Версия за печат

00983-2013-0006

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр.Варна,ул."Марин Дринов" №55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хардуер и софтуер за нуждите на проект „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ – Варна, ул."Марин Дринов"№ 55
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хардуер и софтуер за нуждите на проект „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”, съгласно техническата спецификация, техническата и ценовата оферта - 2 бр. сървър, 10 мобилни компютъра, 1 настолна компютърна конфигурация, 3 информационни екрана, сървър за база данни

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30211400, 48820000, 30213000

Описание:

Компютърни конфигурации
Сървъри
Персонални компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2013-0006

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 547013 от 24.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДП-3 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на хардуер и софтуер за нуждите на проект „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”
V.1) Дата на сключване договора
03.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Лирекс БГ“ ООД ЕИК 121057952, р-н Младост, бл.54А, вх.1, партер, Република България 1784, гр.София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

URL: http://www.lirex.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 29886 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Европейския социален фонд по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор