00044-2013-0073
Технически редакции | ||
16.09.2013 16:31 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.09.2013 16:31 ч. : | 16/09/2013 15:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.09.2013 16:31 ч. : | 16/09/2013 15:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.09.2013 16:31 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония 3, За: Йордан Кънчев, България 1606, София, Тел.: 02 9173215, E-mail: y.kanchev@api.bg, Факс: 02 9173262
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на проучвателно – проектантски работи и строителство (инженеринг) на обект: “Укрепване на свлачищни процеси на АМ „Хемус“ при км 26+050”.
„Извършване на проучвателно – проектантски работи и строителство (инженеринг) на обект: “Укрепване на свлачищни процеси на АМ „Хемус“ при км 26+050”.
45233141
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3
"Инжстройинженеринг" ЕООД, ЕИК 813103524, ул. Александър Дякович 31, България 9000, Варна, Тел.: 052 662022
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.09.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Поради настъпване на непредвидени обстоятелства по смисъла на § 1, т. 14б от ДР на ЗОП на АМ „Хемус” при км 26+050 е констатирана необходимостта от предприемане на незабавни действия по проучване, проектиране и укрепване на проявилите се в посочения участък свлачищни процеси. Аварийното състояние на разрушената анкерна укрепителна система, налага затварянето на републикански път І-1 “Ботевград – София в района при тунел „Витиня”. На 17.06.2013 г., в резултат на активизиран свлачищен процес е разрушена укрепителна анкерна стена на АМ “Хемус”, при км 26+050. В следствие на активизираното свлачище се е свлякъл ската заедно с част от укрепителните съоръжения на стената и е прекъснато движението на републикански път І-1 Ботевград-София в района на тунел “Витиня”. Засипана е и аварийната лента на лявото платно на АМ “Хемус”. Наблюдават се дълбоки пукнатини от двете страни на свлечените маси по останалата дължина на укрепителната анкерна стена, което е реална предпоствака за откъсване и свиличане на нови скални маси. Движението по АМ “Хемус” е пренасочено двупосочно в дясното платно, в посока Варна. С писмо изх. № 04-16-1110/18.06.2013 г. АПИ е уведомила МРР и е поискала становище на „Геозащита” ЕООД, град Перник. С писмо изх. № 04-16-1135/19.06.2013 г. до МРР агенцията е представила документи за кандидатстване пред Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към МС. На 24.06.2013г. от представители на ОПУ-София и ТП ДЛС Витиня е съставен Констативен протокол за изсичане в процеса на разчистване на храстова и дървесна растителност. На 28.06.2013г. е получено становище на „Геозащита” ЕООД, град Перник, което съдържа следните Изводи и препоръки - 1. Компрометиран е участък от изкуствено оформен укрепен откос с размери около 30/25 м, като свлечените скални материали са натрупани върху стария път за прохода Витиня и са засегнали лявото платно на АМ „Хемус“ в посока София – Ботевград при км 26+050, непосредствено след тунела. 2. Торкретната облицовка в засегнатия участък е изцяло разрушена, като са нарушени част от анкерите (не се забелязват корени на анкерите над първата и втора берми в оголената част на откоса).3. Съществуващото укрепване на ската (останалата част от цялата облицовка и анкерирането и) е наложително да бъде обследвано конструктивно, наличните пукнатини, да се картират и заснемат, като се планира переодично геодезично наблюдение за установяване параметрите на деформационната зона по откоса. Въз основа на данните от детайлните геотехнически обследвания и инструментални наблюдения да се вземат съответните решения за предотвратяване на нови свличания е реновиране на съществуващото укрепване.4.Препоръчваме да се изработи ново проектно решение за укрепване на авариралата част от откоса, като се обхванат и двата потенциално опасни участъци с проявени деформации по анкерираната торкретна облицовка при давата борда на свличането. АПИ в качеството си на администрация, управляваща горепосочения път, съгл. чл. 19, ал.1 от ЗП и с оглед преодоляване на вредните последици от настъпилите непредвидени обстоятелства е предприела необходимите действия за възлагане на общ. поръчка чрез процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Като основни мотиви за избора на този вид процедура изтъкваме: 1. Във връзка с гореизложеното и поради реалната опасност от прекъсване на движението по АМ “Хемус” и опасността от свличане на нови скални маси с цел недопускане на по-големи щети и аварии е крайно необходимо да бъдат извършени проучвателно-проектантски и строително-монтажни дейности в максимално кратки срокове. 2.Възникнала е необходимост от предприемане на неотложни действия породени, от настъпването на събитие от извънреден характер по смисъла на § 1, т. 14б от ДР на ЗОП, за преодоляването на което не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление.