Версия за печат

00662-2013-0008

BG-Раднево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, За: Димитър Димитров - Директор дирекция "Обществени поръчки", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 81235, E-mail: obshtina@radnevo.net, Факс: 0417 82280

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.radnevo.net.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.radnevo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”, във връзка с реализиране на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Приоритетна ос 5 „Социално включване и насърчаване на социалната икономика”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: "Домашен социален патронаж", ул. "Лиляна Димитрова" №7, гр. Раднево и Общинска администрация ул. "Митьо Станев" №1, гр. Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”, във връзка с реализиране на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Приоритетна ос 5 „Социално включване и насърчаване на социалната икономика”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” . Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали и консумативи подробно описани в Техническите спецификации на Възложителя, с посочени количества и характеристики.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22900000, 39263100, 39264000, 39263000, 30192700, 30125100

Описание:

Различни печатни материали
Комплекти принадлежности за бюро
Аксесоари за класьори или картотеки
Офис принадлежности
Книжарски стоки
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1930.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 539525 от 29.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0219 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”, във връзка с реализиране на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Приоритетна ос 5 „Социално включване и насърчаване на социалната икономика”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG05
V.1) Дата на сключване договора
02.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕЛТЕХ" ЕООД; ЕИК 040470310, бел. "Димитър Благоев" №1, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 61043, E-mail: office@eltechbg.com, Факс: 0391 63857

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1930.75 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка е в изпълнение на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001 финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", Приоритетна ос 5 "Социално включване и насърчаване на социалната икономика", Схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04 "Помощ в дома"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и последващите от Глава ХІ "Обжалване", Част ІV "Обжалване и контрол" по ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор