00068-2013-0006
Технически редакции | ||
17.09.2013 11:20 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2013 11:20 ч. : | 17/09/2013 10:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2013 11:20 ч. : | 17/09/2013 10:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2013 11:20 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Димитровград: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" № 15, За: Стефка Римпопова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68237, E-mail: obshtina@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dimitrovgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.dimitrovgrad.bg/obyavi/obshtestveni-porachki/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Определяне на изпълнител за осъществяване на мерките по информация и публичност по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград- десен бряг“
„Определяне на изпълнител за осъществяване на мерките по информация и публичност по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград- десен бряг“. Ще бъде избран изпълнител съгласно ЗОП за осъществяване на мерките за информация и публичност.Съгласно Изискванията за изпълнение на мерките за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.”, след одобрение за финансиране на проект “Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на гр. Димитровград – десен бряг” ще бъдат извършени следните мероприятия за публичност, които да повишат обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансиренето на проекта по ОПОС, а именно: Задължителни рекламни материали 1. печатни материали – брошури – изготвят се при стартирането на проекта брой 1000 2. билбордове – поставят се преди стартирането на СМР брой 3 3. постоянни обяснителни табели – монтират се до 1 седмица след приключване на СМР и отстраняването на билбордовете брой 3 4. информационни табели 70 х 50 см. – монтират се до 1 месец след сключване на договора за БФП брой 3 5. официални церемонии – първа копка при стартиране на СМР и втората при откриване на обекта брой 2 -Ще бъдат изготвени брошури с подробна информация за проекта – стойност, времетраене, източници на финансиране; -Преди стартирането на СМР на входовете на града ще бъдат монтирани 3 броя билбордове с информация за проекта; -След приключването на СМР в срок до 1 седмица ще бъдат монтирани 3 броя постоянни обяснителни табели на местата на билбордовете; -Ще бъдат монтирани 3 броя информационни табели за проекта в срок до 1 месец от сключването на договора за БФП; -Ще бъдат организирани 2 (две) официални церемонии – едната при стартирането на проекта и организирането на първа копка, а другата при откриването на обекта – ще бъдат поканени министъра на Околната среда и водите, представители на МОСВ, Басейнова дирекция “Източнобеломорски район”, РИОСВ- Хасково, ВиК Димитровград, представители на гражданските и бизнес организации на територията на общината, местното население. Допълнителни рекламни материали 1. Платени публикации за проекта в национален ежедневник брой 2 2. Платени публикации за проекта в регионален ежедневник брой 2 3. Платени публикации за проекта в интернет сайтове брой 4 4. Промоционални материали - фланелки брой 100 5.Банер – ще се поставя при всяка пресконференция на екипа по проекта брой 1 -Ще бъдат изготвени и публикувани 4 платени публикации в национален и регионален ежедневник – при стартирането на проекта и при неговото приключване; -Ще бъдат изготвени и публикувани в Интернет сайтове информация за проекта при откриването и при приключването му; -Ще бъдат изготвени промоционални материали – фланелки с лого по проекта, които ще бъдат раздавани при първата копка на проекта; -Ще бъде изготвен банер за проекта, който ще се поставя при всички организирани брифинги и информационни дейности по проекта. През целия период на изпълнение на проекта, в интернет страницата на Община Димитровград ще бъде публикувана информация за хода на проекта и постигнатите резултати. Материалите ще бъдат богато илюстрирани със снимков материал. Във връзка с това ще бъдат изготвени и разпространявани прессъобщения до националните медии и регионалните медии за напредъка на проекта. Обхвата и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са подробно указани в Техническата спецификация Приложение № 15.
22100000, 22150000, 22120000, 35261000, 39294100, 79341000, 79952000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
00068-2013-0006
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
Издателска къща "АБ" ЕООД, ЕИК/БУЛСТАТ 833034039, ул. „Отец Паисии” № 58, ет. 3, ап. 7, Република България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 259151, E-mail: ab_publishing@abv.bg, Факс: 042 621101
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
17.09.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г