Версия за печат

02711-2013-0105

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно ловно стопанство "Шерба" при "СИДП" ДП Шумен, ул."Шерба" 7, За: инж.Слави Златинов- гл.лесничей, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05146 2225

Място/места за контакт: Тотьо Тотев- автомеханик

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно стопанствоДруго (моля пояснете): ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП „ДЛС Шерба” през 2013 год.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Посочено от ТП ДЛС Шерба в заявката за закупуване , в границите на обхвата на дейност на поделението при средно разстояние 30 км от седалището и адреса на управление на ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация "

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44000000, 44100000

Описание:

Строителни конструкции и материали; помощни строителни материали (без електрически апарати)
Строителни материали и свързани с тях изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 549244 от 08.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Др-39 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове строителни материали, съгласно техническа спецификация "
V.1) Дата на сключване договора
12.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Еливан" ООД, ЕИК 103980525, ул."Сирма Войвода" №9, ет.4, ап.13, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0878 811324, Факс: 05142 2056

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор