Версия за печат

00530-2013-0039

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул."Скопие" № 106, За: Светла Тименова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул."Скопие" № 106
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Сградите на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се на следните адреси: за гр. Стара Загора- ул. "Кенали" №1 ; за гр. Пазарджик - ул."Асен Златаров" № 7, за гр. Хасково - пл. "Свобода" № 2; за гр. Кърджали - ул."Деспот Слав" № 1; за гр. Пловдив - ул."Скопие" № 106 и ул."Чернишевски" № 3.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката“.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение за откриване на процедурата на директора на ТД на НАП Пловдив изх. № РД-44-6/28.05.2013 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 542973 от 28.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 56 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Стара Загора, ул."Кенали" № 1".
V.1) Дата на сключване договора
03.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Асансьорни сервизи-София" АД, ЕИК 130240867, бул." Васил Левски" № 108, Република България 1000, София, Тел.: 02 8586023, E-mail: as.servizi@abv.bg, Факс: 02 8592034

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9400 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 57 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик, ул."Асен Златаров" № 7 “.
V.1) Дата на сключване договора
04.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Лифт Класик" ЕООД, ЕИК 115865356, ул." Петър Стоев" № 42, Република България 4004, гр. Пловдив, Тел.: 032 672038, E-mail: lift_klasik@abv.bg, Факс: 032 672038

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7200 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 58 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив, ул. "Скопие " № 106 и ул." Чернишевски" № 3".
V.1) Дата на сключване договора
04.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Йорданов-асансьорни сервизи" ООД, ЕИК 160110712, ул."Трети март" № 28, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 692578, E-mail: zefirpenkov@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22900 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор