развитие", съфинансирана от европейския фонд за регионално развитие,за финансовата рамка 2007-2013 г. 3.Първичните счетоводни документи(фактури,протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; 4.Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; 5.Всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. 6.Исканията за възстановяване на средства подадени от бенефициентите са точни,пълни и са във формат,изискван от съответния УО; 7.Неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред.Одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно.; 8.Счетоводни системи и осчетоводявания.Одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа отделна счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта.; 9.Напредъкът по Проекта,в т.ч. финансов и физически,е проверен от бенефициента,включит. чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта(когато е необходимо). 10.Изборът на изпълнители по договорите за възлагане на обществ.поръчки за строителство,независим строителен надзор, авторски надзор и информираност и публичност,чрез които се изпълнява проекта,е проведен в съответствие с изискв. на националното законодателство; 11.Проверка на докладваните нередности; 12.Мерки за информация и публичност; 13.Проверка (за наличие) на приходи от дейността.Одиторът следва да провери дали има реализирани приходи от дейносттите по проекта; 1.2.В изпълнение на задълженията си по Договора за обществена поръчка, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТсе задължава за отчитане на извършената работа по одитиране на проекта, да представи доклад за фактически констатации след приключване на одита по проекта. Докладът трябва да се представи на български език на хартиен носител в три екземпляра и на електронен носител. Докладът следва да съдържа описателна част за извършените дейности,констатации и препоръки. Докладът се подписва и подпечатва с печата на физическото лице – регистриран одитор, който е извършил съответния одит. Докладът трябва да бъде изготвен в съответствие с Приложение №1 към Техническите спецификации-неразделна част от договора.При възникване на необходимост към доклада могат да бъдат допълвани компоненти,които биха дали допълнителна информация или биха изяснили изложената такава. Предаването на докладите се извършва чрез приемо-предавателен протокол, подписан от ръководителя на Екипа за управление на проекта и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000, 79212000, 79212100

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Одиторски услуги
Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1089 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 517790 от 11.01.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 517790 от 11.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОГ-250 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОДИТ-СИМЕОНОВА" ЕООД 115810089, ул. "Братя Миладинови" №7А, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 649141, E-mail: odit_simeonova@abv.bg, Факс: 032 649141

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1089 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 година, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”, съгласно сключен договор BG161PO001/1.1-12/2011/043 между община Община Пещера и Министерство на регионалното развитие и благоустройство за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование „Център за настаняване от семеен тип на деца с увреждания над 3-годишна възраст”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.122и (1) Обявяване недействителност на сключен договор на основанията, посочени в чл.41б, ал.1 от ЗОП може да иска: 1.всяко заинтересовано лице-в случаите чл.41б, ал.1, точ.1 и 2 от ЗОП; 2.всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат-в случаите по чл.41б, ал.1, точ.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3.Заинтересован кандидат и/или заинтер.у-к в случаите по чл.41б, ал.1, т.3, буква "в" от ЗОП; (2)Искът се предявява по реда на ГПК; (3)Недействителност на договора по ал.1 може да се иска в срок до 2мес. от публикуване на информация за сключен договор в РОП, ако не е публикувано-от узнаването, но не по-късно от 1год. от сключване на договора.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Районен съд Пещера, ул. "Васил Левски" 2а, Р България 4550, Пещера, Тел.: 0350 64196, E-mail: rs_p@abv.bg, Факс: 0350 64196

Интернет адрес/и:

URL: http://www.rs-pe.info/new/index.html.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор