00530-2013-0032
Технически редакции | ||
02.09.2013 13:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.09.2013 13:22 ч. : | 02/09/2013 12:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.09.2013 13:22 ч. : | 02/09/2013 12:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.09.2013 13:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Варна: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Галина Ставрева, България 9010, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Периодична доставка на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките, за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОДОП” Варна”.
Периодична доставка на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките, за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОДОП” Варна. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на всяка една доставка по банков път, в срок до 30 (тридесет ) дни след доставяне на заявеното количество хартия и представяне в отдел „Бюджет и финанси” в ТД на НАП Варна или в счетоводството на съответния офис към ТД на НАП Варна на приемо-предавателен протокол за извършената доставка и фактура.
30197643, 22993200, 30199340
Описание:
Открита
НЕ
ДА
18.07.2013 г.
4
"Мултико 92" ООД, ЕИК 040606358, ул. "Шандор Петьофи" № 25, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181
НЕ
НЕ
1. В случай на законодателна и/или административна и/или структурно - организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящето структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, за което изпълнителят ще бъде своевременно уведомен. Всички действия по изпълнението на договора, извършени от страните до момента на промяната, запазват валидността си. Възложителят своевременно уведомява изпълнителя за настъпилите промени. 2. Срокът за изпълнение на поръчката е 12/дванадесет/ месеца, с начало на изпълнение 04.12.2013г. или до изчерпване на договорените количества. 3. В срока на изпълнение, възложителят има право да не заяви всички количества посочени в поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
02.09.2013 г.