Версия за печат

00339-2013-0014

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970469

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" 7, Ямбол, За: Светлана Сарандева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681314, E-mail: svetlanasarandeva@abv.bg

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предаването и приемането на материалите се извършва в сградата на Община Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Г.С.Раковски” № 7 или на адрес посочен от Възложителя в подадената заявка.
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на материали за нуждите на община Ямбол и дейностите към Община Ямбол, съгласно техническата спецификация, неразделна част от настоящия договор по Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
61411 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 113 - 192649 от 10.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 12 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Обособена позиция 1, Наименование Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", гр. София, бул. "Цариградско шосе" 139, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 500000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 61411 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

3.1. Проект DIR-5112122-5-71 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- Първа фаза”, по договор DIR-5112122-C008; 3.2. Проект DIR-51011116-46-130 „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”, договор DIR-51011116-C035; 3.3. Проект «Повишавне на капацитета на служителите в общинска администрация Ямбол», договор за безвъзмездна финансова помощ А12-22-117, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07 „Компетентна и ефективна държавна администрация”; 3.4. Проект «Изграждане и функциониране на областен информационен център в община Ямбол», договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO002-3.3.02-00011-C0001, финансиран от Оперативна програма: за т.3.1. Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013, съфинансирана от ЕФРР на ЕС; 3.2. Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013, съфинансирана от Кохезионния фонд на ЕС; 3.3. Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕСФ на ЕС; 3.4. Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2013 г.