Версия за печат

02711-2013-0097

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка осъществена чрез покупка на експлоатационни течности за автомобили - масла, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки, дестилирана вода, спрей за стъкла и смазване, необходими за служебните автомобили на „ДЛС Тервел”ТП на „СИДП” ДП гр.Шумен за 2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Ремонтна работилница на Възложителя, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества експлоатационни течности за автомобили, както следва: Двигателно масло - 460 л.; Диференциално масло - 140 л.; Хидравлично масло - 150 л.; Трансформаторно масло- 40л.;Спирачна течност- 40бр. ; Антифриз - 300л.; Течност за чистачки- 30бр.; Дестилирана вода- 20 л.; Спрей за стъкла- 10бр.; Спрей за смазване- 5бр.; съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. Търговското наименование на марка експлоатационна течност за всяко МПС и селскостопанска техника, предмет на доставка, и съответната му разфасовка са посочени в приложение № 1 и приложение № 2 неразделна част от този договор. Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя писмена поръчка по тел, или факс, или сканирана по eл. поща. Предаването на доставката ще се осъществи в складовата база на Възложителя – „Ремонтна работилница”, находяща се на адрес: гр. Тервел, общ. Тервел, обл.Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол. Срокове: Срок за изпълнение на всяка отделна доставка до 24 (двадесет и четири) часа , считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. Краен срок за поръчки – 30.12.2013г.; Крайна дата за изпълнение на договора- 31.01.2014г..; Срок на валидност на предложението – 90 календарни дни, считано от дата на провеждане на процедурата. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 29000.00лв. ( двадесет и девет хиляди лева) без вкл. ДДС франко място на доставката.Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени посочени в приложение № 3 ( част от ценовото предложение) на Изпълнителя, неразделна част от настоящия договор. В цената са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, в лева без ДДС и са определени франко обекта на Възложителя. Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол между страните за извършената доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09211000, 09211900, 09211650, 24951311, 24316000

Описание:

Смазочни масла и препарати
Смазочни двигателни масла
Спирачни течности
Антифриз
Дестилирана вода


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0097

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 545959 от 17.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 048-ВДД-038 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за „Периодична доставка осъществена чрез покупка на експлоатационни течности за автомобили -масла, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки, дестилирана вода, спрей за стъкла и смазване, необходими за служебните автомобили на „ДЛС Тервел”ТП на „СИДП”ДП гр.Шумен”
V.1) Дата на сключване договора
09.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД „ФАР 04” с ЕИК 103848445, обл. Варна, с. Ветрино , Стопански двор, Република България 9220, с. Ветрино , Стопански двор, Тел.: 0888 596639, E-mail: bri@varna.net

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29000 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор