Версия за печат

00052-2013-0012

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна областна болница за активно лечение "Д-р Стефан Черкезов" АД - гр.Велико Търново, ул."Ниш" № 1, За: Здравка Борисова Михайлова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 640922, E-mail: mobal_sch@yahoo.com, Факс: 062 640922

Място/места за контакт: МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mobaltarnovo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти, необходими за лечение на болни от хематологични заболявания в МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД - гр. Велико Търново, за срок от 12 месеца по 13 (тринадесет) обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Болнична аптека на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД-гр.Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на лекарствени продукти, необходими за лечение на болни от хематологични заболявания в МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД - гр. Велико Търново, за срок от 12 месеца по 13 (тринадесет) обособени позиции”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата по обособени позиции са подробно описани в Приложение № 2 - "Техническа спецификация" от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Общият размер на гаранцията за участие е 419.91 лв. (четиристотин и деветнадесет лева и деветдесет и една стотинки). Гаранцията за участие за всяка обособена позиция е посочена в Приложение № 4 - "Указания за изготвяне на офертата" от Документацията за участие. Гаранцията за участие в откритата процедура се представя в една от формите, съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП: Парична сума, преведена по банкова сметка на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД, УниКредит Булбанк - клон В. Търново, IBAN: BG65UNCR96601037288119, BIC: UNCRBGSF; Оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД, със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Срокът се изчислява от деня, следващ този, от който започва да тече срокът, и изтича в края на последния ден. Гаранцията за участие в откритата процедура се освобождава или задържа от Възложителя при условията и сроковете, посочени в чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му, като се представя преди подписване на договора, в предвидените форми на чл.60, ал.1 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или за освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на финансиране - от приходи по договор с РЗОК гр.Велико Търново. Плащането ще се извършва отложено в срок от 60 дни от датата на издаване на фактура по банкова сметка на изпълнителя, посочена в договора за извършване на обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи относно търговско-правния статут на участника: 1.1. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. 1.2.Копия на документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат – за регистрация по БУЛСТАТ, за данъчна регистрация и регистрация по реда на Закона за данък върху добавената стойност или декларация, че кандидатът не е регистриран по ЗДДС. 1.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Пълномощникът не може да подписва декларациите, които са лични и се подписват от указаните в документацията лица. 1.4.Декларации от управителя, съответно от управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Образец № 3, Образец № 4, Образец № 5). 2. Доказателства за икономическото и финансово състояние съгласно чл. 50 от ЗОП. 3. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участниците. 4. Други документи съгласно чл. 56 от ЗОП: 4.1. Документ, удостоверяващ закупуването на документация за участие в откритата процедура. 4.2. Документ за внесена гаранция за участие или банкова гаранция за участие в откритата процедура. 4.3. Административни сведения (Образец № 6). 4.4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за наличието или липсата на подизпълнител (Образец № 7). При наличие на подизпълнител, същия следва да представи и декларация за съгласие за участие като такъв (Образец № 8). 4.5. Декларация за запознаване с обстоятелствата, които биха повлияли при изготвянето на офертата и приемане на условията в проекта на договора (Образец № 9). 4.6. Проекто-договор, подписан от участника за приемане на условията по него (Образец № 9). 4.7. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 5.Техническо предложение (Образец № 1) и Техническа спецификация (Образец №1А); - Плик № 2 6.Ценово предложение на участника (Образец № 2)- Плик № 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет за 2012 г., включващ счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите и отчет за паричните потоци, както и копие от одитния доклад за същия период на експерт-счетоводителя, в предвидените от закона случаи.В случай, че участникът (юридическо лице) попада в обхвата на предприятията, прилагащи облекчена форма на финансова отчетност, съгласно § 1, т. 15 от Допълнителните разпоредби на Закона за счетоводството и чл. 38, ал. 1, т. 5 от Закона за счетоводството, същият прилага Декларация за тези обстоятелства, т.е. че не подлежи на независим финансов одит. 2. Информация за общия оборот на участника за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); 3. Удостоверение (референция) от банка, издадено през 2012 г. или 2013 г., доказващо, че участникът е благонадежден и коректен партньор, ползващ се с добра репутация.
Минимални изисквания: а). Участникът трябва да има положителен финансов резултат за предходната 2012 г. б). Участникът трябва да притежава минимум едно удостоверение (референция) от банка – оригинал или нотариално заверено копие, издадени през 2012 г. или 2013 г., доказващи, че участникът е благонадежден и коректен партньор, ползващ се с добра репутация.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 г. на Европейския парламент и Съвета (чл. 23, ал. 1 на ЗЛПХМ); 2. Заверено от участника копие на разрешение за производство, или разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти, или разрешение за внос, издадено по реда на ЗЛПХМ; 3. Декларация, подписана и подпечатана от участника, че всички лекарствени продукти, за които участва, са разрешени за употреба в Република България; 4. Декларация (свободен текст), че единичната цена на лекарствените продукти не надвишава референтната стойност от Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на подаване на офертата. 5. Декларация за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора за обществена поръчка. 6. Сертификатите, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации и стандарти. 7. Участниците трябва да притежават Сертификати за качество ISO 9001:2008, EN ISO 13485:2003, или други еквивалентни сертификати на системи за управление на качеството на участника, и на производителя (копия в превод на български на сертификатите). 8. Списък на основните договори за доставки на лекарствени продукти изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 9. Оторизационно писмо, или друг еквивалентен документ за представителство на свое име, издадено от производителя, или притежателя на разрешението за употреба, с изрично посочване на лекарствените продукти за които е оторизиран участника. В случай, че участникът представи оторизационно писмо от представителя на лицето по чл. 26, ал. 2 от ЗЛПХМ, е необходимо да представи документ за определянето му като представител – оригинал, придружен с официален превод на български език.
Минимални изисквания: а). Участникът трябва да има минимум 3 години опит в производството или продажбата на лекарствени продукти, придружен с минимум 3 препоръки за добро изпълнение. б). Участникът трябва да притежава Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен на свое име. в). Участникът трябва да представи Сертификат ISO 9001:2008, EN ISO 13485:2003 или еквивалентен на името на производителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава всеки работен ден в касата на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, гр.Велико Търново, ул."Ниш" № 1 до 16:00 часа. Документацията може да се получи и по пощата, за сметка на участника, след предварителното й заплащане. Цената на документацията е в размер на 15.00 лв. (петнадесет лева), с включен ДДС. В случай, че документацията се заявява чрез куриер, необходимо е да се изпрати заявление писмено или по факс, в което да се посочат данни за фактура, копие от платежно нареждане, адрес на който да се изпрати документацията, телефон за контакт, както и услугите на коя куриерска фирма да се използват.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.10.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.10.2013 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД - гр.Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл.68, ал.3 и 4, и чл.69а, ал.3 от ЗОП, могат да присътват участниците в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отваряне на офертите е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълноощно /извън случаите на законно представителство по смисъла на съдебно решение/. За представители на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право да присъства. За юридически лица с нестопанска цел документ за самоличност, а за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република Българи 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Vinkristin
1) Кратко описание

