Версия за печат

03475-2013-0001

BG-гр. Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Обединено детско заведение - Боряна, гр. Пловдив, кв. ПРОСЛАВ, ул. Буревестник 3а, За: Станислава Бекярова, България 4015, гр. Пловдив, Тел.: 032 642310, E-mail: borianapv@mail.bg

Място/места за контакт: Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://odzboriana.com/.

Адрес на профила на купувача: http://zapaden.plovdiv.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Обединено детско заведение "Боряна" - гр. Пловдив в пет обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 „Доставка на млечни храни“; 2. Обособена позиция № 2 „Доставка на 3% прясно и 3,6% кисело мляко “; 3. Обособена позиция № 3 „Доставка на яйца“; 4. Обособена позиция № 4 „Доставка на плодови и зеленчукови консерви“; 5. Обособена позиция № 5 „Доставка на плодове и зеленчуци“;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Досставките на хранителните продукти ще бъдат извършвани гранко детското заведение на територията на Район "Западен" - Община Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е извършване на диставки на плодове и зеленчуци, с клас качество I, съгласно Наредба №16 от 28 май 2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, за нуждите на ОДЗ "Боряна" - гр. Плводив, по цени и номенклатура, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, представляващо Приложение №1 към договора - неразделна част от него. Общата стойност на договора без включен ДДС не трябва да надвишава сумата от 11 262, 92 лв. (единадесет хиляди двеста шестдесет и два лева и деветдесет и две стотинки). Единичната цена за доставка на килограм продукт, с включен ДДС и всички разходи по доставката, ще се формира на база двустранно продписан протокол, изготвен от Възложителя и Изпълнителя по следния алгоритъм: - Всяка седмица, Възложителят ще получава официален бюлетин от "Родопи-95" АД - с. първенец за цените на плодовете и зеленчуците. Към тези цени ще се начислява предложеният от Изпълнителя процент надценка за съответния продукт. По този алгоритъм ще се получава единичната цена за доставка на килограм продукт с ДДС, по която ще се извършват доставките през седмицата, следваща тази, през която е изготвен протоколът. Надценката за всеки един продукт е записана в Приложение №1 към договора. - Първият протокол за цените на плодовете и зеленчуците, на базата на който са определение цените за доставка през първата седмица от действието на договора, е изготвен през седмицата, предхождаща тази, през която договора влиза в сила и е неразделна част от договора. Възложителят е длъжен да заплати на Изпълнителя доставените плодове и зеленчуци след представяне на фактура. Разплащането е по банков път по сметката на Изпълнителя. Договорът е със срок на действие до края на 2013 г. и влиза в сила при кумулативното наличие на две предпоставки: - Действащият към момента договор със същия предмет (сключен от името на Район "Западен" - Община Пловдив) да е пректратен, поради изчерпване на стойността му; - Към момента на пораждане направното си действие да не съществува друг договор със сходен предмет, сключен от името на Община Пловдив.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15330000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11262.92 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

03475-2013-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 546108 от 17.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РЗ-О-012 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Договор за доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на ОДЗ "Боряна" - гр. Пловдив
V.1) Дата на сключване договора
27.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"С ПЛЮС Н" ООД, ЕИК 115274378, бул. "България" №186, ет. 2, ап. 6, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 956826, Факс: 032 956826

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11262.92 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител. Жалбата срещу действия или бездействия се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие Жалба може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице – при обжалване на решения на Възложителя, както и негови действия и бездействия, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 3. всеки заинтересован кандидат или участник – при получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, както и в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а когато не е уведомен - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В настоящия случай Репение №ОП-02 на Възложителя за избор на изпълнител е от 24.07.2013 г. Съгл. Чл. 73, ал.3 на участниците са били изпратени заверени преписи от решението с писма с обратни разписки, видно от които писмата са били получени с дата 25.07.2013 г. 10- дневния срок за обжалване следва да е изтекъл към 06.08.2013 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Раойн "Западен" - Община Пловдив, ул. "Вечерница" №1А, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 604814, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://zapaden.plovdiv.bg/.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор