Версия за печат

00447-2013-0009

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-04-24 от 04.09.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

”Преустройство и реконструкция на помещения предоставени на Агенция по вписванията” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се на ул. „Стефан Караджа № 1 в гр. Търговище”; Обособена позиция 2: ”Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се в УПИ І -1909, кв. 197, ул. „Търговска” № 41 в гр. Ловеч”; Обособена позиция 3: „Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на бул. „България” № 41 в гр. Смолян”; Обособена позиция 4: „Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на ул. „Раковски” №13 в гр. Димитровград”; Обособена позиция 5: „Ремонт на ІІ-ри етаж от сграда, предоставен за безвъзмездно управление от Агенция по вписванията, намиращ се на ул. „1866” № 1 в гр. Ботевград” Обособена позиция 6: Ремонт хидроизолация на покрива до първи вододел на административна сграда, предоставена за дейността на Регионална дирекция – Плевен към на Агенция по вписванията, намираща се на ул. „Хаджи Димитър” № 2 в гр. Плевен”

II.3) Кратко описание на поръчката

ОП 1 - извършване на преустройство и реконструкция на кино зала в админситративен офис на Агенция по вписванията гр. Търговище ОП 2 - извършване на преустройство и реконструкция на помещение в админситративен офис на Агенция по вписванията гр. Ловеч. ОП 3 - Извършване на основен ремонт на помещения на Агенция по вписванията в гр. Смолян. ОП 4 - Основен ремонт на помещения на Агенция по вписванията в гр. Димитровград. ОП 5 - извършване на ремонт на етаж от сграда, находяща се в гр. Ботевград, предоставена за ползване на Агенция по вписванията ОП 6 - извършване на ремонт на покрива на сграда, находяща се в гр. Плевен, предоставена за ползване на Агенция по вписванията

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45450000, 71500000

Описание:

Други довършителни строителни работи
Услуги, свързани със строителството

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-04-22 от 22.08.2013 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

00447-2013-0009

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-556747
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 447-2013-9
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

556747

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

22.08.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3

Вместо:

Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години – 2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти /до 10 бр./. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и лицето, което ги издава ( длъжност и телефон за контакт). Ако от препоръката не е видно горното, то тези обстоятелства да се посочат в самия списък. V.2.1.11. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП V.2.1.12. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника, отговарящи за извършването на строителството и контрола на качеството. Ръководните служители трябва да отговарят на следните минимални изисквания: Специалистите трябва да имат завършено образование по специалности съгласно частите по инвестиционните технически проекти, а именно: 1. Технически ръководител –висше образование по ПГС/ССС; 2. Експерти по отделните специалности: „Електро”; „Електро-пожароизвестяване”; „ВиК”; „ОВК” „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност” – средно техническо образование по същата специалност. Професионален опит: 3 г. като съответен експерт; изпълнени обекти: 2 обекта, сходни с предмета на обособената позиция. Участникът следва да представи документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните му служители и на лицата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП: - дипломи на експертите; - професионални автобиографии, удостоверения, сертификати, референции и други подходящи документи за доказване на професионалния опит; Изискването на V.2.1.11. и V.2.1.12 се отнася само за обособени позиции 1 и 2. Сертификати ISO 9001:2008 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство” Минимални изисквания: Когато участва за една от обособени позиции 1, 2 или 3, участникът трябва да има изпълнени поне три договора за СМР, сходни с предмета на позицията, за която кандидатства, през последните три години, и да представи препоръки за всеки от тях, а когато участва за две или за трите позиции – поне пет договора заедно със съответните препоръки; Участникът трябва да има специалисти по части: -за позиция 1 - „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „ВиК”, „ОВК”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. -за позиция 2 – „Архитектурна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „Водоснабдяване и канализация”, „Отопление, вентилация и климатизация”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство”. Сертификатите трябва да са валидни за целия срок на валидност на офертата. Избраният изпълнител се задължава да представи валидни нови сертификати в случай, че при или след сключване на договора е изтекла валидността им.

Да се чете:

Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години – 2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти /до 10 бр./. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и лицето, което ги издава ( длъжност и телефон за контакт). Ако от препоръката не е видно горното, то тези обстоятелства да се посочат в самия списък. V.2.1.11. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП V.2.1.12. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника, отговарящи за извършването на строителството и контрола на качеството. Ръководните служители трябва да отговарят на следните минимални изисквания: Специалистите трябва да имат завършено образование по специалности съгласно частите по инвестиционните технически проекти, а именно: 1. Технически ръководител –висше образование по ПГС/ССС; 2. Експерти по отделните специалности: „Електро”; „Електро-пожароизвестяване”; „ВиК”; „ОВК” „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност” – средно техническо образование по същата специалност. Професионален опит: 3 г. като съответен експерт; изпълнени обекти: 2 обекта, сходни с предмета на обособената позиция. Участникът следва да представи документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните му служители и на лицата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП: - дипломи на експертите; - професионални автобиографии, удостоверения, сертификати, референции и други подходящи документи за доказване на професионалния опит; Изискването на V.2.1.11. и V.2.1.12 се отнася само за обособени позиции 1 и 2. Сертификати ISO 9001:2008 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство” Минимални изисквания: Когато участва за една от обособени позиции 1, 2 или 3, участникът трябва да има изпълнени поне три договора за СМР, сходни с предмета на позицията, за която кандидатства, през последните три години, и да представи препоръки за всеки от тях, а когато участва за две или за трите позиции – поне пет договора заедно със съответните препоръки; Участникът трябва да има специалисти по части: -за позиция 1 - „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „ВиК”, „ОВК”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. -за позиция 2 – „Архитектурна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „Водоснабдяване и канализация”, „Отопление, вентилация и климатизация”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство”. Не се изисква представянето на сертификати за обособени позиции 5 и 6. Сертификатите трябва да са валидни за целия срок на валидност на офертата. Избраният изпълнител се задължава да представи валидни нови сертификати в случай, че при или след сключване на договора е изтекла валидността им. Не се изисква представянето на сертификати за обособени позиции 5 и 6.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
17/09/2013 17:00
Да се чете:
19/09/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата на отваряне на офертите

Вместо:
18/09/2013 14:00
Да се чете:
20/09/2013 14:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3 Технически възможности

Да се чете:

Не се изисква представянето на сертификати за обособени позиции 5 и 6


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. 'Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 029884 070, Факс: 029807 315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.09.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Венцислав Ангелов Спирдонов
Длъжност: Изпълнителен директор