Vinkristin 1 mg/fl - парентерална форма

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

300 flak

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие на обособената позиция е в размер на 21,84 лв.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Cyclophosphamide
1) Кратко описание

Cyclophosphamide 500 mg/fl - парентерална форма

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

1000 флакона

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие на обособената позиция е в размер на 50,50 лв.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Etoposide
1) Кратко описание

Etoposide 20 mg/ml-10 ml/amp.- парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

10 ампули.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 0,55 лв.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Fludarabin phosphate
1) Кратко описание

Fludarabin phosphate 50 fl./mg - парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

50 флакона

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 51,62 лв.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Fludarabin
1) Кратко описание

Fludarabin 10 mg/tabl.- перорална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

200 опаковки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 87,94 лв.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Cytarabine
1) Кратко описание

Cytarabine 50 mg/ml - 40 ml/amp. - парентерална форма

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

30 ампули.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за изпълнение за обособената позиция е в размер на 34,98 лв.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Cytarabine
1) Кратко описание

Cytarabine 50 mg/ml -10ml/amp.-парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

10 ампули.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 2,36 лв.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Epirubicin
1) Кратко описание

Epirubicin 50 mg/fl - парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

20 флакона.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 5,00 лв.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Epirubicin
1) Кратко описание

Epirubicin 10 mg/fl - парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

50 флакона.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за изпълнение по обособената позиция е в размер на 4,75 лв.


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Filgrastim
1) Кратко описание

Filgrastim 30 MU / 0,5ml/amp. - шприц ампула.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

30 шприц ампули.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 14,49 лв.


Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Filgrastim
1) Кратко описание

Filgrastim 48 MU/0,5m/amp - парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

30 шприц ампули.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 15,15 лв.


Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Zolendronicc acid
1) Кратко описание

Zolendronicc acid 4mg/5ml/fl - парентерална форма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

20 флакона.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 95,73 лв.


Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Bendamustine
1) Кратко описание

Bendamustine 100mg/fl - парентерална форма.10

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

10 флакона.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособената позиция е в размер на 35,00 лв.