Версия за печат

00051-2013-0027

BG-Видин: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл. “Бдинци” №2, За: инж. Добромир Дилов, България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601129

Място/места за контакт: Община Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vidin.bg/?page_id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за ЦНСТ „Дъга”, ЦНСТ „Зора” и Защитено жилище „Вяра, Надежда и Любов”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на следните обекти: • "Център за настаняване от семеен тип-1" "ЗОРА" в УПИ XVI 373, 374, 375 - "за социални грижи" кв.236, к-с "Стефан Стамболов" по плана на гр. Видин; • "Център за настаняване от семеен тип-2" "Дъга" ул. "Ильо Войвода" №13-15, к-с "Крум Бъчваров" по плана на град Видин; • "Защитено жилище"- "Вяра, Надежда и Любов", в УПИ V 173, кв.90, к-с "Гео Милев", по плана на гр. Видин., съгласно договор № BG161PO001/1.1-12/2011/007 от 28.12.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Регионално Развитие 2007-2013 г.”, приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие ”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск” на дейностите следва да съответства на изискванията на договора, на техническите спецификации и на техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
179032.32 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История АО-02-15-173 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за ЦНСТ "Дъга", ЦНСТ "Зора" и Защитено жилище "Вяра, Надежда и Любов"
V.1) Дата на сключване договора
04.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Премиер-ПЛ" АД - гр. Плевен, ЕИК: 114075829, ул. "Българска авиация" №8, Република България 5800, Плевен 5800, Тел.: 064 822882, Факс: 064 822482

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 179032.32 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект " Домашен уют и грижа за деца в риск" по ДОГОВОР № BG161PO001/1.1-12/2011/007 от 28.12.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Регионално Развитие 2007-2013 г.”, приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие ”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалби се подават до Комисията за защита на конкуренцията в сроковете посочени в чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

Офертата, която беше подадена в откритата процедура отговаряше на предварително обявените от възложителя условия, но надвишаваше финансовия ресурс, който възложителя може да осигури. Поради което възложителя прекрати процедурата на основание чл.39, ал.1, т.3 от ЗОП и премина към процедура на договаряне без обявление на основание чл.90, ал.1, т.2 от ЗОП.