Версия за печат

00068-2013-0006

BG-Димитровград: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" № 15, За: Стефка Римпопова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68237, E-mail: obshtina@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dimitrovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dimitrovgrad.bg/obyavi/obshtestveni-porachki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Определяне на изпълнител за осъществяване на мерките по информация и публичност по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград- десен бряг“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Димитровград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Определяне на изпълнител за осъществяване на мерките по информация и публичност по проект „Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на град Димитровград- десен бряг“. Ще бъде избран изпълнител съгласно ЗОП за осъществяване на мерките за информация и публичност.Съгласно Изискванията за изпълнение на мерките за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.”, след одобрение за финансиране на проект “Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа на гр. Димитровград – десен бряг” ще бъдат извършени следните мероприятия за публичност, които да повишат обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансиренето на проекта по ОПОС, а именно: Задължителни рекламни материали 1. печатни материали – брошури – изготвят се при стартирането на проекта брой 1000 2. билбордове – поставят се преди стартирането на СМР брой 3 3. постоянни обяснителни табели – монтират се до 1 седмица след приключване на СМР и отстраняването на билбордовете брой 3 4. информационни табели 70 х 50 см. – монтират се до 1 месец след сключване на договора за БФП брой 3 5. официални церемонии – първа копка при стартиране на СМР и втората при откриване на обекта брой 2 -Ще бъдат изготвени брошури с подробна информация за проекта – стойност, времетраене, източници на финансиране; -Преди стартирането на СМР на входовете на града ще бъдат монтирани 3 броя билбордове с информация за проекта; -След приключването на СМР в срок до 1 седмица ще бъдат монтирани 3 броя постоянни обяснителни табели на местата на билбордовете; -Ще бъдат монтирани 3 броя информационни табели за проекта в срок до 1 месец от сключването на договора за БФП; -Ще бъдат организирани 2 (две) официални церемонии – едната при стартирането на проекта и организирането на първа копка, а другата при откриването на обекта – ще бъдат поканени министъра на Околната среда и водите, представители на МОСВ, Басейнова дирекция “Източнобеломорски район”, РИОСВ- Хасково, ВиК Димитровград, представители на гражданските и бизнес организации на територията на общината, местното население. Допълнителни рекламни материали 1. Платени публикации за проекта в национален ежедневник брой 2 2. Платени публикации за проекта в регионален ежедневник брой 2 3. Платени публикации за проекта в интернет сайтове брой 4 4. Промоционални материали - фланелки брой 100 5.Банер – ще се поставя при всяка пресконференция на екипа по проекта брой 1 -Ще бъдат изготвени и публикувани 4 платени публикации в национален и регионален ежедневник – при стартирането на проекта и при неговото приключване; -Ще бъдат изготвени и публикувани в Интернет сайтове информация за проекта при откриването и при приключването му; -Ще бъдат изготвени промоционални материали – фланелки с лого по проекта, които ще бъдат раздавани при първата копка на проекта; -Ще бъде изготвен банер за проекта, който ще се поставя при всички организирани брифинги и информационни дейности по проекта. През целия период на изпълнение на проекта, в интернет страницата на Община Димитровград ще бъде публикувана информация за хода на проекта и постигнатите резултати. Материалите ще бъдат богато илюстрирани със снимков материал. Във връзка с това ще бъдат изготвени и разпространявани прессъобщения до националните медии и регионалните медии за напредъка на проекта. Обхвата и обем на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка са подробно указани в Техническата спецификация Приложение № 15.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22100000, 22150000, 22120000, 35261000, 39294100, 79341000, 79952000

Описание:

Печатни книги, брошури и диплянки
Брошури
Публикации
Информационни табла
Информационни и промоционални продукти
Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9710 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00068-2013-0006

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 541811 от 18.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Дог-МСП-589 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за услуга
V.1) Дата на сключване договора
16.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Издателска къща "АБ" ЕООД, ЕИК/БУЛСТАТ 833034039, ул. „Отец Паисии” № 58, ет. 3, ап. 7, Република България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 259151, E-mail: ab_publishing@abv.bg, Факс: 042 621101

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9710 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор