Версия за печат

00955-2013-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална художествена академия, ул. "Шипка" 1, За: Владимир Караиванов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9881701, E-mail: konkurs@nha.bg, Факс: 02 9878064

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nha.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nha.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Анализ, проектиране, разработване и внедряване на автоматизирана университетска информационна система по проект “Усъвършенстване на системите за управление в Националната художестевна академия, чрез въвеждане на автоматизирана университетска информационна система”, схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Национална художествена академия
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предоставяне на услуга за анализ, проектиране, разработване и внедряване на автоматизирана университетска информационна система, която включва направа на цялостен анализ на начина на организация и изпълнение на административните и учебните процеси в НХА, и начина на управление, както да се систематизират изисквания на НХА по отношение на бъдещата автоматизирана управленска информационна система; разработване на специализирана автоматизирана университетска информационна система, за нуждите и процесите в НХА, чрез разработване на системен прототип и крайна версия на системата, и създаване на системна документация, поетапно тестване на системата от екипа на НХА с цел навременно установяване и отстраняване на несъответствия между изискванията на НХА и изгражданата система; ще се извърши въвеждане на създадената автоматизирана университетска информационна система в реална експлоатация в НХА. По време на въвеждането на системата в реална експлоатация ще бъде извършена инсталация на мястото на ефективна експлоатация на системата от Изпълнителя, настройка и конфигуриране на системата, включително потребителски права и групи, импортиране на необходимите данни от други софтуерни приложения.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000, 72254100, 72263000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Услуги по изпитване на системи
Услуги по инсталиране на софтуерни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
229789 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение ; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение 0165-О от 11.06.2013 г. на Ректора на НХА

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 545590 от 12.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 058 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:«Анализ, проектиране, разработване и внедряване на автоматизирана университетска информационна система по проект “Усъвършенстване на системите за управление в Националната художестевна академия, чрез въвеждане на автоматизирана университетска информационна система”
V.1) Дата на сключване договора
26.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СМ КОНСУЛТА“ ЕООД ЕИК BG121627612, ул. “Симеоновско шосе” № 276, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9589949, E-mail: svetla.manolova@smcon.com, Факс: 02 9589959

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 295000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 229789 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект “Усъвършенстване на системите за управление в Националната художестевна академия, чрез въвеждане на автоматизирана университетска информационна система”, схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор