Версия за печат

01035-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121399226

Национално сдружение на общините в Република България (НСОРБ), ул. "Голаш" 23, За: Теодора Дачева, РБългария 1111, София, Тел.: 02 9434465, E-mail: namrb@namrb.org, Факс: 02 9434431

Място/места за контакт: Национално сдружение на общините в Република България (НСОРБ)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.namrb.org.

Адрес на профила на купувача: www.namrb.org.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на офис-техника и хардуер с три обособени позиции"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
За Обобособена позиция 1 - 251 български общини
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът е Доставка на офис-техника и хардуер по три договора. Сключват се съответно 3 (три) договора всеки със следния предмет и съответното количество: 1. Договор по Обособена позиция 1 за „Доставка на офис-техника и хардуер”, съгласно който ще се осъществят дейности по доствката на офис-техника и хардуер - доставка на 1. Сървър – 242 бр., 2. Настолен персонален компютър– 248 бр. , 3. LCD Монитор – 248 бр., 4. Лазарен черно-бял принтер – 484 бр., 5. Киоск – терминал - 220 бр., 6. Широкоформатен скенр A0 – 250 бр., 7. 46 inch LCD Видео екран - 232 бр. 2. Договор по Обособена позиция 2 за „Доставка на електронни подписи и четци“, съгласно който ще се осъществят дейности по доставката на електронни подписи и четци“ - Удостоверение за Квалифициран електронен подпис (УКЕП) - 439 БР. 3. Договор по Обособена позиция 3 за „Осигуряване на инфраструктура и услуги в Облака“, съгласно който ще се осъществят дейности по осигуряването на „облачна“ услуга - Осигуряване на инфраструктура, достъп до виртуалната инфраструктура, потребителски приложения, дисково пространство, гарантиране работата на потребителите в режим off-line при прекъснат канал за комуникация, защита на данните на потребителите, възстановяване при срив на системата, поддръжка, отчетност, инсталация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 30213000, 30237000, 32323100, 30232110, 32552510, 33115200, 38520000, 32351200, 79132100, 72400000

Описание:

Сървъри
Персонални компютри
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Цветни видеомонитори
Лазерни принтери
Видеотекстови терминали
CAT скенери
Скенери
Екрани
Удостоверяване на електронен подпис
Интернет услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4822046.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обособена позиция 1; тежест: 100
Критерий: Срок на цялостна доставка; тежест: 30
Критерий: Гаранционен срок в години; тежест: 10
Критерий: Срок за реакция; тежест: 10
Критерий: Предлагана цена; тежест: 50
Критерий: Обособена позиция 2; тежест: 100
Критерий: Срок на цялостна доставка; тежест: 25
Критерий: Предлагана цена; тежест: 75
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 044 - 070384 от 02.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 094 - 160134 от 16.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 13 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на офис-техника и хардуер"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Контракс" АД, ЕИК 175415627, ул. "Тинтява" 13, РБългария 1113, София, Тел.: 02 960977, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 4758333.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4652054 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 14 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на електронни подписи и четци"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" АД, ЕИК: 201230426, бул. "Цариградско шосе" 117, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9215302, Факс: 02 9215344

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11062.8 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 15 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: "Осигуряване на инфраструктура и услуги в облак"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Стоун Компютърс" АД, ЕИК: 121442617, ул. "Апостол Карамитев" 2, РБългария 1172, София, Тел.: 02 9657033, Факс: 02 9657011

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 333333.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 158930 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се възлага в рамките на договор № 48/13.03.2013 г. в изпълнение на проект № 0118-НСОРБ-1.10; BG161PO002-1.10.01-0001 „Е-ПОДЕМ – европейски проекти, общински дейности и електронен мениджмънт”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Техническа помощ“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.2) Допълнителна информация

Критерият за оценка на офертите е: За обособена позиция 1 - икономически най-изгодна оферта, съгласно чл. 37, ал. 1, т. 2 от ЗОП, За обособена позиция 2 – икономически най-изгодна оферта, съгласно чл. 37, ал. 1, т. 2 от ЗОП, За обособена позиция 3 – най-ниска цена, съгласно чл. 37, ал. 1, т. 1 от ЗОП

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.09.2013 г.