Версия за печат

00138-2013-0010

BG-Шумен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, ул. Адам Мицкевич № 1, ет. 3, За: инж. Светлозар Дамянов, Р България 9700, Шумен, Тел.: 054 800457, E-mail: mayor@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Ръководител проект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача: www.shumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ОДИТ ПО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ И ОТЧИТАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ПО ПРОЕКТ: 51011116-23-65 „ ИНТЕГРИРАН ВОДЕН ЦИКЪЛ НА ГРАД ШУМЕН-ІІ ЕТАП”, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 - 2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: 51011116-23-65 ” Интегриран воден цикъл на град Шумен-ІІ етап”, в рамките на ОП Околна среда 2007 - 2013”, описани в настоящите указания и документацията по обществената поръчка. Приложимите стандарти, по които следва да се извършва одитът на проекта са: Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от Международната федерация на счетоводителите и Националните счетоводни стандарти. Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран независим одитор, който да извърши одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект “Интегриран воден цикъл на град Шумен-ІІ етап”. Целта на Възложителя е да избере Изпълнител за одитиране на дейностите, извършвани през целия цикъл на проекта, който да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с националните и международните одиторски стандарти. Осъществяването на одитния ангажимент има за цел да подпомогне Възложителя чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите на управление на риска, контрол и управление. Той следва да включва проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя; проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013; осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Осъществява действията по събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект, с цел подобряването му; Извършва проверка на Исканията за средства, изготвени от Възложителя до Междинното звено на ОПОС - аритметична проверка и проверка на приложените към Искането за средства разходооправдателни документи по отношение на: - законосъобразност; - допустимост - да са заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ, сключен между ДОГОВАРАЩИЯ ОРГАН и ОБЩИНА ШУМЕН. - да са извършени в парична форма; - документална обоснованост - да са налични съответните разходооправдателни документи - фактури и/или други документи с еквивалентна доказателствена стойност; - да са действително извършени и платени през периода за допустимост на разходите по чл. 3, ал. 1 от ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 249 на МС от 17.10.2007 г.; - да са извършени в съответствие с принципите за добро финансово управление, определени в чл. 27 и 28 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета от 13 декември 2006 г. за изменение на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности; - да са отразени в счетоводната и данъчната документация на Възложителя и да могат да се проследят въз основа на ефективно функционираща одитна пътека; - да са базирани на единични цени, които не надвишават фиксираните в договора за обществена поръчка цени. Изготвя междинни и окончателен одитни доклади от проверки и ги представя на Възложителя за предприемане на последващи действия, както и на Управляващия орган относно изпълнение целите на мониторинга. В изготвените одитни доклади следва да се съдържат констатации и евентуални препоръки към Възложителя на поръчката и Бенефициент по проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
35000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на Техническото предложение, включващо оценка на организация и методология, план за изпълнение на дейностите по одита; тежест: 60
Показател: Оценка на Предлаганата цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00138-2013-0010

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 520944 от 29.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История № 3 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„ИЗВЪРШВАНЕ НА ОДИТ ПО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ И ОТЧИТАНЕ НА РАЗХОДИТЕ ПО ПРОЕКТ: 51011116-23-65 „ ИНТЕГРИРАН ВОДЕН ЦИКЪЛ НА ГРАД ШУМЕН-ІІ ЕТАП”, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 - 2013”
V.1) Дата на сключване договора
02.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ГРАНТ ТОРНТОН" ООД ЕИК: 831716285, бул. "Черни връх" 26, Р. България 1421, София, Тел.: 02 9805500, Факс: 02 9804824

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предмета на тази поръчка се финансира в рамките на проект № DIR – 51011116-23-65 „Интегриран воден цикъл за град Шумен – Етап 2, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие и кохезионен фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор